AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 som klager over at vi mannfolk ikke er bra nok. Har dere tenkt på at dere ikke akkurat er øverstedivisjon selv? Leste en tråd her inne og ble veldig indignert av ovenfra og ned-holdningen til enkelte damer her..... Anonymkode: 5b4a4...69e
bullehurk Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Har ikke lest den tråden du nevner, så du må nesten gi eksempler. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 bullehurk skrev (11 minutter siden): Har ikke lest den tråden du nevner, så du må nesten gi eksempler. Særlig tråden "Hvordan komme i kontakt med menn av bedre kvalitet?" Anonymkode: 5b4a4...69e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 Hvorfor blir dere så provosert av at damer stiller krav? Det er vel ikke så rart at damer med utdanning, jobb og alt på stell ønsker partnere som også har alt på stell,og tilfører noe positivt til det allerede bra livet hennes? Anonymkode: 29bb9...2c6 15
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 Jeg er 44 år, pen, velstelt, har utdanning og høy lønn. Jeg ønsker en mann som har det samme. Er det noe rart? Anonymkode: 4cef6...273 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor blir dere så provosert av at damer stiller krav? Det er vel ikke så rart at damer med utdanning, jobb og alt på stell ønsker partnere som også har alt på stell,og tilfører noe positivt til det allerede bra livet hennes? Anonymkode: 29bb9...2c6 Jo jo, men hvorfor tror du de har mer utdanning og alt på stell enn oss menn? Tinder er ikke en app for å date oppover.... Anonymkode: 5b4a4...69e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 44 år, pen, velstelt, har utdanning og høy lønn. Jeg ønsker en mann som har det samme. Er det noe rart? Anonymkode: 4cef6...273 Skjønnhet er i øyet til beholderen.... Anonymkode: 5b4a4...69e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 Gikk inn i tråden som ble nevnt. Synes igrunn ikke dama som postet denne er så kravstor, høres ut som hun bare ser etter en helt normal nogenlunde velfungerende mann. "Jeg ønsker å treffe en engasjert og morsom mann som ikke tar seg selv selvhøytidelig, som ønsker å være i en relasjon, som tar vare på seg selv, som har en god jobb han trives i, som liker å reise og oppleve livet. Alder 35-40. Bil.merk Flott i dress" Anonymkode: 29bb9...2c6 10
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #9 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gikk inn i tråden som ble nevnt. Synes igrunn ikke dama som postet denne er så kravstor, høres ut som hun bare ser etter en helt normal nogenlunde velfungerende mann. "Jeg ønsker å treffe en engasjert og morsom mann som ikke tar seg selv selvhøytidelig, som ønsker å være i en relasjon, som tar vare på seg selv, som har en god jobb han trives i, som liker å reise og oppleve livet. Alder 35-40. Bil.merk Flott i dress" Anonymkode: 29bb9...2c6 Mest kommentarene som var sårende egentlig Anonymkode: 5b4a4...69e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #10 Skrevet 7. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Mest kommentarene som var sårende egentlig Anonymkode: 5b4a4...69e Lettere å komme med innspill hvis du forteller litt mer om hvilke kommentarer det var som såret deg Anonymkode: 29bb9...2c6
Tvist Skrevet 7. februar 2024 #11 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønnhet er i øyet til beholderen.... Anonymkode: 5b4a4...69e Beholderen?? 😆😆 Ikke den beste oversettelsen fra engelsk. 14 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #12 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lettere å komme med innspill hvis du forteller litt mer om hvilke kommentarer det var som såret deg Anonymkode: 29bb9...2c6 Mange skriver at vi menn på tinder i 40-åra er fra samfunnets søppel og sånn. Det er jo ikke sant! Men det gjør jo litt vondt å høre. Anonymkode: 5b4a4...69e 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #13 Skrevet 7. februar 2024 Tvist skrev (2 minutter siden): Beholderen?? 😆😆 Ikke den beste oversettelsen fra engelsk. Hvordan ville du oversatt da? Anonymkode: 5b4a4...69e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #14 Skrevet 7. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Hvordan ville du oversatt da? Anonymkode: 5b4a4...69e Skjønnhet er i øynene på den som ser. Anonymkode: 29bb9...2c6 1 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 Forstår det er sårende å bli omtalt som, ikke av kvalitet. Alle er søppel er unødvendig negativ holdning selv i en posisjon som er frustrert over å ikke møte de som matcher seg, hva enn det nå er. Det ts beskrev i tråden virket derimot ganske normalt, så jeg tenkte at oi, er kravene jeg trodde var jordnære og for et godt samliv, heller uvanlig. Anonymkode: 15fad...f7d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan ville du oversatt da? Anonymkode: 5b4a4...69e Betrakteren (den som ser). Anonymkode: 92725...ac0 3
miss summers Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 Ts: det er sikkert «dårlig stelt» begge veier. Menn i min alder på dating apper fremstår ikke attraktive for meg basert på hvordan de presenterer seg. Jeg ville aldri kalt noen søppel. 2
Gjest ti10 Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan ville du oversatt da? Anonymkode: 5b4a4...69e På norsk sier vi at "Det kommer an på øynene/øyet til den som ser".
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 For mange unge her inne så er alle over 40, både menn og kvinner, uten verdi. Hvis du vurderer din egen verdi basert på sånne kommentarer så er kvinner verre ute å kjøre enn menn. Jeg er en kvinner på 47 år som er på datingapper innimellom. Og det finnes helt ok menn i 40 og 50 årene der. Men det er dessverre også mange som ikke skjønner at det å være ren og velstelt faktisk har betydning. Og du må ha en viss orden på økonomi når du er i den alderen, uten at du trenger å tjene mye. Og du må klare å oppføre deg høflig og med respekt for andre mennesker. Det er overraskende mange menn som ikke klarer det. Det kan godt hende at det er mye det samme med kvinner i den alderen også, for all del. Men jevnt over syns jeg kvinner generelt er bedre på å fremstå velstelt og oppegående i det minste. bare se noe så enkelt som skjegg. Hva er greia med å skulle ha langt, ustelt skjegg som har blitt grått i 40-årene, da ser de ut som de er 60 år istedet. Stell skjegget i det minste! Vurder om det er pener med kort så man ikke ser ut som en bestefar. Det er så lite som skal til for å gjøre ting mye bedre. Anonymkode: 20cc3...61f 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): som klager over at vi mannfolk ikke er bra nok. Har dere tenkt på at dere ikke akkurat er øverstedivisjon selv? Leste en tråd her inne og ble veldig indignert av ovenfra og ned-holdningen til enkelte damer her..... Anonymkode: 5b4a4...69e For meg handler det ikke om det. Men det faktum at dere blir forelsket i oss etter noen meldinger. Og begynner å dynke oss i ❤️❤️❤️❤️😍😍😍🥰🥰😘😘 Det blir for mye for fort. Skal ikke dra alle under en kam men intensiteten er usexy. Og når vi sier det blir for mye for fort blir dere snurten og sur. For dere er jo bare hyggelig. 🤦♀️ Ja dette har jeg opplevd. Og da er det røde flagg for meg Anonymkode: 1f728...3c9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå