AnonymBruker Skrevet 8. februar #1 Del Skrevet 8. februar Har forsøkt å se på den, men hjelpes for et dårlig skuespill! Synes alle skuespillerne virkelig har tapt seg og man hører det leses fra manus, samt både ser og hører at det prøves hardt for å få det morsomt. Hva synes dere? Anonymkode: 5a511...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #2 Del Skrevet 8. februar Gørrkjedlig.liker det ikke. Anonymkode: 32052...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Bob Saget ❤️ Anonymkode: 200c5...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar #4 Del Skrevet 9. februar Nostalgi eller hvordan jeg skal forklare det. Jeg så ikke friends, hotel cæsar, sex and the city, dawsons creek, buffy, charmed m.m da det først gikk på TV. Jeg får ikke til å se på det i dag. Men jeg kan se andre gamle serier som er tydelig dårlig og mangelfullt. Full House er en av dem. Sett den mange ganger. Jeg vokste opp med den. Anonymkode: b7017...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Del Skrevet 10. februar Prøvde å se jeg å, men klarte ikke engang første episode.. Kjedelig. Anonymkode: a1023...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå