Gå til innhold

Foretrekker du pizza fra Peppes eller Pizzabakeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor? 

Jeg bestilte en pizza fra Pizzabakeren og må si at den er som så, 249,- for en 40cm pizza var ja….i minste laget.. Kan ikke si at jeg ble mett på den, delte med mannen riktignok men, allikevel. Vi pleier ikke å spise pizza ofte og når vi gjør det så lager vi vår egen, men sjeldent får vi lyst på ferdig pizza liksom. 

Så vil høre hva dere foretrekker og hvem av disse to har beste pizza?

Anonymkode: caa2d...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pb alltid, studentrabatt så kun 175 ellernor en stor en

Anonymkode: ef8ac...365

Skrevet

Jeg foretrekker pizza fra den lokale kebabsjappa over noen av de. Må jeg velge mellom de to blir det Peppes

Anonymkode: ac418...b59

• Liker 4
Skrevet

Pizzabakeren blir det her i huset, men vi lager helst vår egen.

Anonymkode: d92c9...786

Skrevet

Fra den lokale kebabsjappa her og (Miles), Pizzagutta eller til nød Dominos… 

Skrevet

Peppes.

Anonymkode: c0f81...af1

• Liker 3
Skrevet

Pizzabakeren!

Anonymkode: 58ea3...77a

Skrevet

Pizzabakern er tragisk, må jeg velge så blir det Peppes. Men vanligvis blir det Pizzabaronen eller Dominoes....

Anonymkode: 752a5...31a

• Liker 4
Skrevet

Pizzabakeren er jo nesten bare brød. Sjekket prisforskjellene på disse to denne uken, og ble overrasket over hvor dyr pizzabakeren var sammenlignet med Peppes og sammenlignet med hva man får. 

Anonymkode: 408f4...722

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Har prøvd  Pizzabakeren, men det ble med den ene gangen. Bestiller heller fra Dominos.

Anonymkode: 52fac...2e2

• Liker 4
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Av de 2, peppes. Men gud som jeg savner dolly dimples, mmmm, bankers. 

Skrevet

Her er det ikke Peppes. Så da sier jeg pizzabakeren.

Men kjøper heller pizza fra den lokale kebabsjappa fordi det er mye kortere vei.

Skrevet

Ingen av delene. Vi har masser av pizzasjapper som serverer faktisk god pizza til 250 kr stk. Hvorfor skulle jeg da velge å få en pizza på det som i mangel på kvalitet tilsvarer McDonald's for samme prisen? 

Anonymkode: eff70...ff2

• Liker 2
Skrevet

Halvstekt fra Peppes som vi steker i ovnen (så er vi garantert varm og gjennomstekt pizza) 

Skrevet

Pizzabakeren kjøper jeg bare i nødstilfelle. Det kan gå flere år mellom hver gang. Den smaker bare altfor sært til å bli en favoritt.

Peppes var bedre før, men er fortsatt langt foran Pizzabakeren. Det går lenge mellom hver gang jeg er innom Peppes også. Altfor mye som har skjedd med den oppskriften siden storhetstiden på -90 tallet.

Heldigvis så har jeg en vaskeekte italiensk pizzeria her i byen som slukker mine sorger når sulten på pizza setter inn  ❤

• Liker 1
Gjest issoras
Skrevet

Foretrekker pizzabakeren! Med Dollys på en god andreplass. Peppes er for tørr synes jeg. Dominos er det kjipeste. 

Skrevet

Pizzabakeren, definitivt. Den er mye bedre enn Peppes i hvert fall.

Skrevet

Nå bor jeg på en liten plass, liten by. Vi har ikke Peppes. Men en sjelden gang får jeg kavings på pizza. Da er pizzabakeren et godt alternativ. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...