Gjest Janna Skrevet 9. november 2002 #1 Del Skrevet 9. november 2002 Flere her som liker Mumien-filmene? (The Mummy & The Return of the Mummy) Jeg bare elsker actionfilmer med slåssing, flykting, ekle vesener, kjekke menn, platt humor og høy macho-faktor! Og Brendan Fraser... En riktig lekkerbisken!! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 9. november 2002 #2 Del Skrevet 9. november 2002 Hei Vinga Jeg likte den 1 mumienfilmen og har desverre ikke fått sett nr.2 av dem.Jeg synes han er litt små kjekk kan som er med der.Han spilte jo George in The Jungel en humor film.Det er fint å se han i andre filmer også ,men jeg husker ikke navnet hans. :D hilsen indianlady :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. november 2002 #3 Del Skrevet 9. november 2002 Han heter Brendan Fraser og klikker dere på linken får dere en oversikt over alle filmene han har spillt i Klem Sandra http://us.imdb.com/Name?Fraser,+Brendan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 10. november 2002 #4 Del Skrevet 10. november 2002 Hei Sandra :D Takk for oppklaringen,Brandon Fraser var det ja ikke så enkelt med et gammelt hode noen ganger. *ler* Jeg kommer nok til å se den andre Mumie filmene også etter hvert. Ha en fin dag klem fra indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå