AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Jeg får utrolig vondt i beina av å gå med brodder, og det er dsv umulig å unngå i disse dager. Har fått en kraftig akilles-betennelse pga dette her og det er så slitsomt. Er det vanlig å få vondt av brodder? Anonymkode: 7c7be...155
enkefru Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Jeg opplevde det i fjor... la meg nok til et uvanlig ganglag når jeg gikk med det. De jeg har er veldig kraftige (sånne turbrodder), så jeg mistenker at det ble for "høyt" rett og slett. Vurderer å kjøpe meg mindre/spinklere type som ikke bygger så mye... har foreløpig bare hatt broddene i veska, ikke trengt å ha de på
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 Jeg har sånne små broder foran, og jeg får vondt hvis jeg går med de på asfalt, men mer gnagsår vondt. Anonymkode: 81ad7...9c9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 Går du normalt? Stoler du på broddene dine? Jeg får betennelse når jeg går uten brodder over tid på glatta, fordi jeg strammer meg og er redd for å skli. Anonymkode: 8992a...891 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 Jeg får vondt av brodder og av enkelte piggsko, men jeg får vondt i korsryggen. Har endelig funnet noen piggsko jeg kan bruke (lave Icebug). Anonymkode: ab019...e61 2
Eneri Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 Jeg kan bare gå korte strekninger med brodder, får veldig vondt under beina og oppover leggen. Kjøpte meg Icebug-piggsko. Den lave varianten ble best for meg. Hadde nok ofte vært mest praktisk med sko som ikke bare hadde joggeskohøyde med tanke på snø, men de lave funket best for meg. Med de kan jeg gå langt uten å få vondt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 Jeg går i pigg-joggesko, det fungerer for meg. Måtte låne noen brodder man tar utenpå vintersko for noe siden, og da kom jeg på hvorfor jeg droppet slike - får vondt i legg/fot (dette til tross for at disse var skarpere pigger på enn de jeg har i joggeskoene). Anonymkode: 89a67...388 1
nordlending Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 Hvis du får vondt under føttene kan det være for myke såler og/eller for "høye" brodder. Jeg kjenner f.eks. forskjell om jeg bruker de samme kraftige broddene på vinterskoene og terrengjoggeskoene. Merker de ikke på første, kjenner dem på andre.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Man går anderledes med brodder enn uten. Hvor mye trener du leggmusklene foran og bak utenom vanlig gange? Anonymkode: 021ea...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå