Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Jeg har hatt en kløe og svie nedentil nå i det siste, og klumpete utflod. Ja, tror også det er sopp, men føler ikke kremen lindrer noe. Har veldig lett for å revne mellom kjønnsleppene også, veldig vondt. Har dette noe med "soppen" å gjøre? Får mensen imårra, er det vits å begynne på soppbehandling? Og tror du det er det det er?
Gjest Very Victoria Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Du må kjøpe en kombinasjonspakke med både stikkpille og krem, ikke bare bruke kremen. Hvis du har gått med dette lenge kan det være at du må sette i en stikkpille hver dag- en 5 dagers kur for å bli kvitt soppen.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Har bare hatt det i ca. 3 dager. Er det vits å ta pillen før mensen, eller burde jeg vente til jeg er ferdig? Takk for svar!
Saeria Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Jeg ville tatt den før. Den skal jo bare være der i 12 timer til et døgn før alt pyet kommer ut.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Tror jeg må vente, jeg. Får dessuten ikke lønn før om 1 uke, og har ingen penger tilgjengelig nå.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Nei, jeg får tak i imorgen, tenker jeg. Går på Yasmin, og mensen pleier ikke komme før 2-3 dager uti de hvite pillene uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå