AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Vet at mange mener at man bør vente en stund etter brudd før man er på Tinder. Hva mener du? Hvor lenge bør man være singel før man opprettet profil på Tinder? Anonymkode: f759c...201
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Er du singel så kjør på. For min del ønsket jeg å flytte ut før jeg startet med dating. Hvor lenge har du vært singel? Anonymkode: 87d9a...ca3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 Mange av de bittersure kjærringene på KG mener at folk skal vente med dating og slå opp med daten hvis de har en. De spammer alle trådene med at "XXX bør vente med dating til YYY" uansett hva det gjelder. Men er du singel og har lyst til å date - jba stopper deg? Ikke la kjærringene på KG stoppe deg i hvert fall. Du er et voksent fritt menneske. Anonymkode: fd98f...0d7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 Gjør hva en du vil! Anonymkode: 3f004...da4
Hillbill Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 (endret) Er det brudd, dere begge er enige om det, og dere er ferdige med hverandre, så kjør på. Leter du etter en erstatning for ex'n så er det "NO GO". Du trenger å rydde opp i toppetasjen, nullstille, og så kan du hive deg utpå markedet. Det er i alle fall slik jeg tenker. Endret 7. februar 2024 av Hillbill 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 Ingen fasit på det. Er du usikker så foreslår jeg at du skaffer Tinder. Du kommer sannsynligvis til å spy i munnen din av alle dustene der inne å slette appen fort. Så går det gjerne litt tid så prøver du igjen. Da kan det være du er klar og at det blir braksuksess Anonymkode: e6eea...687
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #7 Skrevet 8. februar 2024 Den største grunnen jeg ser til å vente med tinder er fordi den ser ut til å ødelegge psyken til mange mennekser og gjør dem bittre til kjærlighet og andre. Men det trenger ikke skje deg. Anonymkode: f41a9...11c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 Jeg mener at man bør være klar for et nytt forhold når man oppretter profil på Tinder. Alle disse som er nyseparert, "bare inne for å se", "vet ikke helt hva jeg vil med denne profilen" blir bare støy og gjør det vanskeligere å finne dem som faktisk er klare for et nytt forhold. Anonymkode: 6b14e...37b 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Viktigste er om en er emosjonelt ferdig med fortiden. Er en klar til å møte nye mennesker er det ingen karantenetid.
Fjellmannover190 Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 (endret) Jeg har hatt to brudd med min eks, første gang var jeg ikke emosjonelt ferdig, og fant tilbake til henne. Startet da dating tidlig. Andre brudd var jeg ferdig lenge før vi flyttet, og kunne startet dating med en gang. Nå snart et år etter brudd, så merker jeg at min eks har påvirkningskraft, og at det tar lenger tid å flytte henne ut etter 20 år, men hun flytter ikke tilbake. Endret 8. februar 2024 av Fjellmannover190 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 7 minutter siden, Fjellmannover190 said: Jeg har hatt to brudd med min eks, første gang var jeg ikke emosjonelt ferdig, og fant tilbake til henne. Startet da dating tidlig. Andre brudd var jeg ferdig lenge før vi flyttet, og kunne startet dating med en gang. Nå snart et år etter brudd, så merker jeg at min eks har påvirkningskraft, og at det tar lener tid å flytte henne ut etter 20 år, men hun flytter ikke tilbake. Det er viktige erfaringer du deler, Fjellmann. Jeg kjenner meg igjen. Etter over 20 år var det over og ut en gang for alle, etter en lang histore med nesten-brudd. Det ville ikke falle meg inn å gå tilbake. Men det er mye annet følelsesmessig i spill. Man har en lang felles historie, felles barn, man kjenner på sorg eller skam over at man "mislyktes" med idealfamiliemodellen. Man kjenner litt på ukomfort ved å være i nærheten av hverandre. Man kjenner hverandre dypt og det preges man av. Men til TS og andre: Det er fler enn én følelse i bevegelse etter et brudd, men ikke alt er relevant i forhold til om man er klar for dating eller ikke, og ikke alle disse vanskelige tingene har noe med om man vil tilbake til eksen å gjøre heller. Jeg tror mange feilaktig går tilbake til eksen fordi de kjenner på alle de følelsene jeg snakker om, bare for å erfare at det var et feiltrinn og alle hovedproblemene med eksen fortsatt er der. Anonymkode: fd98f...0d7 3
Engel Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Ingen brudd er like, kun du kan vurdere når det er greit å date igjen. Men som andre skriver så er det lurt å være sikker på at du er helt ferdig med å bearbeide det gamle forholdet. Noen er feridig med det den dagen det blir brudd, andre trenger langre tid. Det er jo også veldig avhengig av hva slags forhold man kommer ut av. Jeg prøvde meg først på dating ca 4 mnd etter samlivsbruddet etter et 18 år langt forhold med barn involvert. Det viste seg å være for tidlig, da det var en del som ikke var endelig avklart med eksen. Først 1,5 år etter bruddet, etter at skilsmissen var ferdig gjennomført, var alt avsluttet og lukket for godt her. DA var det riktig å begynne å date. Men om man feks snakker om et kjæresteforhod som har vart i et par år bare så er det ofte enklere å avslutte, da er det kun det følelsesmessige å hensynta. Og der er det veldig individuelt hvor raskt man er ferdig. Henger gjerne sammen med hvem som avsluttet forholdet også.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg mener at man bør være klar for et nytt forhold når man oppretter profil på Tinder. Alle disse som er nyseparert, "bare inne for å se", "vet ikke helt hva jeg vil med denne profilen" blir bare støy og gjør det vanskeligere å finne dem som faktisk er klare for et nytt forhold. Anonymkode: 6b14e...37b Jeg var nyseparert og bare inne for å se, men fant drømmemannen på første date og falt pladask ❤️ Så vi er ikke bare støy, for noen er vi den rette ❤️ Anonymkode: 96061...a49 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg var nyseparert og bare inne for å se, men fant drømmemannen på første date og falt pladask ❤️ Så vi er ikke bare støy, for noen er vi den rette ❤️ Anonymkode: 96061...a49 Tja, en rebound føles ofte sllik Lykke til videre ... Anonymkode: 959f8...e2e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tja, en rebound føles ofte sllik Lykke til videre ... Anonymkode: 959f8...e2e Det er ingen rebound. Jeg var mentalt klar for å møte noen men hadde ingen planer om å møte noen på Tinder 🙂 Der var jeg kun for å se, ingenting annet. Jeg sveipet kun på en fyr, og det var full klaff fra første date ❤️ Anonymkode: 96061...a49
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 Man kan skaffe seg tinder når man føler seg klar for å møte noen andre, enten for nytt langvarig forhold eller bare for sex. Noen ønsker uforpliktende sex raskt etter brudd, andre ønsker aldri uforpliktende sex... Noen har kjærlighetssorg i ett år etter ett forhold som varte i to måneder, andre er bare glad for å ha kommet seg ut av ett langvarig forhold. Anonymkode: 13f61...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå