Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må spørre dere hva dere tenker om dette. Jeg har begynt i en ny fritidsinteresse (for 6 mnd siden). Der går også kjæresten. Vi er ganske mange der totalt, men en liten gjeng på omtrent samme alder. De andre kjenner hverandre bedre enn de kjenner meg, siden jeg er litt ny. Nå skal alle disse på hyttetur sammen, og jeg er ikke invitert. Så jeg er altså tydeligvis ikke en av gjengen likevel da, og er heller ikke invitert mtp at jeg er kjæresten til en av dem som er invitert. Det er en privat hytte til en av de andre, så det er ikke sånn at kjæresten kunne invitert meg med. Kjæresten reagerte ikke en gang når han fortalte om dette, enten skjønte han ikke at det var veldig rart å ikke invitere med meg i denne settingen, eller så skjønte han det, men gadd ikke anerkjenne det. Jeg tror mest på det siste. Er ikke dette veldig dårlig gjort, både av kjæresten å ikke nevne med et ord at det var litt rart at jeg ikke ble invitert? Og rart at jeg i det hele tatt ikke ble invitert av han som eier hytta? Er jeg for hårsår her? Jeg føler meg skikkelig utelatt😔

Anonymkode: 99453...7da

• Liker 4
  • Hjerte 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der skjønner jeg deg godt, og utrolig dårlig av kjæresten din at han ikke kommenterer dette til den som inviterer. Eller han dropper selv å reise.

Hadde faktisk vurdert hele forholdet om han ikke ser problemet i dette

Anonymkode: a0bba...9c0

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Der skjønner jeg deg godt, og utrolig dårlig av kjæresten din at han ikke kommenterer dette til den som inviterer. Eller han dropper selv å reise.

Hadde faktisk vurdert hele forholdet om han ikke ser problemet i dette

Anonymkode: a0bba...9c0

Ja det var akkurat sånn jeg også reagerte. Han burde i det minste nevne det for meg; «så rart at du ikke er invitert, har du lyst at jeg skal spørre om du kan være med?» Det er det minste jeg forventer. Men han har liksom bare «informert» om at da skal han på hyttetur med disse.. Skikkelig usympatisk!

• Liker 7
  • Hjerte 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ser godt at det kan være vondt å bli utelatt, men samtidig så tenker jeg at det kanskje ikke er så rart at du ikke ble invitert med når du bare har kjent de i seks måneder, mens kjæresten din, slik jeg forstår HI har kjent dem lengre.

Hadde kanskje vært rarere om alle andre utenom din kjæreste var invitert med partner. Nå vet vi ikke hvor stor denne hytta er heller, men jeg antar at det ikke er ubegrenset med plass der heller. 

Anonymkode: 94983...c51

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er jo en super sjanse og naturlig anledning til å bli bedre kjent med deg. Ved å be deg med, hørtes jævlig merkelig å utelate bare deg. Og at typen din godtok det... 

Anonymkode: aec76...201

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det var akkurat sånn jeg også reagerte. Han burde i det minste nevne det for meg; «så rart at du ikke er invitert, har du lyst at jeg skal spørre om du kan være med?» Det er det minste jeg forventer. Men han har liksom bare «informert» om at da skal han på hyttetur med disse.. Skikkelig usympatisk!

Ja det er usympatisk

• Liker 5
Skrevet

Jeg ser godt at det kan være vondt å bli utelatt, men samtidig så tenker jeg at det kanskje ikke er så rart at du ikke ble invitert med når du bare har kjent de i seks måneder, mens kjæresten din, slik jeg forstår HI har kjent dem lengre.

Hadde kanskje vært rarere om alle andre utenom din kjæreste var invitert med partner. Nå vet vi ikke hvor stor denne hytta er heller, men jeg antar at det ikke er ubegrenset med plass der heller. 

Anonymkode: 94983...c51

Det er sikkert ikke ubegrenset med plass, jeg ser den. Men det er likevel rart at ingen nevner noe, og iallefall at kjæresten ikke skjønner at jeg nå føler meg utelatt. Ja, de andre kjenner hverandre bedre, men jeg er jo med der og ønsker å bli integrert i gjengen og bli bedre kjent, det er jo minst halve poenget med hele fritidsinteressen. I tillegg til at jeg også er kjæresten til en av de andre her, som gjør det ekstra rart at jeg ikke er invitert. Syns det er litt sårt, og ekstra sårt at kjæresten ser ut til å ikke reagere på dette i det hele tatt.

• Liker 3
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er jo en super sjanse og naturlig anledning til å bli bedre kjent med deg. Ved å be deg med, hørtes jævlig merkelig å utelate bare deg. Og at typen din godtok det... 

Ja nettopp😔

Skrevet

Dette hadde jeg blir skikkelig såret over. Er de klar over at dere er kjærester? Da synes jeg i tilfelle det er veldig rart å ikke invitere deg også. Men det rarest av alt her er at kjæresten din ikke sier noe. Det hadde ikke vært rart om han spurte arrangøren om det var plass til deg også, eller i det minste kommenterte det til deg/spurte om du hadde lyst til at han skulle ta det opp. Er dette eneste gangen han har så lite omtanke for deg og dine følelser, eller er det et mønster?

Anonymkode: 9d7ea...bdd

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Kjæresten burde selvsagt gitt beskjed om at ikke blir med siden du ikke er invitert!

I alle fall hvis du ikke ber han dra alene.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Den eneste grunnen jeg kan forestille meg at dette er greit og ikke rart er hvis alle de andre er menn og de gjerne vil ha guttetur uten damer tilstede. Hvordan er fordelingen menn / kvinner?

For meg hadde dette gjort skade på forholdet hvis kjæresten ikke skjønner det og støtter deg. Snakk sammen. Hvis dere finner ut av det blir dere sterkere, hvis ikke hadde det begynt å blinke varsellamper om dårlig kjærestemateriale for meg…

Anonymkode: 78d2f...bb4

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Det høres virkelig urettferdig ut. Du har all rett til å føle deg såret og utelatt. Kanskje det er verdt å snakke med kjæresten din om hvordan du føler deg og hvor viktig det er for deg å bli inkludert i slike situasjoner.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette hadde jeg blir skikkelig såret over. Er de klar over at dere er kjærester? Da synes jeg i tilfelle det er veldig rart å ikke invitere deg også. Men det rarest av alt her er at kjæresten din ikke sier noe. Det hadde ikke vært rart om han spurte arrangøren om det var plass til deg også, eller i det minste kommenterte det til deg/spurte om du hadde lyst til at han skulle ta det opp. Er dette eneste gangen han har så lite omtanke for deg og dine følelser, eller er det et mønster?

Helt enig med dette, spesielt siste spørsmål. Hvis dette er et mønster ville jeg vært litt skeptisk til forholdet…

Anonymkode: 409bc...83a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Sånn tenkte jeg også, hadde håpet kjæresten ble hjemme hvis jeg ikke fikk være med. Hvis det er ren guttetur er det greit. Skjønner godt følelsen av å bli utelatt, det er alltid sårende!

Anonymkode: 3da39...a24

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde faktisk vurdert hele forholdet om han ikke ser problemet i 

HERREGUD,  DET SKAL JO INGENTING TIL FØR FOLK PÅ KG BEGYNNER Å RÅDE HELT FREMMEDE MENNESKER TIL Å VURDERE Å ENDE FORHOLDENE SINE. SÅ MANGE SYKE FOLK HER. 

Anonymkode: 4e49d...d35

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er første gang vi er i akkurat denne situasjonen, men det er definitiv et mønster at han er dårlig på å vise empati og omtanke ja. Han er egentlig snill og empatisk, men har vanskelig for å vise empati og forståelse likevel. 

• Hjerte 2
Skrevet

Det er første gang vi er i akkurat denne situasjonen, men det er definitiv et mønster at han er dårlig på å vise empati og omtanke ja. Han er egentlig snill og empatisk, men har vanskelig for å vise empati og forståelse likevel. 

Han tenker litt mest på seg selv egentlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Den eneste grunnen jeg kan forestille meg at dette er greit og ikke rart er hvis alle de andre er menn og de gjerne vil ha guttetur uten damer tilstede. Hvordan er fordelingen menn / kvinner?

For meg hadde dette gjort skade på forholdet hvis kjæresten ikke skjønner det og støtter deg. Snakk sammen. Hvis dere finner ut av det blir dere sterkere, hvis ikke hadde det begynt å blinke varsellamper om dårlig kjærestemateriale for meg…

Anonymkode: 78d2f...bb4

Det er både kvinner og menn med, han som eier hytta har med kjæresten, to andre jenter er med (en av dem hadde kjæresten følelser for før vi ble sammen…), også er det vel tre menn til, tror jeg.

• Hjerte 3
Skrevet

Hvordan er fordelingen av de andre som skal delta på hytteturen med tanke på kjønn, ts?

Anonymkode: 5cfc7...839

Skrevet

Håper kjæresten forstår deg nok til å avlyse hytteturen. Dette er veldig sært så fremt dere ikke er 18-19 år gamle. Ville snakket åpent og rolig med kjæresten og spurt hvorfor han tror det er sånn og hva han tenker om saken. Lykke til, dette er ikke greit.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...