Gå til innhold

Hva skjer med syklusen min?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i syklus dag 40! Ingen tegn til mens, føler meg oppblåst og ekkel! Alltid pleid å ha en syklus på 31 og de siste 4 mnd har syklusen vært uregelmessig! Vet jeg hadde en senere eggløsning, merker veldig godt når eggløsningen er. Men allikevel? :o Har ikke fått positiv graviditetstest, og puppene er litt ømme. Skal på en sjekk på fredag siden jeg begynner å bekymre meg for at noe ikke er som det skal 😬

Anonymkode: a7d24...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er nå i syklus dag 40! Ingen tegn til mens, føler meg oppblåst og ekkel! Alltid pleid å ha en syklus på 31 og de siste 4 mnd har syklusen vært uregelmessig! Vet jeg hadde en senere eggløsning, merker veldig godt når eggløsningen er. Men allikevel? :o Har ikke fått positiv graviditetstest, og puppene er litt ømme. Skal på en sjekk på fredag siden jeg begynner å bekymre meg for at noe ikke er som det skal 😬

Hvor gammel er du?

Blødningeforstyrrelser og sånt så kan man ha masse symptomer på ømme bryster osv. Hvor mange dager er det siden eggløsningen?

Anonymkode: 8fe54...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er du?

Blødningeforstyrrelser og sånt så kan man ha masse symptomer på ømme bryster osv. Hvor mange dager er det siden eggløsningen?

Anonymkode: 8fe54...e9d

Blir 32 nå i februar. Mener jeg hadde eggløsning rundt 21.januar ;o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir 32 nå i februar. Mener jeg hadde eggløsning rundt 21.januar ;o 

Har også fått litt rennende utflod hvis det betyr noe 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...