AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Noen som har opplevd at perienum/anus presses ut ved hosting/le/nys etter fødsel? 1,5 år siden fødsel. Anonymkode: e6726...c03
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Ja, dette er det flere som har opplevd, og det er en sak for legen din. Bestill legetime. Anonymkode: c8807...00a
Lisa88 Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, dette er det flere som har opplevd, og det er en sak for legen din. Bestill legetime. Anonymkode: c8807...00a Skal nevnes at jeg har vært hos utallige leger, som sier alt ser fint ut. Har gjort en perienum operasjon privat, uten at dette har hjulpet på problemet. Noen som vet om det er noen private som utfører 3d ultralyd av bekkenbunnen? Evnt en gynekolog som er spesielt god på fødselsskader?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 2 år siden fødsel, ble sydd "hele veien" og har vært flink med knipeøvelser. Endetarmen bretter seg ut når jeg hoster, nyser, står for lenge, går for fort, bæsjer, sitter på huk, har sex... Har vært hos flere leger, også flere runder privat. Først fikk jeg høre at det kom til å gå seg til i løpet av det første året, og det siste året har jeg fått høre at det er sånn det skal være når man har født. Har gitt opp. Anonymkode: e7574...467 1
Lisa88 Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): 2 år siden fødsel, ble sydd "hele veien" og har vært flink med knipeøvelser. Endetarmen bretter seg ut når jeg hoster, nyser, står for lenge, går for fort, bæsjer, sitter på huk, har sex... Har vært hos flere leger, også flere runder privat. Først fikk jeg høre at det kom til å gå seg til i løpet av det første året, og det siste året har jeg fått høre at det er sånn det skal være når man har født. Har gitt opp. Anonymkode: e7574...467 Har du vært hos gastro?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 21 minutter siden, Lisa88 said: Har du vært hos gastro? Jepp. Deres løsning var å ha fingrene inni skjeden og dytte bæsjen ut derfra i stedet for å presse, for å (forhåpentligvis) unngå at endetarmen vrenger seg ut når jeg bæsjer. Ellers ingenting. 🤷♀️ Anonymkode: e7574...467 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp. Deres løsning var å ha fingrene inni skjeden og dytte bæsjen ut derfra i stedet for å presse, for å (forhåpentligvis) unngå at endetarmen vrenger seg ut når jeg bæsjer. Ellers ingenting. 🤷♀️ Anonymkode: e7574...467 Wata fak??$ Anonymkode: 66e58...7dc
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jepp. Deres løsning var å ha fingrene inni skjeden og dytte bæsjen ut derfra i stedet for å presse, for å (forhåpentligvis) unngå at endetarmen vrenger seg ut når jeg bæsjer. Ellers ingenting. 🤷♀️ Anonymkode: e7574...467 Det er tafatt, altså. Rektopexi blir gjort ved Stavanger sykehus i allefall, og sikker flere også. Anonymkode: 540ab...b16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå