AnonymBruker Skrevet 7. februar #1 Del Skrevet 7. februar Jeg fikk positiv test for én uke siden på en strips fra Make Sure. Den var svak men tydelig. Tok en ny test idag for å sjekke om den er mye sterkere og den er sterkere men ikke som forventet så lenge etter første positive. Første bildet er testen takk forrige torsdag og andre testen er tatt nå nettopp. Anonymkode: eda32...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #2 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk positiv test for én uke siden på en strips fra Make Sure. Den var svak men tydelig. Tok en ny test idag for å sjekke om den er mye sterkere og den er sterkere men ikke som forventet så lenge etter første positive. Første bildet er testen takk forrige torsdag og andre testen er tatt nå nettopp. Anonymkode: eda32...4f8 Hvor mange dpo på hver test? Meningsløst å synse uten å vite mer enn to bilder, men om den første f.eks er 11 dpo og den andre 18 dpo er det litt svake tester syns jeg. Om de er fra 8 dpo og 15, er de innafor. Anonymkode: cf415...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor mange dpo på hver test? Meningsløst å synse uten å vite mer enn to bilder, men om den første f.eks er 11 dpo og den andre 18 dpo er det litt svake tester syns jeg. Om de er fra 8 dpo og 15, er de innafor. Anonymkode: cf415...fe5 Er så trøtt at jeg glemte å ta med slik info 🤪 første test var fra 9 dpo og jeg skulle hatt mensen i går. Men jeg sjekket testen igjen like etter jeg postet dette og den er mye mye sterkere. Bare jeg som freaker ut for ingenting som alltid. Anonymkode: eda32...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #4 Del Skrevet 7. februar Finnes egen tråd for tester.. Blir spennende rotete og mange tråder når det postes egen tråder for hver test og person.. Anonymkode: cca61...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finnes egen tråd for tester.. Blir spennende rotete og mange tråder når det postes egen tråder for hver test og person.. Anonymkode: cca61...53f Men nå var ikke dette en "er dette positiv test?", men et spørsmål om erfaringer med et visst merke da 😅 Anonymkode: eda32...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #6 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men nå var ikke dette en "er dette positiv test?", men et spørsmål om erfaringer med et visst merke da 😅 Anonymkode: eda32...4f8 Ble laget en egen tråd for merket også, men er vel dyttet så langt ned at man nesten ikke finner den igjen... blir fryktelig mange test tråder... Anonymkode: cca61...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #7 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ble laget en egen tråd for merket også, men er vel dyttet så langt ned at man nesten ikke finner den igjen... blir fryktelig mange test tråder... Anonymkode: cca61...53f Testing å usikkerhet rundt dette er vel en stor del av det å være en prøver, alle venter på sitt mirakel . Anonymkode: c15f5...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #8 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ble laget en egen tråd for merket også, men er vel dyttet så langt ned at man nesten ikke finner den igjen... blir fryktelig mange test tråder... Anonymkode: cca61...53f Forventer du seriøst at det bare skal lages tråder om emner som ikke har blitt laget tråder om før? For da er du kanskje på feil forum 🤣 det er noe litt stakkarslig over å virke så irritert over å spørre om erfaringer angående en test på en side for mennesker som prøver å bli gravide. Anonymkode: eda32...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #9 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Testing å usikkerhet rundt dette er vel en stor del av det å være en prøver, alle venter på sitt mirakel . Anonymkode: c15f5...331 Takk. Nettopp. Jeg var redd det ikke var særlig progresjon i testene og spurte derfor om folk kjente til merket og kunne si om de hadde hatt lignende erfaringer. Syns det er rart at det skal få noe negative svar fordi det har vært lignende tråder her inne. Anonymkode: eda32...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #10 Del Skrevet 8. februar Progresjonen ser fin ut på testene. Gratulerer!😊 Anonymkode: e8dd8...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå