AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Hei, kloke mennesker. Jeg er usikker på om jeg har klump i magen uten grunn eller ei. Trenger råd for å sortere tankene. Min mann og jeg har vært sammen i mange år. Denne uken var jeg ikke hjemme, og ved overlevering av sine barn til sin eks, gir eksen min mann middagsrester i en kasserolle siden han er alene. Min første tanke var: Skal virkelig eksen vart ham opp og skal han la seg varte opp når jeg ikke er der? Eeeeller er det egentlig helt uskyldig? Det skal nevnes at hun tidligere har hatt problemer med å se grenser, og jeg er nok litt påvirket av det. Anonymkode: e82f3...fe7 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Koselig det, vel! Hadde virkelig ikke brydd meg, bra de har et godt forhold siden de har barn sammen. Anonymkode: 61071...5ee 28 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 I utgangspunktet helt uskyldig. Anonymkode: 5b435...ec4 14 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 Helt supert! Hun mater ikke din mann, men hun sørger for at sine barn har god og skikkelig mat mens de er hos sin pappa. dette er vel mest et kompliment til deg; hun vet at du sørger for å mate dine stebarn når du er der og tenker at du er mer skikket og har mer kontroll enn din mann/barnas far. Anonymkode: af23b...cfa 21 1 6
imagineme Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 Han kunne jo egentlig takket nei hvis han synes det var et problem. Siden han ikke takker nei ser han trolig ikke på det som noe annet enn hyggelig. Tror ikke du skal legge for mye i det. Han er sammen med deg nå 🙂 6 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt supert! Hun mater ikke din mann, men hun sørger for at sine barn har god og skikkelig mat mens de er hos sin pappa. dette er vel mest et kompliment til deg; hun vet at du sørger for å mate dine stebarn når du er der og tenker at du er mer skikket og har mer kontroll enn din mann/barnas far. Anonymkode: af23b...cfa Det var hun som hadde barna, ikke han, så maten var kun til ham. Anonymkode: e82f3...fe7 4 3
BobbySocks Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 Hvorfor var hun hjemme his dere? Kun for å gi han mat? Hvordan viste hun at ham var alene? 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 Mannen er vel voksen og kan si fra om han ikke vil ta imot? Anonymkode: 98e4a...a1e 5
Capazitet Skrevet 7. februar 2024 #9 Skrevet 7. februar 2024 Hvorfor tar du det ikke heller opp med din mann? 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #10 Skrevet 7. februar 2024 BobbySocks skrev (1 minutt siden): Hvorfor var hun hjemme his dere? Kun for å gi han mat? Hvordan viste hun at ham var alene? Han leverte barna til henne og hun fikk da vite at jeg ikke var hjemme. Anonymkode: e82f3...fe7 1
Nemigirl Skrevet 7. februar 2024 #12 Skrevet 7. februar 2024 Din mann får middagsrester av eksen ved overlevering av barna. Du er ikke hjemme og han er en enslig person som er heldig og får med seg litt restemat hjem. Synes du hun heller burde kastet maten? Hve er egentlig problemet her? Jeg skjønner ingenting. 24 1 2
BobbySocks Skrevet 7. februar 2024 #13 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han leverte barna til henne og hun fikk da vite at jeg ikke var hjemme. Anonymkode: e82f3...fe7 Og så kom hun hjem til han med mat? Du skriver veldig kort, det hadde hjulpet med mer info når du ber om meninger. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #14 Skrevet 7. februar 2024 Capazitet skrev (Akkurat nå): Hvorfor tar du det ikke heller opp med din mann? Fordi jeg ikke ønsker å skape en konflikt hvis dette er helt normalt for ekser å gjøre. Jeg har aldri måtte forholdt meg til en lignende situasjon, og trenger derfor råd, men hvis dette er noe man tenker at man bare må forvente når man ikke er hjemme så skal jeg da ta stor-jente-buksene på, men om det _ikke_ er normalt så skal jeg ta det opp, for jeg har klump i magen av det hele. Anonymkode: e82f3...fe7 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #15 Skrevet 7. februar 2024 Det er sannsynligvis hyggelig ment, og det virker uskyldig. Anonymkode: 79cb4...f6c 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #16 Skrevet 7. februar 2024 Nemigirl skrev (2 minutter siden): Din mann får middagsrester av eksen ved overlevering av barna. Du er ikke hjemme og han er en enslig person som er heldig og får med seg litt restemat hjem. Synes du hun heller burde kastet maten? Hve er egentlig problemet her? Jeg skjønner ingenting. Er du komfortabel med at din manns eks-kone er den som varter din mann opp når du ikke er hjemme? Anonymkode: e82f3...fe7 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #17 Skrevet 7. februar 2024 Jeg elsker å lage mat. Jeg hater rester. Liker heller ikke å kaste mat. Så ville absolutt gjort det samme. Anonymkode: 1a809...48b 3
Ulven Skrevet 7. februar 2024 #18 Skrevet 7. februar 2024 Pust med magen nå, TS, for dette høres helt uskyldig ut. Han leverte barna og fikk med en gryte mat hjem. Det er jo ikke som om hun kom ens ærend for å levere maten. Jeg er faktisk litt usikker på hva det er du reagerer på her? At hun gir han mat eller at han tok imot? 8
Mizzy Skrevet 7. februar 2024 #19 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du komfortabel med at din manns eks-kone er den som varter din mann opp når du ikke er hjemme? Anonymkode: e82f3...fe7 Nå drar du den langt….Har det noen gang slått deg at andre kanskje bare er snille og ikke har en baktanke med alt de gjør? Tåler man ikke dette får man jammen få seg terapi 10
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #20 Skrevet 7. februar 2024 BobbySocks skrev (1 minutt siden): Og så kom hun hjem til han med mat? Du skriver veldig kort, det hadde hjulpet med mer info når du ber om meninger. Han leverer barna hjemme hos henne. Hun gir ham mat i en kasserolle som han tar med hjem og spiser. Jeg tar ut av oppvaskmaskinen og finner en ny kasserolle jeg ikke kjenner igjen. Får beskjed at det er fra da eksen hans ga ham middag dagen før da jeg ikke var hjemme. Jeg får klump i magen av å tenke på at hun ser på det som sin oppgave å varte ham opp så snart jeg ikke er der. Om alle dere er vant til at deres manns ekser varter ham opp når dere er borte, så skal jeg kunne leve med at dette er normalt. Anonymkode: e82f3...fe7 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå