AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Stemmer dette? Hvis en mann er interessert eller ønsker å være sammen med deg, vil han finne en måte å få det til eller vise at han er interessert? Anonymkode: 6745d...5e2 3 1
Sophie-Ann Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 Hvis du i det hele tatt må spørre deg selv eller andre om han er interessert, er han ikke det. Når en mann er interessert, vil han flytte månen for å være i kontakt med deg. 13 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 70% Ikke alle menn er født med like mye rizz. Anonymkode: 27bb6...8bb 5 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 Så etter første date vil han ta kontakt hvis han vil møte meg igjen Anonymkode: 6745d...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 Ikke nødvendigvis, etter min erfaring. Jeg datet en fyr en hn som var sykt keen på meg, men ikke turte å involvere seg av flere grunner. Han ville, men han turte ikke. Anonymkode: 3e96a...806 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #9 Skrevet 7. februar 2024 Min mann var litt sjenert, så jeg måtte ta litt insj. Men når jeg gjorde det, så var han VELDIG på. Anonymkode: 323fa...425 3
HemmeligSpion Skrevet 7. februar 2024 #10 Skrevet 7. februar 2024 Nei, det stemmer ikke. Prøv å ta litt initiativ selv. Ikke bank på døra hans og skli av deg trusa, men spør om han vil være med på en gåtur eller noe. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #12 Skrevet 7. februar 2024 Handling over ord, alltid. Anonymkode: 80d40...9d9 4 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #13 Skrevet 7. februar 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Stemmer dette? Hvis en mann er interessert eller ønsker å være sammen med deg, vil han finne en måte å få det til eller vise at han er interessert? Anonymkode: 6745d...5e2 Ja og nei. Noen er traumatiserte av f.eks barndom, noen har nettopp kommet ut av et forhold og trenger tid for seg selv, noen har brent seg tidligere og er livredd for å brenne seg på nytt, noen har prøvd flere ganger og blitt avvist gang på gang, noen er deprimerte og ikke helt i vater, noen er sjenerte og syns det er vanskelig å være på, så tja, ja, jeg liker ikke det uttrykket. Verden er mer komplisert enn som så.. Jeg syns det er mer passende det som AB sier over her. Handlinger over ord. Det er det aller viktigste. Men å si at if he wanted to, he would syns jeg er veldig nedlatende for mennesker (ja, kvinner og menn) er komplisert enn det. Anonymkode: 52a93...766 5 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #14 Skrevet 7. februar 2024 HemmeligSpion skrev (26 minutter siden): Nei, det stemmer ikke. Prøv å ta litt initiativ selv. Ikke bank på døra hans og skli av deg trusa, men spør om han vil være med på en gåtur eller noe. dagens! Anonymkode: a4f2a...f61 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #15 Skrevet 7. februar 2024 Det samme gjelder også kvinnfolk Kvinnfolk som virkelig vil ha en fyr legger inn langt mer innsats enn det den alminnelige mannen er vant til å se De færreste menn vil noensinne oppleve det å virkelig bli begjært av en kvinne. De aller fleste opplever bare kvinner som tar til takke med dem, og må leve med kvinner som egentlig ville ha en annen fyr som var førstevalget. Anonymkode: 1e115...87c 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #16 Skrevet 7. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det samme gjelder også kvinnfolk Kvinnfolk som virkelig vil ha en fyr legger inn langt mer innsats enn det den alminnelige mannen er vant til å se De færreste menn vil noensinne oppleve det å virkelig bli begjært av en kvinne. De aller fleste opplever bare kvinner som tar til takke med dem, og må leve med kvinner som egentlig ville ha en annen fyr som var førstevalget. Anonymkode: 1e115...87c Jeg er veldig enig med deg. Anonymkode: 52a93...766
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #17 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ikke nødvendigvis, etter min erfaring. Jeg datet en fyr en hn som var sykt keen på meg, men ikke turte å involvere seg av flere grunner. Han ville, men han turte ikke. Anonymkode: 3e96a...806 Men var han egentlig noe å spare på? Bra fyrer tar initiativ. Dårlige også, selvsagt. Men det er noe tafatt/incelaktig ved dem som ikke kan vise interesse. Anonymkode: bc5f2...b11 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #18 Skrevet 7. februar 2024 Nei kvinner avviser mer enn en spyttende lama så man er litt varsom med å vise interesse nå til dags Anonymkode: db808...70c 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #19 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer dette? Hvis en mann er interessert eller ønsker å være sammen med deg, vil han finne en måte å få det til eller vise at han er interessert? Anonymkode: 6745d...5e2 150% Man har alltid tid til det viktigste man ønsker prioritere. Enten man er statsminister,konge eller kiwi ansatt Anonymkode: 96c6e...a14 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #20 Skrevet 7. februar 2024 Generelt vil menn gjøre en innsats hvis de liker dama. Hvis ikke det er praktiske grunner som hindrer dem, eller dama sender signaler som gjør at de vegrer seg, eller om de er traumatiserte og ikke tør. Og så har du de mennene som har sett for mye på Tiktok og skal gjøre seg kostbare... Anonymkode: 4097a...555 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå