Gå til innhold

«If he wanted to, he would»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer dette? 

Hvis en mann er interessert eller ønsker å være sammen med deg, vil han finne en måte å få det til eller vise at han er interessert? 

Anonymkode: 6745d...5e2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

100%

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis du i det hele tatt må spørre deg selv eller andre om han er interessert, er han ikke det. Når en mann er interessert, vil han flytte månen for å være i kontakt med deg. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja

Anonymkode: 8de7b...26c

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

70%

Ikke alle menn er født med like mye rizz.

Anonymkode: 27bb6...8bb

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja. 100%

Anonymkode: e2b19...388

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Så etter første date vil han ta kontakt hvis han vil møte meg igjen 

• Liker 2
Skrevet

Ikke nødvendigvis, etter min erfaring. Jeg datet en fyr en hn som var sykt keen på meg, men ikke turte å involvere seg av flere grunner. Han ville, men han turte ikke. 

Anonymkode: 3e96a...806

• Liker 5
Skrevet

Min mann var litt sjenert, så jeg måtte ta litt insj. Men når jeg gjorde det, så var han VELDIG på.

Anonymkode: 323fa...425

• Liker 3
Skrevet

Nei, det stemmer ikke. Prøv å ta litt initiativ selv. Ikke bank på døra hans og skli av deg trusa, men spør om han vil være med på en gåtur eller noe.

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jepp. 

Pretty much♥️🌹♥️

Skrevet

Handling over ord, alltid. 

Anonymkode: 80d40...9d9

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Stemmer dette? 

Hvis en mann er interessert eller ønsker å være sammen med deg, vil han finne en måte å få det til eller vise at han er interessert? 

Ja og nei. Noen er traumatiserte av f.eks barndom, noen har nettopp kommet ut av et forhold og trenger tid for seg selv, noen har brent seg tidligere og er livredd for å brenne seg på nytt, noen har prøvd flere ganger og blitt avvist gang på gang, noen er deprimerte og ikke helt i vater, noen er sjenerte og syns det er vanskelig å være på, så tja, ja, jeg liker ikke det uttrykket. Verden er mer komplisert enn som så.. 

Jeg syns det er mer passende det som AB sier over her. Handlinger over ord. Det er det aller viktigste. Men å si at if he wanted to, he would syns jeg er veldig nedlatende for mennesker (ja, kvinner og menn) er komplisert enn det. 

Anonymkode: 52a93...766

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
HemmeligSpion skrev (26 minutter siden):

Nei, det stemmer ikke. Prøv å ta litt initiativ selv. Ikke bank på døra hans og skli av deg trusa, men spør om han vil være med på en gåtur eller noe.

:D dagens! 

Anonymkode: a4f2a...f61

• Liker 2
Skrevet

Det samme gjelder også kvinnfolk

Kvinnfolk som virkelig vil ha en fyr legger inn langt mer innsats enn det den alminnelige mannen er vant til å se

De færreste menn vil noensinne oppleve det å virkelig bli begjært av en kvinne. De aller fleste opplever bare kvinner som tar til takke med dem, og må leve med kvinner som egentlig ville ha en annen fyr som var førstevalget.

Anonymkode: 1e115...87c

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det samme gjelder også kvinnfolk

Kvinnfolk som virkelig vil ha en fyr legger inn langt mer innsats enn det den alminnelige mannen er vant til å se

De færreste menn vil noensinne oppleve det å virkelig bli begjært av en kvinne. De aller fleste opplever bare kvinner som tar til takke med dem, og må leve med kvinner som egentlig ville ha en annen fyr som var førstevalget.

Anonymkode: 1e115...87c

Jeg er veldig enig med deg. 

Anonymkode: 52a93...766

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ikke nødvendigvis, etter min erfaring. Jeg datet en fyr en hn som var sykt keen på meg, men ikke turte å involvere seg av flere grunner. Han ville, men han turte ikke. 

Anonymkode: 3e96a...806

Men var han egentlig noe å spare på? 

Bra fyrer tar initiativ. Dårlige også, selvsagt. Men det er noe tafatt/incelaktig ved dem som ikke kan vise interesse. 

Anonymkode: bc5f2...b11

• Liker 2
Skrevet

Nei

kvinner avviser mer enn en spyttende lama så man er litt varsom med å vise interesse nå til dags

Anonymkode: db808...70c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stemmer dette? 

150%

Man har alltid tid til det viktigste man ønsker prioritere. Enten man er statsminister,konge eller kiwi ansatt

Anonymkode: 96c6e...a14

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Generelt vil menn gjøre en innsats hvis de liker dama. Hvis ikke det er praktiske grunner som hindrer dem, eller dama sender signaler som gjør at de vegrer seg, eller om de er traumatiserte og ikke tør. Og så har du de mennene som har sett for mye på Tiktok og skal gjøre seg kostbare... 

Anonymkode: 4097a...555

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...