Gjest Bertine Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Sjekk ut denne siden! http://www.alvinavalenta.com/alv/index.php Helt nydelige kjoler! Søskenbarnet mitt skal gifte seg til sommeren, men har ennå ikke funnet noen i norge som selger desse kjolene.. noen som vet??
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Jeg lette etter Alvina Valenta-kjoler for en stund siden, og fant denne siden for Alvina Valenta/Jim Hjelm i Europa. Kan ikke finne brudekjolekolleksjonen der, men det er jo verdt en telefon til distributørene av merket i Norge/Sverige/Danmark, kanskje de kan hjelpe.
Gjest Bertine Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Tusen takk gjest!!! Skal gi beskjed til søskenbarnet mitt! (som forøvrig kunne vært tvillingen til den modellen på siden.... hun blir nok en nydelig brud!)
LindaL Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 hei,jeg har omtrent akkurat samme kjolen som hun som er nt 2 fra øverst og helt til venstre,den stroppeløse,hun blonde,,den har jeg kjøpt på solgunns boutiqe i lillestrøm,,den er helt fantastisk,,lykke til!
Gjest -eline- Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Utrolig mange flotte kjoler! Får bookmarke denne sånn i tilfelle
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 På brudekammerset i Horten kan de bestille disse kjolene, men de har ingen av de inne for prøving, men er hun lik modellene blir de jo fine på uansett!
Gjest Bertine Skrevet 1. februar 2006 #9 Skrevet 1. februar 2006 Hmmm.. hun hadde snakket med en brudesalong om å inportere en av kjolene, men det kostet visst 45000kr!
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #10 Skrevet 1. februar 2006 Det er tre salonger i Norge som har dem. Gå inn på linken til gjesten litt ovenfor her, så inn på merket, så inn på flowergir dresses, og så inn på forhandlere, så inn på Nor. Der finner du de tre. De pleier ikke ta ekstra for å bestille da. Kanskje kjolene er så dyre? De ser jo ganske eksklusive ut...
Gjest Bertine Skrevet 1. februar 2006 #11 Skrevet 1. februar 2006 Gjest: men har de ikke bare flowergirl kjoler da?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #12 Skrevet 1. februar 2006 Nei, jeg ringte de i Horten, og de sa de bestillte kjolene, men ikke hadde de inne for prøving pga varelager osv. Jeg måtte jo ringe da, de var så fine, og det er dit jeg skal å kjøpe min kjole. Tenkte hvis de hadde dem at jeg mått prøve noen... Ring de to andre og spør, de kan helt sikkert bestille, tror nok de vil det, de tjener jo ganske bra på det...
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #13 Skrevet 1. februar 2006 Kleinfeld i New York fører Alvina Valenta. De var veldig hjelpsomme da jeg lette etter en kjole for en tid tilbake. Prisen der borte er omtrent halv av i Norge pga. dollarkurs osv. Dersom man tør å kjøpe uprøvd, tar de siste justering på en dag eller to - en helg i NY er jo ikke det verste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå