AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Del Skrevet 7. februar 2024 Noen som ønsker fortelle deres historie om hvordan det skjedde?😁 Anonymkode: 49ad7...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7. februar 2024 #2 Del Skrevet 7. februar 2024 Tja. Vi lå i senga, hadde en fin stund hvor vi snakket sammen, hadde det hyggelig, bare hvilte i hverandres armer. Så snakket vi om fremtiden og hvordan vi kan gjøre ting mer praktisk fremover. Samboer hadde snakket en del om hvordan "sikre" meg mest mulig, han er spesielt opptatt av jeg skal kunne ha et nært forhold til min stesønn hvis han faller fra. Vi har allerede testamente, hvor jeg også er ført opp som eventuell verge ved arv (det gjelder arven til min stesønn), slik at den ikke tilfaller hans eks (grunnet spesielle omstendigheter kommer min stesønn alltid til å trenge vergemål og aldri kunne bli myndig). Og vi snakket litt om å gjøre disse båndene "sterkere", spesielt hvis eksen skulle gjøre seg vanskelig, og da husker jeg ikke hvem av oss som foreslo giftemål. Men så sa jeg: "så gifte oss da?", og han svarte: "ja, gifte oss, det hadde jo vært veldig fint?". Og så svarte jeg "ja", og så var vi forlovet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Del Skrevet 8. februar 2024 Vi hadde kjøpt vår andre leilighet sammen. Hadde også nettopp skaffet kjæledyr. Så vi satt ved kjøkkenbordet og gikk over papirer som skulle oppdateres. Begynte da å diskutere hvor mye bedre sikret vi ville vært som gift. Vi visste fra før at begge ville gifte seg, og vi hadde diskutert ønsker for et bryllup. Så da valgte vi bare å sette en dato. Anonymkode: 6bb88...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Del Skrevet 8. februar 2024 -Du, kanskje vi skulle gifte oss? -Ja! Kan vi ikke gjøre det? -Jo, det gjør vi. Passer det helgen om to uker? -Da er jeg opptatt. Uka etter? -Greit for meg! Anonymkode: 1903e...726 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #5 Del Skrevet 8. februar 2024 Vi var på reise i Afrika og besøkte hans foreldre som jobbet der. Vi ruslet rundt utenfor hotellet, og selv om jeg ikke husker hva han sa, husker jeg at han prøvde å fiske etter om jeg ville. Etter han hadde fisket en stund (jeg måtte tenke meg litt om, for vi var unge og hadde bare vært sammen litt over ett år), tror jeg han spurte meg direkte, men jeg husker det som en ganske normal samtale. Da vi kom hjem igjen dro vi sammen for å kjøpe ringer og gravere navn og dato, men med plass til bryllupsdato i tillegg, og det var først etter ringene var på plass at vi fortalte folk. Anonymkode: f43d6...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Del Skrevet 8. februar 2024 Vi skulle ha sex og han kom inn på soverommet med en ring festet på sin erigerte pikk med en sløyfe rundt, og spurte meg om jeg ville gifte meg med han 😀 Anonymkode: e7e4a...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi skulle ha sex og han kom inn på soverommet med en ring festet på sin erigerte pikk med en sløyfe rundt, og spurte meg om jeg ville gifte meg med han 😀 Anonymkode: e7e4a...904 Kvalmt. Anonymkode: c233f...747 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 8. februar 2024 #8 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi skulle ha sex og han kom inn på soverommet med en ring festet på sin erigerte pikk med en sløyfe rundt, og spurte meg om jeg ville gifte meg med han 😀 Anonymkode: e7e4a...904 Var det ikke en egen tråd om det på KG for noen år siden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Del Skrevet 8. februar 2024 Jeg fridde mens vi var på ferie i Paris. Tok henne med foran eifeltårnet og sa "Så vakkert det er. Men du, jeg har noe å fortelle deg". Så gikk jeg ned på kne og fisket elegant ringen ut av innenpålomma. "Jeg kan ikke forestille meg livet uten deg. Vil du gifte deg med meg?" Ble mye kos på hotellrommet den kvelden 😉 Anonymkode: 87c71...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. februar 2024 #10 Del Skrevet 8. februar 2024 Det skjedde på nyttårsaften etter at vi hadde vært kjærester i 2½ år. Vi feiret bare oss to og var utendørs med nydelig utsikt over hele byen og fyrverkeriet da han gikk ned på kne og fridde. Jeg husker ingenting av det han sa, men jeg sa selvsagt ja. I år feirer vi 25 år sammen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 8. februar 2024 #11 Del Skrevet 8. februar 2024 Det var konkurssalg på en gullbutikk. 50% på alt. Sa enkelt og greit; ‘come on, nå skal vi gifte oss’. Og greit var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 8. februar 2024 #12 Del Skrevet 8. februar 2024 Vi diskuterte fremtiden og ble enig om at det var mest praktisk å gifte seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Del Skrevet 8. februar 2024 Her fridde han i sengen, rett etter sex. Var fortsatt omtåket av orgasmen. Kan aldri fortelle familien eller venner hvordan det egentlig skjedde. Anonymkode: bd054...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi skulle ha sex og han kom inn på soverommet med en ring festet på sin erigerte pikk med en sløyfe rundt, og spurte meg om jeg ville gifte meg med han 😀 Anonymkode: e7e4a...904 Det er veldig risky, og krever en spesifikk person for å si ja 😂 Ble du glad? Vet ikke om jeg hadde gjort det 😅 Hadde blitt snurt fordi vårt kanskje eneste frieri og romantiske øyeblikk har blitt noe sexualisert. Anonymkode: edf56...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #15 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg fridde da vi var på skogstur om vinteren og drakk kakao. Hadde kjøpt inn ring til han som jeg ga han mens vi begge satt på en benk og ingen andre var i nærheten. Det var veldig koselig. Anonymkode: 96921...4b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. februar 2024 #16 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg vasket gulvet og han holdt på å rydde vekk noe klær. Vi hadde vært i bryllup en ukes tid før. Samtalen gikk slik: Jeg: kanskje vi skulle giftet oss vi og? Han: Ja, hvorfor ikke? Jeg: så... neste år? Høsten eller noe? Han: Det gjør vi. Vært gift siden august 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xavana Skrevet 5. april 2024 #17 Del Skrevet 5. april 2024 Fikk vite ca- en uke i forveien at jeg skulle ha fri fra jobb til helgen, og at vi to skulle reise bort. Plasserte barna hos mor, kjørte til flyplassen, Der så jeg hvor vi skulle fly til. Utenfor flyplassen pekte han mot et hotell; der skulle vi bo. En stund etter at vi hadde sjekket inn så banket det på døren. inn kom en mann bærende på jordbær, sjokolade og sjampis. Da han hadde gått igjen, gikk mannen min ned på kne og fridde! 🙂 Så spiste vi god middag på hotellet, før vi gikk utenfor hotellet. Der ble vi plukket opp av en buss og kjørt til en utendørs midnattsopera! Den helgen ble tidenes frierferd!!!!! Og han holdt alt helt hemmelig for meg i maaaange måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 5. april 2024 #18 Del Skrevet 5. april 2024 Vi snakket om fremtid og at vi var takknemlige for hverandre. Da ekteskap ble et tema, spurte jeg hva han tenkte. Da svarte han at han gjerne ville gifte seg med meg og håpet at jeg tenkte det samme. Noe storslått frieri var aldri aktuelt for noen av oss, vi kleiner ut i slike settinger. (og vi har begge vært gift før, var sånn da også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 5. april 2024 #19 Del Skrevet 5. april 2024 Kort skrevet kjørte han oss til en veldig fin plass, med utsikt over havet og flere fjell. Han gikk ned på et kne og spurte fint. Svarte ja. Ringen hadde han hatt klar flere måneder i forveien, ville bare vente til en spesiell dato ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 5. april 2024 #20 Del Skrevet 5. april 2024 Vi lå i sengen å pulte. Så sa han "jeg syns vi skal gjøre det, jeg". Jeg skjønte ikke hva han mente så jeg sa "Ja, vi gjør det jo allerede??" Han forklarte at han mente at han syns vi skulle gifte oss. Og jeg sa ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå