Gå til innhold

Til kvinner: forskjellen på keen og simping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til fruene på KG....

Hvor er din personlige grense mellom en mann som viser at han vil ha deg,
og en mann som rett og slett er en simp?

Hvordan skiller du dem personlig?

Anonymkode: dac83...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke spørsmålet.

Anonymkode: 8e503...f29

• Liker 4
Skrevet

Simp er noen som ikke har en tanke forbi noens oppførsel og alltid tar noen side som en valp av en tilhenger i håp om at det vil bli noe utav det.

Underdanig oppførsel, kysser føtter lol, for gunst. Føler det kan handle om utsendet hennes, kanskje bryr han seg ikke om hvordan hun er som person, alt er overfladisk. Muligens.

Men du kan ikke si simp til noen kun fordi du er uenig med dem, for menn har ulike meninger slik kvinner har. Men simp for meg er noe tanketomt og overfladisk.

En mann som viser han vil ha deg har grenser, er en normal person som trenger samspill fordi han har behov og sosial intelligens. Bryr seg om henne om person. 

Har møtt 2 simps, de opptredde unormalt, prøvde å være manipulerende med ting som du er alt, andre er ingenting. Var sosialt dummere enn meg hvertfall og brydde seg kun om utsendet mitt. 

Anonymkode: a7458...0b3

Skrevet

Slik jeg ser det, er det din jobb å vurdere hennes interesse nivå av deg. 

Altså det vil si, om hun er interessert i deg, blir du ikke "simp" 

Er hun ikke interessert, ja.. Da er det vel ikke så mye vits å prøve. 

Men, samtidig så er det enkelte menn som tror at det å ikke ha et eget liv, eller noen grenser selv, er det kvinner vil ha. 

Det vil ikke si at du er frekk, eller at du sier nei til henne bare fordi at du liksom skal sette opp fake grenser. Men, her er det likt for begge kjønn, når du blir balansert å trygg på deg selv, så vil du bli mer attraktiv, for du tar vare på deg selv også. 

Vi liker snille menn, som gjør mye for oss, men vi liker ikke en mann, som kan bli overkjørt av oss, eller andre. 

Skjønner du forskjellene ? :) Sunne grenser, Tør å vise interesse, lytt til henne, og ta litt kontroll over hvordan forholdet deres utvikler seg. 

Anonymkode: e6e9d...cce

Skrevet

Forskjellen er selvrespekt.

Anonymkode: db5d9...a62

Skrevet

Simp i min definisjon er desperate menn som slipper alt de har i henda 
for å "kurtisere" dama. De har også en tendens til å være en skikkelig dørmatte.
Kort sagt: beta male

TS

Anonymkode: dac83...cd8

Skrevet

Jeg bruker ikke sånne ord. 

Anonymkode: cb6dc...6bf

• Liker 2
Skrevet

Når jeg ser det ts skriver så forstår jeg hvorfor så mange sliter med å finne en partner for tiden.

Logg av nettet, gå ut og bli kjent med andre i det virkelige liv, vær oppriktig interessert og nysgjerrig på andre mennesker av begge kjønn - lev og lær!

Anonymkode: f8eee...11f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes fremdeles det var vanskelig å forstå, men generelt vil jeg ikke at andre menn vil ha meg. Jeg kan bli betatt av menn ut fra hvordan de er med verden rundt seg, og det er mindre viktig hvordan de er med meg, så jeg er nok ikke personen til å svare her.

Skrevet

Simp er en som ikke setter grenser for seg selv. Umodent. 

Anonymkode: 95f26...e55

Skrevet

En simp er desperat og sier det han tror hun vil høre, og betaler gjerne middag etc. Mye "simping" online på Twitch og denslags, der menn samles rundt kvinner for å forgude dem. Simper ødelegger for vanlige menn, ved å overøse noen som ikke fortjener det med oppmerksomhet, uten å få noe tilbake.

Anonymkode: 27375...a23

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Simp er noen som ikke har en tanke forbi noens oppførsel og alltid tar noen side som en valp av en tilhenger i håp om at det vil bli noe utav det.

Underdanig oppførsel, kysser føtter lol, for gunst. Føler det kan handle om utsendet hennes, kanskje bryr han seg ikke om hvordan hun er som person, alt er overfladisk. Muligens.

Men du kan ikke si simp til noen kun fordi du er uenig med dem, for menn har ulike meninger slik kvinner har. Men simp for meg er noe tanketomt og overfladisk.

En mann som viser han vil ha deg har grenser, er en normal person som trenger samspill fordi han har behov og sosial intelligens. Bryr seg om henne om person. 

Har møtt 2 simps, de opptredde unormalt, prøvde å være manipulerende med ting som du er alt, andre er ingenting. Var sosialt dummere enn meg hvertfall og brydde seg kun om utsendet mitt. 

Bruker du Google translate? Forstår ikke hva du mener. Veldig snodig setningsoppbygging.

Anonymkode: 6e59a...585

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruker du Google translate? Forstår ikke hva du mener. Veldig snodig setningsoppbygging.

Mange unger sliter med å skrive norsk i dag. De bruker såpass mye "engelsk" (i anførselstegn, for de kan ikke egentlig snakke engelsk heller) i hverdagen at de aldri får øvd bortsett fra når de skriver skolestiler.

Anonymkode: 27862...f45

• Liker 1
Skrevet

Simp betyr primær dum og primitiv. Menn som oppfører seg som aper - uten noen form for dannelse eller finesse - tilhører denne kategorien. Det finnes dessverre en del av dem.

Anonymkode: eae35...3b1

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg synes fremdeles det var vanskelig å forstå, men generelt vil jeg ikke at andre menn vil ha meg. Jeg kan bli betatt av menn ut fra hvordan de er med verden rundt seg, og det er mindre viktig hvordan de er med meg, så jeg er nok ikke personen til å svare her.

Nei. Du burde ikke svare... 

Anonymkode: e6e9d...cce

Skrevet

Grensen for simp ligger til venstre for bruken av slike "uttrykk" 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, jeg har bare dårlig grammatikk og tenker mens jeg skriver, så det blir et veldig uprossesert og uorganisert resultat 😅 Tar meg ikke god tid heller. 

Beklager, er klar over det, men bryr meg ikke nok til å prøve hardere. Forstår at det er uforståleig, å beklager det. Skal prøve å ta meg selv i nakkaskinnet fremover. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...