AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Jeg har ei godt bekjent, blitt ei venninne de to siste åra. Vi har pratet masse om alt på denne jord. Jeg gikk selv fra min mann for snart 6 år siden, jeg vet ikke hva som gikk av meg men jeg fikk nok av hele mannen. Har nå en ny mann jeg elsker høyt og passer meg bedre. Jeg gikk brått noe som han har reagert på i ettertid,men forrige uke fortalte hun samtale venninnen meget de to har truffet hverandre bak min rygg. Jeg sa jeg ikke var skuffet men innerst inne så er jeg det. Jeg aner ikke om de har rotet men tenkte å be henne på en flaske vin og høre litt mer rundt alt... jeg har lyst å fortelle min eks også dette og hva målet med dette var. Er de utrolig fæle mot meg som ikke forteller dette med en gang? Har har jeg gått i all uvisshet og de har dratt ut igjen på besøk til hverandre. Er det noen måte på jeg kan ødelegge mellom de to nå? Eller blir det for kynisk? Anonymkode: 0194a...911
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Unner du dem kjærlighet, bare ikke med hverandre? Er ham en slem jævel som behandlet deg forferdelig? Anonymkode: 63aed...5d7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ei godt bekjent, blitt ei venninne de to siste åra. Vi har pratet masse om alt på denne jord. Jeg gikk selv fra min mann for snart 6 år siden, jeg vet ikke hva som gikk av meg men jeg fikk nok av hele mannen. Har nå en ny mann jeg elsker høyt og passer meg bedre. Jeg gikk brått noe som han har reagert på i ettertid,men forrige uke fortalte hun samtale venninnen meget de to har truffet hverandre bak min rygg. Jeg sa jeg ikke var skuffet men innerst inne så er jeg det. Jeg aner ikke om de har rotet men tenkte å be henne på en flaske vin og høre litt mer rundt alt... jeg har lyst å fortelle min eks også dette og hva målet med dette var. Er de utrolig fæle mot meg som ikke forteller dette med en gang? Har har jeg gått i all uvisshet og de har dratt ut igjen på besøk til hverandre. Er det noen måte på jeg kan ødelegge mellom de to nå? Eller blir det for kynisk? Anonymkode: 0194a...911 Unnskyld ,men du skriver litt dårlig... Måtte lese 3 ganger. Hun dater din eksmann du gikk fra for 6 år siden? Du kam umulig ha funnet den rette selv om du påstår du elsker han så masse🙈 For da hadde du ikke brydd deg om å ødelegge for en du gikk fra selv for 6 år siden. At du gidder😅 Kanskje de er en bra match. Hvorfor bryr seg? Anonymkode: 4cf0a...3c2 5 3
Carrot Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 fæle mot deg? Du gikk brått og det er lenge siden, hvorfor er de fæle mot det? De har truffet hverandre og på en måte tatt hensyn til deg ved å ikke si noe før de var sikre på hverandre. 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 Du forlot mannen brått, du kan ikke forvente at han tar hensyn til dine følelser hvis du ikke tok hensyn til hans. Men kanskje venninnen bør heller være en bekjent framover, hvis dette blir kleint. Anonymkode: 9a939...006 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 Mener du at de fant hverandre før du gjorde det slutt? Anonymkode: 0fd87...d17
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mener du at de fant hverandre før du gjorde det slutt? Anonymkode: 0fd87...d17 Nei de traff ikke hverandre før ert ble slutt, de kjente ikke hverandre før 2020. Syntes likevel det skal være et faktum å få frem om det har vært noe mellom de. Anonymkode: 0194a...911
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei de traff ikke hverandre før ert ble slutt, de kjente ikke hverandre før 2020. Syntes likevel det skal være et faktum å få frem om det har vært noe mellom de. Anonymkode: 0194a...911 Synes du det er dårlig gjort av henne å bli sammen med exen din? Anonymkode: 0fd87...d17
Gjest Hoia Skrevet 7. februar 2024 #9 Skrevet 7. februar 2024 (endret) Er det slutt for flere år siden? Hvorfor bryr du deg om det? Bare være glad de har funnet noen som liker dem. Jeg hadde vært mer bekymret for om jeg måtte forholde meg til ekser, som jeg helst ikke vil i ha livet mitt nå. Du kan jo bare kutte ut begge, så slipper du å ha fortiden i livet ditt. En eks er en eks, er noe over, så er det det. Endret 7. februar 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 Driver du fortsatt og har sosial omgang med ex’en din….? Siden du skriver at de har møttes bak din rygg? Uansett - her må du bare ta tak i dine egne følelser. Du har ingen rett til å nekte eller ødelegge for hverken din venninne eller han som har vært din eks i 6 år. Ikke vær drittsekk. Du har null og niks med om de har hatt sex. La det ligge. Ønsk den lykke til, og prøv å være glad på deres vegne. Anonymkode: dc4c0...78b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 Det var du som gikk fra ham, og nå har du ny mann som du passer bedre sammen med. Når det attpåtil er seks år siden du brøt med ham, begriper jeg ikke hvorfor du bryr deg. Eksen din står fritt til å møte hvem han vil, og det samme gjør hun bekjente/venninnen din, og du har ikke noe med privatlivet deres å gjøre med mindre hun ønsker å snakke om det. Dere har kun kjent hverandre i to år, da hadde det vært slutt lenge mellom deg og ham. Anonymkode: 1eb8e...eeb
Sparkling_Pink Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 La din bekjente og din x få være i fred. Det er ikke din sak hva de gjør i dag.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #13 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Driver du fortsatt og har sosial omgang med ex’en din….? Siden du skriver at de har møttes bak din rygg? Uansett - her må du bare ta tak i dine egne følelser. Du har ingen rett til å nekte eller ødelegge for hverken din venninne eller han som har vært din eks i 6 år. Ikke vær drittsekk. Du har null og niks med om de har hatt sex. La det ligge. Ønsk den lykke til, og prøv å være glad på deres vegne. Anonymkode: dc4c0...78b Jeg stikker innom på kaffe,ikke annet. Har ikke helt lyst å fortsette vennskapet til henne om det blir noe mellom dem. Hun sa de nå bare var venner pga hun syntes situasjonen var vanskelig og hun tenkte på meg og han som hun stod midt imellom. Har hun samvittighet tenker jeg Anonymkode: 0194a...911
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #14 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var du som gikk fra ham, og nå har du ny mann som du passer bedre sammen med. Når det attpåtil er seks år siden du brøt med ham, begriper jeg ikke hvorfor du bryr deg. Eksen din står fritt til å møte hvem han vil, og det samme gjør hun bekjente/venninnen din, og du har ikke noe med privatlivet deres å gjøre med mindre hun ønsker å snakke om det. Dere har kun kjent hverandre i to år, da hadde det vært slutt lenge mellom deg og ham. Anonymkode: 1eb8e...eeb Burde jeg spørre henne ut på vinkveld? Anonymkode: 0194a...911
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #15 Skrevet 8. februar 2024 Carrot skrev (På 7.2.2024 den 17.46): fæle mot deg? Du gikk brått og det er lenge siden, hvorfor er de fæle mot det? De har truffet hverandre og på en måte tatt hensyn til deg ved å ikke si noe før de var sikre på hverandre. Ja men siguasjonsmessig dårlig av min venninne kanskje? Bør jeg kutte litt kontakt med henne? Anonymkode: 0194a...911
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #16 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja men siguasjonsmessig dårlig av min venninne kanskje? Bør jeg kutte litt kontakt med henne? Anonymkode: 0194a...911 Altså det var du som dumpa han, og du attpåtil en ny fyr, så hvorfor plager dette deg så veldig? Anonymkode: 098d2...1dc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #17 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Altså det var du som dumpa han, og du attpåtil en ny fyr, så hvorfor plager dette deg så veldig? Anonymkode: 098d2...1dc Er det ikke litt rart av henne da? Vi har møtt hverandre jevnlig, hatt shoppingtur osv. De må bare finne hverandre men da er det lurt at jeg trekker meg bort litt Anonymkode: 0194a...911
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #18 Skrevet 9. februar 2024 Nei du bør ikke invitere henne på vinkveld, og du bør mest sannsynlig kutte henne ut. At du må lage en tråd om dette på kvinneguiden sier egentlig det meste. Anonymkode: bbba6...2cf
Tulling Skrevet 9. februar 2024 #19 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 16.23): Er det noen måte på jeg kan ødelegge mellom de to nå? Eller blir det for kynisk? Anonymkode: 0194a...911 Det er jo tydelig at en eller begge her kjenner deg godt nok til å vite at det hadde vært en forferdelig ide å fortelle deg det tidlig før de var sikre på om dette ville være noe som varte. Kynisk ? Nei du vinner ikke noe her, det er nok andre ord som passer bedre. Høres ikke ut som at du er "venn" av noen av de. Gå videre. 2
Carrot Skrevet 9. februar 2024 #20 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja men siguasjonsmessig dårlig av min venninne kanskje? Bør jeg kutte litt kontakt med henne? Anonymkode: 0194a...911 👇svaret er: AnonymBruker skrev (11 timer siden): Altså det var du som dumpa han, og du attpåtil en ny fyr, så hvorfor plager dette deg så veldig? Anonymkode: 098d2...1dc Enig, det er historie at dere var et item, de traff hverandre lenge etterpå.. Hvorfor plager det deg? Har du øst ut om hvor dårlig menneske han er eller delt andre betroelser du er redd for t hun skal dele med han eller hva er greien? AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke litt rart av henne da? Vi har møtt hverandre jevnlig, hatt shoppingtur osv. De må bare finne hverandre men da er det lurt at jeg trekker meg bort litt Anonymkode: 0194a...911 Tja, hva mener du hun skulle gjort da? Gått fra noe som for henne virker som en ok fyr fordi du tilfeldigvis var sammen med han for mange år siden? Vi er liksom ikke i barneskolen lengre der man ikke kunne se på noen som en eller annen hadde ett godt øye til osv.. Den tiden er forbi når man er voksne og innser at man ikke kan skalte og valte i andre menneskers liv og valg. Hvis dette virkelig plager deg får det være på grunn av deg du velger ikke ha kontakt, ikke på grunn av at de to har funnet hverandre basert på det du til nå har skrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå