Irak Skrevet 7. februar 2024 #1 Del Skrevet 7. februar 2024 Er bare på sin plass og gi mannfolka litt plass også synes jeg.... Hvem er den mest sexy mannen du vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. februar 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 7. februar 2024 (endret) Siden jeg ikke kan poste bilde av han jeg synes er aller mest sexy (ja du vet hvem, din rakker) , så får jeg gå for en god nr 2 istedenfor..... Han kan få et dikt istedenfor... Du er så sexy at jeg sikler Er ikke rart med en kar som deg Elsker alt du får fram i meg.. Så skriker jeg navnet ditt når det går for meg ❤️. Elsker deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jamie Fraser i Outlander - har attitude i bøtter og spann - kløktig og klok - litt sjarmerende naiv innimellom 😆 - god til å motivere andre - er ikke redd for å ta i et tak (basketak 😆) Endret 7. februar 2024 av Irak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Del Skrevet 7. februar 2024 En som heter Are 🤣 Anonymkode: aeca5...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 7. februar 2024 #4 Del Skrevet 7. februar 2024 Dere vet ikke hvem han er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Del Skrevet 7. februar 2024 Jeg er vel så klein at jeg må si min mann. Hele han representerer nytelse, omsorg, trygghet, maskulinitet, beskyttelse og sjarm. Når jeg ser på ham tenker jeg bare på alt han kan gjøre med meg. Nytelsen han gir meg… jeg blir fortsatt kåt av å se på ham. Har ingenting å si om han er i pysj, jobbklær, dress, hverdagsklær eller naken. Så innmari sexy 🤤 Finnes jo mange sexy menn der ute, men noen rangering har jeg ikke. Enig i Jamie fra Outlander da (altså i den karakteren, ikke skuespilleren i seg selv). Anonymkode: ae0a5...dd7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Del Skrevet 7. februar 2024 Irak skrev (1 time siden): Siden jeg ikke kan poste bilde av han jeg synes er aller mest sexy (ja du vet hvem, din rakker) Takk vennen, hyggelig sagt av deg. Anonymkode: e2bb0...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Del Skrevet 8. februar 2024 Det er visst lite sexy menn, elker interesse for de 🤣 Nei altså. Jeg må si Michael Douglas var så utrolig sexy. Han var eneste jeg tenkte på i tenårene mine 😘 Anonymkode: aeca5...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2024 #8 Del Skrevet 8. februar 2024 Irak skrev (11 timer siden): Du er så sexy at jeg sikler Er ikke rart med en kar som deg Elsker alt du får fram i meg.. Så skriker jeg navnet ditt når det går for meg ❤️. Elsker deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Min mor sa alltid at hun var forelsket i Elvis🥰 ..min far svarte alltid: Nåå du søta, du får nok takke deg med den nest beste😅 Det å være den nest beste er alltids bra, da har man noen å se opp til. Da holder man seg også sexy til kvinnen, så det er et godt tips å si: at man elsker en sexy fantasifigur😜 Altså.. at mannnen har konkurranseinstinktet i orden. Btw.. jeg tror både fantasifiguren og mannen din er heldige som har deg.. Å få høre navnet mitt i orgasmeøyeblikket, er så fordømt sexy.. etterfulgt av negler som borrer seg inn i ryggtavla mi🥰🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 8. februar 2024 Bamseklemmer skrev (54 minutter siden): Min mor sa alltid at hun var forelsket i Elvis🥰 ..min far svarte alltid: Nåå du søta, du får nok takke deg med den nest beste😅 Det å være den nest beste er alltids bra, da har man noen å se opp til. Da holder man seg også sexy til kvinnen, så det er et godt tips å si: at man elsker en sexy fantasifigur😜 Altså.. at mannnen har konkurranseinstinktet i orden. Btw.. jeg tror både fantasifiguren og mannen din er heldige som har deg.. Å få høre navnet mitt i orgasmeøyeblikket, er så fordømt sexy.. etterfulgt av negler som borrer seg inn i ryggtavla mi🥰🤪 For noen så fungerer sikkert dette..... Slik er det ikke for meg 😉. Det finnes andre måter å holde i gang det konkurranseinstinktet på 😉😆. Dog er jeg ikke en dårlig taper, siden jeg er så himla god på å konkurrere mot meg selv 😝😉😆. Just saying 👌. How can I resist? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Del Skrevet 8. februar 2024 Irak skrev (12 timer siden): Siden jeg ikke kan poste bilde av han jeg synes er aller mest sexy (ja du vet hvem, din rakker) , så får jeg gå for en god nr 2 istedenfor..... Han kan få et dikt istedenfor... Du er så sexy at jeg sikler Er ikke rart med en kar som deg Elsker alt du får fram i meg.. Så skriker jeg navnet ditt når det går for meg ❤️. Elsker deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jamie Fraser i Outlander - har attitude i bøtter og spann - kløktig og klok - litt sjarmerende naiv innimellom 😆 - god til å motivere andre - er ikke redd for å ta i et tak (basketak 😆) Fiktiv, men ouch. Skulle gjerne gått noen hundre år tilbake i tid for ham ja ❤️ Anonymkode: 6e890...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Del Skrevet 8. februar 2024 Jeg er SÅ enig i Jamie Fraser i Outlander! Anonymkode: b0274...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 8. februar 2024 #12 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er SÅ enig i Jamie Fraser i Outlander! Anonymkode: b0274...688 Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 8. februar 2024 Så har vi selveste Gerard Butler 😆. Han er en skikkelig luring tror jeg 🤣🫣. Er ikke så veldig fan av alle filmene hans, dog synes jeg han er god på å tolke rollefigurer 👌. Favorittfilmene er PS I Love U ❤️ Gods of Egypt Olympus has fallen The Bounty Hunter The Ugly Truth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #14 Del Skrevet 8. februar 2024 Bamseklemmer skrev (1 time siden): Min mor sa alltid at hun var forelsket i Elvis🥰 ..min far svarte alltid: Nåå du søta, du får nok takke deg med den nest beste😅 Det å være den nest beste er alltids bra, da har man noen å se opp til. Da holder man seg også sexy til kvinnen, så det er et godt tips å si: at man elsker en sexy fantasifigur😜 Altså.. at mannnen har konkurranseinstinktet i orden. Btw.. jeg tror både fantasifiguren og mannen din er heldige som har deg.. Å få høre navnet mitt i orgasmeøyeblikket, er så fordømt sexy.. etterfulgt av negler som borrer seg inn i ryggtavla mi🥰🤪 Elvis er veldig god til å synge da 👌. Det skal han ha 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. februar 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 8. februar 2024 Så har vi denne tøysekoppen av en mann her da.....som tydeligvis har litt vanskelig med å bestemme seg når det kommer til damene i hans liv 😆. Er ikke så fan av så mange filmer han har vært med i.... Synes han gjorde en outstanding tolkning i filmen Troja.... Mr and Mrs Smith var både sexy og morsom 👌 Lidenskapens pris er en klassiker 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Del Skrevet 8. februar 2024 Irak skrev (1 time siden): Så har vi denne tøysekoppen av en mann her da.....som tydeligvis har litt vanskelig med å bestemme seg når det kommer til damene i hans liv 😆. Er ikke så fan av så mange filmer han har vært med i.... Synes han gjorde en outstanding tolkning i filmen Troja.... Mr and Mrs Smith var både sexy og morsom 👌 Lidenskapens pris er en klassiker 👌 Han er mye kjekkere nå enn for 10-20 år siden. Anonymkode: ae0a5...dd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #17 Del Skrevet 8. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Han er mye kjekkere nå enn for 10-20 år siden. Anonymkode: ae0a5...dd7 Det er kanskje fordi du har blitt 10-20 år eldre ? Anonymkode: 47b73...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #18 Del Skrevet 8. februar 2024 Tom Hardy. Fy ffff😈 Anonymkode: 4409f...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #19 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kanskje fordi du har blitt 10-20 år eldre ? Anonymkode: 47b73...277 Tja. Jeg opplevde han ikke som kjekk da alle mine venninner gjorde det i tenårene heller. Nå er jeg 30 og finner han attraktiv. Ikke for at jeg er 30, men for at han endelig ser ut som en mann 😄 Da jeg var tenåring siklet venninnene mine på Brad Pitt, han som spilte alv i Ringenes herre, Backstreet boys og mange andre kjendiser som var poppis i 2000-2010. Jeg fant mennene i dressmann-reklamen kjekkere. Anonymkode: ae0a5...dd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #20 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kanskje fordi du har blitt 10-20 år eldre ? Anonymkode: 47b73...277 Nei objektivt sett er han mye kjekkere nå enn når han var 20 år. Se bilde av han som 20 år og som 50-åring. Menn som holder seg slank og tar vare på seg selv blir bare kjekkere med årene. Anonymkode: 0ea7f...4f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå