AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #1 Skrevet 8. februar 2024 Hei. Jeg er gravid i uke 29+2 og har de siste dagene våknet på natten pga mensen smerter, vondt i korsryggen og det stråler nedover lårene. Og smertene kan komme å gå utover dagen. Er også øm nederst i magen. Har også mye kynnere hvis jeg er i aktivitet. kan ikke huske det var sånn her sist jeg var gravid🙈. Så lurte på om dette er normalt? Andre som har hatt det sånn? Anonymkode: 64403...c2d
Aviale Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Jeg hadde det samme fra uke 31 og tok kontakt med legen. Ble sykmeldt 50% og mensensmertene forsvant over natta. Kynnere er normalt, men både lege og jordmor var enige i at jeg måtte roe ned når jeg fikk mensensmerter i tillegg såpass tidlig i svangerskapet. Fra https://www.libero.no/barnet-ditt/artikler/gravid/kynnere-fodselsrier-og-etterrier--tips-og-fakta/ : "Dersom du opplever sterke kynnere sammen med menstruasjonsmerte tidlig i svangerskapet, (før uke 34) bør du rådføre deg med jordmor eller lege." 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Aviale skrev (3 minutter siden): Jeg hadde det samme fra uke 31 og tok kontakt med legen. Ble sykmeldt 50% og mensensmertene forsvant over natta. Kynnere er normalt, men både lege og jordmor var enige i at jeg måtte roe ned når jeg fikk mensensmerter i tillegg såpass tidlig i svangerskapet. Fra https://www.libero.no/barnet-ditt/artikler/gravid/kynnere-fodselsrier-og-etterrier--tips-og-fakta/ : "Dersom du opplever sterke kynnere sammen med menstruasjonsmerte tidlig i svangerskapet, (før uke 34) bør du rådføre deg med jordmor eller lege." Tusen takk for svar. Da skal jeg høre med jordmor hva henne tenker. Er nok ikke noe, men er jo lurt å være på den sikre siden. Anonymkode: 64403...c2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå