AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Har truffet en mann som elsker å ha sex i dusjen. Veldig koselig det, men sæden hans blir sånne seige geleklumper som sitter fast som snørr. Jada jeg kan svelge og nei, jeg like sæd og skjønner det er naturlig, men har aldri hatt sex med en mann i dusjen, så ble litt sjokkert Hvordan gjør dere det? Spruter i papir eller vasker dusjen etterpå? Anonymkode: bfeac...9d8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Det renner ned i sluket mens du dusjer. Gjør ingenting med det. Anonymkode: 0d0d0...a3b 2
debattanten Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 I dusjen er det jo ganske enkelt bare å vaske litt, skylle av. Det er gjerne slik sæd blir i vann. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 Dette ansvaret hadde jeg lagt på ham Anonymkode: 23c1a...c95
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette ansvaret hadde jeg lagt på ham Anonymkode: 23c1a...c95 Ja vet du hva! Ansvarlig for det som kommer ut fra hans kropp er han. Skal han pule så får han vaske. 😅 Nei, fra spøk til alvor. Det er vel ikke noe stort problem?!? Forsvinner vel i sluken i alle fall? 🤔 Anonymkode: a7de8...1df
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 Jeg driver vaskefirma... Og ja sæd i dusj, er et problem. Enkelte skyter det vist på veggene, og det er nesten umulig å få det av! Aner ikke om det er alle menn sin sæd som blir sånn, eller om det er bare enkelte! Det er ihvertfall, en dritt jobb å vaske av sæd i dusj! Sånn privat, så synes jeg ikke sex i dusjen er noe særlig uansett.. Da, jeg er naturlig våt av meg, så når vannet kommer fjerner det gliden min. Blir rett og slett ubehagelig. Anonymkode: 42a6e...9f9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 Jeg fant denne informasjonen på ung.no "Sæden tynnes fort ut av vannet og sædcellene dør raskt. Det er mange som onanere i dusjen og skyller sæden bort med vannet. Det gjør ingenting." Anonymkode: c7050...023
Frkego Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Mannen runker aldri i dusjen på grunn av at det blir så klissete og vanskelig å få vekk. Har vi sex i dusjen svelger jeg. Vi mistenker at sæden tetter slukene også, så jeg må alltid tømme meg i do før jeg vasker meg i dusjen eller bidéet hvis han har kommet inni meg. Men jeg erfarer at det varierer veldig fra mann til mann og utløsning til utløsning hvor mye det kleber i kontakt med vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå