AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Er sammen med en mann som er noen år eldre enn meg. Møtte han tilfeldig via noen felles venner og det tok ikke den lange tiden før vi ble sammen. det var blandet følelser men som ei på 32 så følte jeg at tiden rant og at hvis jeg skulle bære kravstor og kjøre samme løp som tidligere så måtte jeg da finne en partner som 40 åring. jeg vet at vi begge valgte hverandre pga tilgjengeligheten og intet annet og det plager meg at vi egentlig bare holder hverandre i selskap. det er ingen dype følelser, ei heller nor form for kjærlighet og nå andres jeg dypt på at jeg slo opp med kjekkasen jeg var sammen med som 19 åring og også andre kjæresten min da jeg var 26. hva gjør jeg her? Anonymkode: 4d1a8...893
svartkatt Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 Skjønner ikke hvorfor du spør.. har dere ikke god sex engang? Hvorfor gidder du?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 Hva du bør gjøre nå? Glem fortiden! Du lever her og nå! Er det bra nok slik du har det nå? Hvis ikke: Da må du endre på situasjonen! Hvorfor er det så viktig for deg å være i dette forholdet? For barn? Barn kan du også få som singel.. Er det noe du frykter som styrer deg? Noe du vil få/ oppnå eller noe du vil unngå? Sett deg ned og studer dine egne tanker og følelser åpent. Du kan finne din vei! Anonymkode: 366a9...f5d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 Virker han som en som vil bli en god far? Ser han på deg som en varig løsning, eller risikerer du å bli dumpet om ett år når han endelig finner kjærligheten? Anonymkode: 8add5...352 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 Velger du å være i dette forholdet fordi du ikke er så glad i å være alene? Det går faktisk fint å være singel også, og heller vente på en som du har kjemi med. Det høres ut som dere begge bare har tatt til takke med den dere fikk tak på. Hvis det funker og dere er venner og har grei nok sex osv så er det kanskje greit? Men, ønsker du noe mer så må du jo gjøre det slutt og være singel til du finner en som får det til å bruse i blodet og kile i magen. Anonymkode: ccdc8...f3c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 Hva du gjør? Du tar på deg voksen trusene og tar ansvar for ditt eget liv. Anonymkode: 7b7ba...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Fortida kan ingen endre. Nåtid kan endres. Bare din feil om du dater en kjedelig fyr som du ikke bryr deg om. Anonymkode: 6b23e...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er sammen med en mann som er noen år eldre enn meg. Møtte han tilfeldig via noen felles venner og det tok ikke den lange tiden før vi ble sammen. det var blandet følelser men som ei på 32 så følte jeg at tiden rant og at hvis jeg skulle bære kravstor og kjøre samme løp som tidligere så måtte jeg da finne en partner som 40 åring. jeg vet at vi begge valgte hverandre pga tilgjengeligheten og intet annet og det plager meg at vi egentlig bare holder hverandre i selskap. det er ingen dype følelser, ei heller nor form for kjærlighet og nå andres jeg dypt på at jeg slo opp med kjekkasen jeg var sammen med som 19 åring og også andre kjæresten min da jeg var 26. hva gjør jeg her? Anonymkode: 4d1a8...893 Det er viktig med god kjemi i et godt forhold. Ved å ta det første å beste ein ser etter et brudd kan fort bli et kortvarige forhold. Eg o savner eksen min mye etter et år vekke i fra hverandre. Tiden begynner å dra seg til her o men er ikke interessert i å berre finne noen uten kjemi Anonymkode: db1f0...deb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): hva gjør jeg her? Noen ganger lurer jeg på mennesker... Du har to valg, enten bli og leve et kjedelig liv. Eller finne på noe annet og ta ansvar for egen lykke. Valget hadde vært enkelt for meg. Anonymkode: 7e8b6...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå