AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Hver gang jeg blir sammen med en dame og ting er seriøst og de føler seg trygge, så ender det opp med at jeg nesten blir "hobby psykolog". Alltid noe problemer, da enten med barna deres, helse eller noe på jobb de relativt de ofte ønsker å prate om. Ikke misforstå, hyggelig at jeg kan bidra og de føler å dele slikt men blir ofte litt for mye av dette er min erfaring! Er det bare slik dere kvinner er, at dere foretrekker å lufte alle problemer dere har ovenfor deres kjæreste eller mann? Er jo greit å kunne snakke om litt andre ting innimellom også tenker jeg da. Føler bare jeg er god å ha til å få blåst ut alt av "issues". Mulig jeg bare har uflaks blir sammen med damer som har mye problemer, men har jo datet og vært sammen med en del damer opp gjennom årene og merket et fast mønster her. Ting kommer mer frem i etterkant på en måte, når de føler seg trygge og man er blitt sammen! Anonymkode: 71d46...9e1 1
umAxa Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hver gang jeg blir sammen med en dame og ting er seriøst og de føler seg trygge, så ender det opp med at jeg nesten blir "hobby psykolog". Alltid noe problemer, da enten med barna deres, helse eller noe på jobb de relativt de ofte ønsker å prate om. Ikke misforstå, hyggelig at jeg kan bidra og de føler å dele slikt men blir ofte litt for mye av dette er min erfaring! Er det bare slik dere kvinner er, at dere foretrekker å lufte alle problemer dere har ovenfor deres kjæreste eller mann? Er jo greit å kunne snakke om litt andre ting innimellom også tenker jeg da. Føler bare jeg er god å ha til å få blåst ut alt av "issues". Mulig jeg bare har uflaks blir sammen med damer som har mye problemer, men har jo datet og vært sammen med en del damer opp gjennom årene og merket et fast mønster her. Ting kommer mer frem i etterkant på en måte, når de føler seg trygge og man er blitt sammen! Anonymkode: 71d46...9e1 Kan være du har vært uheldig å bare møtt de mer pratsomme kvinnene, og selve retningen du beskriver har jeg samme inntrykk av fleste kvinner selv. Det er derimot ingenting gale med det synes jeg; Stort sett forventer jeg at kvinner ofte oppfører seg som kvinner i bunn. De er gjennomsnittlig mer pratsomme enn menn, og de prater mye om seg seg selv indirekte, og det kan minne om endeløs klaging - spesielt det som gjelder utenfor dems direkte kontroll: Relasjoner og konflikter på jobb, venninner, familie etc. Skal man da "klage" at kvinner oppfører seg som kvinner? Nei, men istedet se på det som det er slik fleste kvinner opererer, og bearbeider høylytt det som tar opp tankene dems. At du er der for dem bare for å lytte og uten å dømme eller fikse problemet er ofte bra nok. Om noe så kan du spøke med glimt i øyet at nå er du møkka lei av rantsene i øyeblikket og styre temaet over til noe annet. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hver gang jeg blir sammen med en dame og ting er seriøst og de føler seg trygge, så ender det opp med at jeg nesten blir "hobby psykolog". Alltid noe problemer, da enten med barna deres, helse eller noe på jobb de relativt de ofte ønsker å prate om. Ikke misforstå, hyggelig at jeg kan bidra og de føler å dele slikt men blir ofte litt for mye av dette er min erfaring! Er det bare slik dere kvinner er, at dere foretrekker å lufte alle problemer dere har ovenfor deres kjæreste eller mann? Er jo greit å kunne snakke om litt andre ting innimellom også tenker jeg da. Føler bare jeg er god å ha til å få blåst ut alt av "issues". Mulig jeg bare har uflaks blir sammen med damer som har mye problemer, men har jo datet og vært sammen med en del damer opp gjennom årene og merket et fast mønster her. Ting kommer mer frem i etterkant på en måte, når de føler seg trygge og man er blitt sammen! Anonymkode: 71d46...9e1 Altså, de fleste har helseproblemer av en eller annen type. Det har jeg også, men jeg klager ikke over dem til mannen min. Jeg har ikke problemer med kollegaer, alkohol, rus, psyke, har ikke støv på hjernen, er ikke så nøye på det meste, ikke sjalu, ikke hissig. Men jeg ble likevel avskrevet i de fleste tilfeller der jeg prøvde meg på en mann, fordi jeg rett og slett ikke er pen. Er nå gift med verdens beste (og kjekkeste) mann som priser seg lykkelig over at jeg ikke driver med syting og drama dagen lang. Dere vil ha smellvakre prinsesser. De liker som regel masse drama. Anonymkode: a02a1...7ed 5
Skogtusssa Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Damer har masse tanker og følelser, og har behov for å snakke om dem. Takler du ikke det bør du vurdere en mann eller en maskulin dame. 16 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Du har datet titalls damer og det er alle de det er noe galt med...?🤔 Anonymkode: be5e0...be5 13 1 14
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Ingen vei utenom, nei. Å være hobbypsykolog må man bare bli vandt med. Anonymkode: 30545...354 1
Ebbeliten Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Alle mennesker har sin historie og sin bagasje. At en partner ønsker at du skal være en hun kan dele tanker, byrder, sorger, frustrasjoner, gleder og suksesser med er vel helt naturlig? 14 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 39 minutter siden, AnonymBruker said: Hver gang jeg blir sammen med en dame og ting er seriøst og de føler seg trygge, så ender det opp med at jeg nesten blir "hobby psykolog". Alltid noe problemer, da enten med barna deres, helse eller noe på jobb de relativt de ofte ønsker å prate om. Ikke misforstå, hyggelig at jeg kan bidra og de føler å dele slikt men blir ofte litt for mye av dette er min erfaring! Er det bare slik dere kvinner er, at dere foretrekker å lufte alle problemer dere har ovenfor deres kjæreste eller mann? Er jo greit å kunne snakke om litt andre ting innimellom også tenker jeg da. Føler bare jeg er god å ha til å få blåst ut alt av "issues". Mulig jeg bare har uflaks blir sammen med damer som har mye problemer, men har jo datet og vært sammen med en del damer opp gjennom årene og merket et fast mønster her. Ting kommer mer frem i etterkant på en måte, når de føler seg trygge og man er blitt sammen! Anonymkode: 71d46...9e1 Du får ingenting ut av forhold med kvinner? Du bare gir og gir og gir. Så snill du er, da. Anonymkode: cfa75...797 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Skogtusssa skrev (5 minutter siden): Damer har masse tanker og følelser, og har behov for å snakke om dem. Takler du ikke det bør du vurdere en mann eller en maskulin dame. Går an å ha tanker og følelser uten å gjøre mannen til hobbypsykolog😅 Vi menn har da tanker og følelser også, selv om dere ikke alltid innser det Anonymkode: 60fbb...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 Du har hatt damer som vil prate med og søke støtte fra sin partner og lurer på om du finner noen uten issues? Vel, du finner sikkert damer som ikke prater, men kan ikke se at det er et forhold som kommer til å vare/være noe særlig fylt av kjærlighet? Man støtter jo hverandre i et forhold eller? Anonymkode: 77e3e...f66 9
Skogtusssa Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går an å ha tanker og følelser uten å gjøre mannen til hobbypsykolog😅 Vi menn har da tanker og følelser også, selv om dere ikke alltid innser det Anonymkode: 60fbb...d6e Det dere menn som selv gjør dere til hobbypsykolog fordi dere automatisk prøver å løse «problemer» dama kommer med. Som oftest trenger vi bare å få sagt det høyt, klage litt, og få litt omsorg. 9 10
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 53 minutter siden, AnonymBruker said: Hver gang jeg blir sammen med en dame og ting er seriøst og de føler seg trygge, så ender det opp med at jeg nesten blir "hobby psykolog". Alltid noe problemer, da enten med barna deres, helse eller noe på jobb de relativt de ofte ønsker å prate om. Ikke misforstå, hyggelig at jeg kan bidra og de føler å dele slikt men blir ofte litt for mye av dette er min erfaring! Er det bare slik dere kvinner er, at dere foretrekker å lufte alle problemer dere har ovenfor deres kjæreste eller mann? Er jo greit å kunne snakke om litt andre ting innimellom også tenker jeg da. Føler bare jeg er god å ha til å få blåst ut alt av "issues". Mulig jeg bare har uflaks blir sammen med damer som har mye problemer, men har jo datet og vært sammen med en del damer opp gjennom årene og merket et fast mønster her. Ting kommer mer frem i etterkant på en måte, når de føler seg trygge og man er blitt sammen! Anonymkode: 71d46...9e1 Det er min erfaring med menn også. Jeg ender opp som hobbypsykolog og jeg blir helt oppgitt fordi det er skikkelig slitsomt til tider. Det er alltid noe. Ble tatt i kontroll og fått fratatt førerkortet. At det ikke finnes noen ordentlig damer fordi man har så mye penger (til info så har jeg mer penger enn han, så den tankegangen hans fremsto for meg som merkelig), hvordan alle eksene er gale og begynner å gå i detaljer om alt, hvordan den psycho-damen fra Tinder. SUUUUUUUUUUUUKK. Men når jeg trenger noe så er ingen av dem interessert i å høre. Anonymkode: dc471...816 6 1 1
Jordbæra Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hver gang jeg blir sammen med en dame og ting er seriøst og de føler seg trygge, så ender det opp med at jeg nesten blir "hobby psykolog". Alltid noe problemer, da enten med barna deres, helse eller noe på jobb de relativt de ofte ønsker å prate om. Ikke misforstå, hyggelig at jeg kan bidra og de føler å dele slikt men blir ofte litt for mye av dette er min erfaring! Er det bare slik dere kvinner er, at dere foretrekker å lufte alle problemer dere har ovenfor deres kjæreste eller mann? Er jo greit å kunne snakke om litt andre ting innimellom også tenker jeg da. Føler bare jeg er god å ha til å få blåst ut alt av "issues". Mulig jeg bare har uflaks blir sammen med damer som har mye problemer, men har jo datet og vært sammen med en del damer opp gjennom årene og merket et fast mønster her. Ting kommer mer frem i etterkant på en måte, når de føler seg trygge og man er blitt sammen! Anonymkode: 71d46...9e1 Det er ganske naturlig for meg å dele mine bekymringer med min partner. Er det det du ikke liker at din partner gjør? 7 1
Ludovica- Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 Jeg syns det høres ut som ganske vanlige samtaler? Folk flest snakker da ofte litt om noe på jobb, barna deres og livet generelt. Spesielt til folk man har nært som partnere og venninner. 11 2
Gjest Middelmådig Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 Dette er kun et issue fordi DU opplever det som et problem. Det du beskriver ee helt normal prat for kvinner. Det betyr ikke at de ønsker at du skal være «psykolog» eller fikse noe. Du trenger bare å være med i samtalen. Kanskje du også har noen på jobb du av og til ønsker å «klage på» eller bli frustrert over? For å si det sånn, jeg syns heller ikke det er spennende med detaljer om musikkutstyr eller pc-programmer, men siden min mann er VELDIG opptatt av det så lytter jeg til han når han ønsker å fortelle om det. UTEN at det er et issue. I et forhold gir man og tar man imot. En gang du opplever at din partner ikke gidder å høre på deg når du snakker om noe annet, så kan du si «du, jeg hørte på deg når du snakka om Lise på jobben, så nå må du høre på meg når jeg forteller om denne bilen/pc/musikken jeg er interessert i».
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 Jordbæra skrev (1 time siden): Det er ganske naturlig for meg å dele mine bekymringer med min partner. Er det det du ikke liker at din partner gjør? Mange menn vil ha godværskjærester, som aldri har problemer, behov for støtte osv. De skal være pene, underdanige, stille og blide hele tiden. Anonymkode: a02a1...7ed 8 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 Det er heller ett varsko når dama ikke snakker lenger med deg. Den stille dame er ofte en misfornøyd dame, vær heller glad for at de i det hele tatt snakker med deg. Anonymkode: 575de...c0c 7 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 De fleste over en viss alder har jo opplevd en del i livet sitt, som de ønsker å dele med en partner. Det er ikke dermed sagt at de ønsker at du skal opptre som en hobby-psykolog. Det samme er jo om noe skjer på jobb; de ønsker bare å dele det med deg. Og har du noen innspill er jo det flott, men igjen; det betyr ikke at de skal opptre som en hobby-psykolog. Men du finner selvsagt damer som kun snakker om overflatiske ting også (feks utseendet til seg selv eller andre, shopping, været, interiør) om det er det du foretrekker. Anonymkode: 6f4bc...c3e 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hver gang jeg blir sammen med en dame og ting er seriøst og de føler seg trygge, så ender det opp med at jeg nesten blir "hobby psykolog"....datet og vært sammen med en del damer opp gjennom årene og merket et fast mønster her. Ting kommer mer frem i etterkant på en måte, når de føler seg trygge og man er blitt sammen! Anonymkode: 71d46...9e1 Høres ut akkurat som å date menn😉 Reint borsett fra at med en del flere menn må vi dra det ut av dem hva slags problemer det er, når de er sure/sinte/lei seg/fjerne. Anonymkode: 92a92...1f3 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hver gang jeg blir sammen med en dame og ting er seriøst og de føler seg trygge, så ender det opp med at jeg nesten blir "hobby psykolog". Alltid noe problemer, da enten med barna deres, helse eller noe på jobb de relativt de ofte ønsker å prate om. Ikke misforstå, hyggelig at jeg kan bidra og de føler å dele slikt men blir ofte litt for mye av dette er min erfaring! Er det bare slik dere kvinner er, at dere foretrekker å lufte alle problemer dere har ovenfor deres kjæreste eller mann? Er jo greit å kunne snakke om litt andre ting innimellom også tenker jeg da. Føler bare jeg er god å ha til å få blåst ut alt av "issues". Mulig jeg bare har uflaks blir sammen med damer som har mye problemer, men har jo datet og vært sammen med en del damer opp gjennom årene og merket et fast mønster her. Ting kommer mer frem i etterkant på en måte, når de føler seg trygge og man er blitt sammen! Anonymkode: 71d46...9e1 Jeg vet ikke, kanskje den gangen det slutter å eksistere menn som gir kvinner traumer, plager, familier som fucker opp, eller andre jobb tullingene, så kanskje den dagen slutter kvinner å snakke så mye, og Gud forby om vi skulle finne oss en fyr vi finner trygghet i vi kan snakke med. Nei da risikerer man å ende opp i et forum på KG Anonymkode: af460...ef9 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå