AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar Jeg er nå i syklus dag 40! Ingen tegn til mens, føler meg oppblåst og ekkel! Alltid pleid å ha en syklus på 31 og de siste 4 mnd har syklusen vært uregelmessig! Vet jeg hadde en senere eggløsning, merker veldig godt når eggløsningen er. Men allikevel? Har ikke fått positiv graviditetstest, og puppene er litt ømme. Skal på en sjekk på fredag siden jeg begynner å bekymre meg for at noe ikke er som det skal 😬 Anonymkode: a7d24...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er nå i syklus dag 40! Ingen tegn til mens, føler meg oppblåst og ekkel! Alltid pleid å ha en syklus på 31 og de siste 4 mnd har syklusen vært uregelmessig! Vet jeg hadde en senere eggløsning, merker veldig godt når eggløsningen er. Men allikevel? Har ikke fått positiv graviditetstest, og puppene er litt ømme. Skal på en sjekk på fredag siden jeg begynner å bekymre meg for at noe ikke er som det skal 😬 Anonymkode: a7d24...5af Hvor gammel er du? Blødningeforstyrrelser og sånt så kan man ha masse symptomer på ømme bryster osv. Hvor mange dager er det siden eggløsningen? Anonymkode: 8fe54...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Blødningeforstyrrelser og sånt så kan man ha masse symptomer på ømme bryster osv. Hvor mange dager er det siden eggløsningen? Anonymkode: 8fe54...e9d Blir 32 nå i februar. Mener jeg hadde eggløsning rundt 21.januar ;o Anonymkode: a7d24...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir 32 nå i februar. Mener jeg hadde eggløsning rundt 21.januar ;o Anonymkode: a7d24...5af Har også fått litt rennende utflod hvis det betyr noe 🤷♀️ Anonymkode: a7d24...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå