Gå til innhold

Kjæresten barberte ballene da vi var fra hverandre, noe han aldri gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten var nylig borte fra hverandre i 3 uker av ulike grunner. Ikke noe han valgte, han dro til der han bodde før vi møttes første gang.  Når vi møttes igjen hadde vi sex og jeg la merke til at han hadde barbert ballene, ikke helt, men mye. Så jeg kommenterte det da jeg så det. Han sa det var fordi det var varmt der vi var (vi var på et sted med 28 grader før vi dro til hvert vårt sted i 3 uker), og derfor ble det litt mindre varmt. Vi har feriert på det stedet et par ganger før og da har han ikke gjort det. Men det kan jo hende? 

Jeg tenker jo litt i retning av utroskap, men håper jo at det han sa var sant. Jeg husker ikke om han gjorde det der eller ikke mot slutten av den tiden vi ferierte der. Eneste jeg kan huske er at jeg slikket han mer på ballene mens vi var på det varme stedet enn jeg pleier å gjøre. 

Vi hadde mye kontakt da vi var fra hverandre, han begynte også og leke med en butt leketøy der, noe jeg så på video en av dagene vi var fra hverandre. Han har hatt en før og kjøpte en ny. 

Grunn til bekymring?

Anonymkode: 5b584...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke husker om han barberte seg før eller ikke, har du ikke mye poeng. 

Anonymkode: 3cf4a...895

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen råd dessverre, men ville bare skrive at jeg mest sannsynlig hadde tenkt det samme som deg. Altså fryktet utroskap. Uten at det nødvendigvis må være det som er tilfellet

• Nyttig 5
Skrevet

Litt på siden: fjerning av hår der nede vil ha motsatt effekt 

• Nyttig 3
Skrevet

Haha, han gjorde seg vel klar for at noen skulle se eller smake på pikken og ballene hans, da!

Hva ellers liksom 😅

Anonymkode: 27ae4...ef3

Skrevet

Hva er grunnen til at du tenker utroskap så snart han finner på å barbere ballene og kjøpe seg nytt sexleketøy? Kanskje han kjedet seg alene og ville spice opp solosexen? Eller overraske deg når dere treftes igjen? Jeg ville ikke ha tenkt utroskap med en gang, med mindre jeg hadde dårlig tillit til fyren i fra før.

Anonymkode: 752a7...5fc

• Liker 5
Skrevet

Du stoler tydeligvis ikke på han. 

Jeg vet ikke, man kan ikke være i et forhold, hvor alt blir vurdert på  den måten, det er jo helt jævlig. Om han barberer seg nå, før eller tidligere, ny butt plugg osv.. 

Altså, enten må du stole på han, eller la være å være i forholdet tenker jeg. 

Anonymkode: 1dae5...943

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Jeg vil jo stole på han, etter at jeg kommenterte det så fortsatte vi å ha sex. Men allikevel er det vel noe inni meg som lurer litt.. jeg fant det jo ut for bare timer siden.,

Skrevet

Folk må slutte å legge for mye inn i hårfjerning. Hans kropp, hans valg. Jeg barberer meg en gang i uken og det er ingen som har sett meg naken på 2 år.

Han ville prøve noe nytt for seg selv da vel, eller for å være med deg, du slikket han jo mer på ballene når du var med han nå så kanskje det var det han ville. Uansett synes jeg det er drøyt at du trekker inn utroskap bare fordi han barberte ballene sine. Stol på han eller la vær men det har ingenting med hårfjerning å gjøre. 

Anonymkode: 0f8f9...106

• Liker 6
Skrevet

Minner meg litt om når jeg trimmet der nede, selv om jeg visste det ville ta et par uker før vi møttes, da kom kvinnelogikken og den berømte ufeilbare magefølelsen inn, og jeg ble selvsagt beskyldt for å være utro😅 å trimme skrittet er ikke noe man gjør bare før sex, just saying 

Anonymkode: 4fc80...7e7

• Liker 4
Skrevet

Han hadde vel bare lyst til å teste ut hvordan det føltes. Null stress, tenker jeg. 

Anonymkode: 2f19a...80d

• Liker 2
Skrevet

Er jo slike ting man finner på når man er mer alene enn vanlig og kjeder seg litt? Betyr jo overhode ikke utroskap… da er man i så fall passe dum… kunne like gjerne skrive «utro» i panna. 

Anonymkode: 56f64...121

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er jo slike ting man finner på når man er mer alene enn vanlig og kjeder seg litt? Betyr jo overhode ikke utroskap… da er man i så fall passe dum… kunne like gjerne skrive «utro» i panna. 

Anonymkode: 56f64...121

Akkurat dette tenkte jeg og. Vår seksualitet er ikke av og på i samme grad som hos kvinner. Vi bygger opp en lyst hele tiden. Når det ikke er en kvinne i nærheten kan fantasien og rastløsheten få oss til å "måtte" gjøre noe, eller ganske enkelt gi oss veldig lyst til å finne på ett eller annet seksuelt. Som feks å barbere seg steder en aldri har gjort før. Det hører til i denne kategorien av ting desperate menn kan finne på, av seksuell utålmodighet rett og slett, ikke for å være utro, bare for å eksperimentere og pirre seg selv. Det kan av og til gi komiske utslag, men harmløse, og det er noe helt annet om han begynner å trene hver dag og kjøpe nye klær.

• Hjerte 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og kjæresten var nylig borte fra hverandre i 3 uker av ulike grunner. Ikke noe han valgte, han dro til der han bodde før vi møttes første gang.  Når vi møttes igjen hadde vi sex og jeg la merke til at han hadde barbert ballene, ikke helt, men mye. Så jeg kommenterte det da jeg så det. Han sa det var fordi det var varmt der vi var (vi var på et sted med 28 grader før vi dro til hvert vårt sted i 3 uker), og derfor ble det litt mindre varmt. Vi har feriert på det stedet et par ganger før og da har han ikke gjort det. Men det kan jo hende? 

Jeg tenker jo litt i retning av utroskap, men håper jo at det han sa var sant. Jeg husker ikke om han gjorde det der eller ikke mot slutten av den tiden vi ferierte der. Eneste jeg kan huske er at jeg slikket han mer på ballene mens vi var på det varme stedet enn jeg pleier å gjøre. 

Vi hadde mye kontakt da vi var fra hverandre, han begynte også og leke med en butt leketøy der, noe jeg så på video en av dagene vi var fra hverandre. Han har hatt en før og kjøpte en ny. 

Grunn til bekymring?

Før gaslightingen tar helt av her inne trenger vi mer info. Bor dere sammen ? Hvor gamle er dere ? Hvorfor var dere fra hverandre i tre uker ? Har dere vært sammen lenge ? Har dere samme kulturbakgrunn (han bodde et varmt sted før) ? 

Anonymkode: 8e0cb...d9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Grunn til bekymring?

Butt leketøy og barberte baller?😂 Har han vært utro med mann da,siden han liker.......🙈 Vanskelig si. Jeg hadde tenkt utroskap selv.   !!!!

Anonymkode: f1be2...f50

Skrevet

Grunn til bekymring?

Nei.

Anonymkode: 21e29...b8a

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke uvanlig at en føler for å stelle seg litt når en er "ensom". Skulle han ha reagert hvis du for eksempel dro til frisøren og fiksa deg på håret? 

Anonymkode: ef551...b83

• Liker 1
Skrevet

Grunn til bekymring?

Absolutt - hvis du skriver her i stedet for å prate med ham.

Spør HAN om det du lurer på og vær forberedt på å fortelle tilbake selv. Hvis du vil være sammen med ham, da :) I tillegg finner du ut om han vil være sammen med deg og i så fall hvordan.

Skrevet

Storm i vannglass som vanlig

Anonymkode: 6bc0e...41c

• Nyttig 1
Skrevet

Du sier du slikket han mye på ballene. Tenker at han likte det, men var litt flau over "skogen" og tenkte han skulle stelle seg litt, så det ville være ekstra fristende for deg.

Anonymkode: 72d31...1e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...