AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Jeg skrev en lang mail til min date, som jeg har datet en god stund og blitt godt kjent med, at jeg ønsker at vi går videre og blir kjærester. Grunnen til at jeg skrev mail, var at jeg prøvde å ha en samtale med han om dette i helgen, men kom ingen vei. Han virket unnvikende på spørsmålene og hele tiden sendte spørsmålene tilbake. Men da var vi litt påvirket av alkohol, og kanskje apørsmålet mitt kom litt uventet på. Men han har ikke svart (på to dager). Er det over og ut tror du? Jeg vil ikke mase om et svar, men er kjedelig å bli ghostet. Anonymkode: ee496...29d 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Men er du forelsket i han og han i deg? Hvorfor vil du bli kjæreste med han når du ikke vet hva han føler for deg? Anonymkode: 10259...c4d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er du forelsket i han og han i deg? Hvorfor vil du bli kjæreste med han når du ikke vet hva han føler for deg? Anonymkode: 10259...c4d Han har (etter min oppfatning) vist at han er blitt veldig glad i meg på den tiden vi har datet. Jeg er forelsket i han, men helt ærlig, menn er av og til sykt vanskelige å forstå. Kanskje han ikke har vært forelsket, men bare vist det uten å mene det, eller at jeg har tolket det dithen. Eller kanskje han er forelsket, men bare trenger litt tid for å fordøye og bestemme seg.. Ble plutselig så veldig i tvil når han ikke svarer på 2,5 dag. Ts Anonymkode: ee496...29d 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 Manglende svar er også et svar dessverre. Anonymkode: b8dc3...030 16 9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Ja, det er tydelig at han ikke ønsker det samme som deg, så om han ikke har en veldig god forklaring på hvorfor han lar deg sitte der uten å gi deg svar, så ville jeg ha droppet fyren. Det er feigt og dårlig gjort ikke å svare. Anonymkode: 6ace6...c8f 4
Maskinfører Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Mail er en god måte å gjøre det på lykke til ☺️
Sinte-my Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Sender du Mail til mailadressen jeg bruker på jobb ser jeg det umiddelbart. Sender du Mail til adressen jeg bruker privat kan det gå betraktelig lengre før jeg ser det. Jeg hadde også blitt betenkt om den jeg datet sendte en Mail om at han vil ta steget videre. Det er en samtale som burde tas ansikt til ansikt. Jeg ville tenkt at det var en feig måte å gjøre det på, og om kommunikasjonen på dette stadiet må tas over enveis måte er ikke det noe jeg vil ta videre. 4 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Mail er en elendig kommunikasjonskanal for alt annet enn saklig og praktisk kommunikasjon. Alt av følelser og personlige ting vil nesten garantert bli misforstått. Skriftlig kommunikasjon fremstår gjerne hardere, mer konfronterende eller mer seriøst enn ment. Man skal være veldig god skriftlig for å kommunisere godt personlig i en skriftlig mail. Og der har du problemet. Veldig mange (de fleste) er dårlige på det og vegrer seg for å skrive/svare tilbake. Jeg ser bare på min jobb hvor dårlige folk er på mail. De svarer ikke, eller når de svarer så svarer de ikke på det du spør om osv. Sånne samtaler må tas ansikt til ansikt. Anonymkode: 6d435...7e6 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Ja, når han var unnvikende da prøvde å snakke om det og heller ikke svarer på mail, kan du nok bare gå videre. Ønsker du uansett en mann som ikke klarer å snakke om den type tema med deg, på en ærlig og direkte måte? Anonymkode: 35f4d...44c 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han har (etter min oppfatning) vist at han er blitt veldig glad i meg på den tiden vi har datet. Jeg er forelsket i han, men helt ærlig, menn er av og til sykt vanskelige å forstå. Kanskje han ikke har vært forelsket, men bare vist det uten å mene det, eller at jeg har tolket det dithen. Eller kanskje han er forelsket, men bare trenger litt tid for å fordøye og bestemme seg.. Ble plutselig så veldig i tvil når han ikke svarer på 2,5 dag. Ts Anonymkode: ee496...29d Hot and cold. Stringing you along. Typiske tegn. Når en tar opp noe seriøst så poff er de borte😂håpløst opplegg. Anonymkode: f3b02...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 Sinte-my skrev (2 timer siden): Sender du Mail til mailadressen jeg bruker på jobb ser jeg det umiddelbart. Sender du Mail til adressen jeg bruker privat kan det gå betraktelig lengre før jeg ser det. Jeg hadde også blitt betenkt om den jeg datet sendte en Mail om at han vil ta steget videre. Det er en samtale som burde tas ansikt til ansikt. Jeg ville tenkt at det var en feig måte å gjøre det på, og om kommunikasjonen på dette stadiet må tas over enveis måte er ikke det noe jeg vil ta videre. Egentlig enig, men hun har jo prøvd å snakke med ham. Anonymkode: d56c9...897
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Om han var unnvikende når du forsøkte å snakke med han og IKKE svart på mail så hadde jeg droppet det. Anonymkode: 91152...b76 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 Når han var unnvikende når du spurte, i helgen, har han ikke lyst å bli kjæresten din. Han gidder nok ikke svare fordi mailen var overflødig der du i praksis ber han såre deg, for samme ting, to ganger, på en uke. Tipper han enten sender deg en avsluttende melding om en stund, eller aldri gir lyd, men tror du kan stryke all forhåpning om at han blir kjæresten din. Anonymkode: 7c56e...9eb 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mail er en elendig kommunikasjonskanal for alt annet enn saklig og praktisk kommunikasjon. Alt av følelser og personlige ting vil nesten garantert bli misforstått. Skriftlig kommunikasjon fremstår gjerne hardere, mer konfronterende eller mer seriøst enn ment. Man skal være veldig god skriftlig for å kommunisere godt personlig i en skriftlig mail. Og der har du problemet. Veldig mange (de fleste) er dårlige på det og vegrer seg for å skrive/svare tilbake. Jeg ser bare på min jobb hvor dårlige folk er på mail. De svarer ikke, eller når de svarer så svarer de ikke på det du spør om osv. Sånne samtaler må tas ansikt til ansikt. Anonymkode: 6d435...7e6 Likevel sverger mange til Snap, tindermeldingee og face...🤷♀️ Anonymkode: 7c3eb...9f7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 2 hours ago, Sinte-my said: Jeg hadde også blitt betenkt om den jeg datet sendte en Mail om at han vil ta steget videre. Det er en samtale som burde tas ansikt til ansikt. Jeg ville tenkt at det var en feig måte å gjøre det på, og om kommunikasjonen på dette stadiet må tas over enveis måte er ikke det noe jeg vil ta videre. Er din personlige preferanse for en annen kommunikasjonsform virkelige noe som forhindrer deg i å utvise alminnelig høflighet og svare? Om ikke annet så bare veldig kortfattet «Nei takk, er ikke interessert» eller «Kan vi snakke om det på tirsdag?» Ville du virkelig være så dødsens fornærmet at du ghosted vedkommende med umiddelbar effekt? Anonymkode: 52406...9cd
enkefru Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Manglende svar er også et svar dessverre. Anonymkode: b8dc3...030 Dette!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Skrevet 8. februar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Likevel sverger mange til Snap, tindermeldingee og face...🤷♀️ Anonymkode: 7c3eb...9f7 Ja 🤷 Men, det er en forskjell. På chat sender du korte meldinger og har dermed kortere og kjappere interaksjoner. Da er det litt lettere å fange opp små misforståelser. Men herregud å mange bekymringer det er på KG over nettop dette.. Feil emoji, manglende emoji, svartider, "hva mente hen med dette?" Anonymkode: 6d435...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #18 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han har (etter min oppfatning) vist at han er blitt veldig glad i meg på den tiden vi har datet. Jeg er forelsket i han, men helt ærlig, menn er av og til sykt vanskelige å forstå. Kanskje han ikke har vært forelsket, men bare vist det uten å mene det, eller at jeg har tolket det dithen. Eller kanskje han er forelsket, men bare trenger litt tid for å fordøye og bestemme seg.. Ble plutselig så veldig i tvil når han ikke svarer på 2,5 dag. Ts Anonymkode: ee496...29d Menn er veldig enkle å forstå. Menn som ikke har det helt bra med seg selv og ikke vet hva de vil er desverre ikke det. Vil du være i ett forhold hvor du blir usikker og må spørre KG gudene om svar på det du ikke får svar på fra han? Gå videre og ikke bruk tid på noen som ikke prioriterer deg og dine følelser når det nødvendig for deg. Anonymkode: 10259...c4d
Sinte-my Skrevet 8. februar 2024 #19 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er din personlige preferanse for en annen kommunikasjonsform virkelige noe som forhindrer deg i å utvise alminnelig høflighet og svare? Om ikke annet så bare veldig kortfattet «Nei takk, er ikke interessert» eller «Kan vi snakke om det på tirsdag?» Ville du virkelig være så dødsens fornærmet at du ghosted vedkommende med umiddelbar effekt? Anonymkode: 52406...9cd Det sa jeg aldri, jeg forklarte min bruk av mail. Og min preferanse er at mail er den mest upersonlige formen for elektronisk kommunikasjon. Og den jeg sjekker minst, kanskje mannen det er snakk om her sjekker mail like lite som jeg gjør? Siden hun på bare to dager ikke har fått svar der. Hun sier ingenting om andre former for kommunikasjon, eksempelvis snap, Messenger og sms.
Fjellmannover190 Skrevet 8. februar 2024 #20 Skrevet 8. februar 2024 (endret) Som mann tenker jeg det er to(tre) svar: 1. Dette ble veldig mye å tenke på, jeg må bruke litt tid på å fordøye det og svare skikkelig. 2. Dette ble litt mye, nå går det litt over stokk og stein. La meg trenere det/ghoste eller på annen måte bare slå det av. (3. Eposten er ikke sett eller glemt på en eller annen måte. ) Endret 8. februar 2024 av Fjellmannover190 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå