katties Skrevet 7. februar 2024 #1 Del Skrevet 7. februar 2024 Har dere noen gang ringt politi angående biler som er annet enn f.eks. så feilparkert at de stenger for dere slik at dere ikke kan kjøre ut, og dere ikke får tak i fører? I dag vurderte jeg det: bil kjørte ut rett foran meg i 60-sone, slik at jeg måtte bråbremse på isen. I tillegg røk det som fy av den de 3 km jeg kjørte bak den. Det er forsåvidt ikke første gangen dette har skjedd - har møtt på den 2 andre ganger siden i sommer. Som alltid når jeg har truffet på denne bilen så lukter den i tillegg hasj... Hadde dere anmeldt eller ikke når dette ser ut til å kanskje være normalen for denne bileieren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Del Skrevet 7. februar 2024 Hadde lett ringt og lagt på litt ekstra som at den kjører vinglete for det er sånnt politet tar på alvor. Anonymkode: ac53f...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. februar 2024 #3 Del Skrevet 7. februar 2024 Nei har ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 7. februar 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde lett ringt og lagt på litt ekstra som at den kjører vinglete for det er sånnt politet tar på alvor. Anonymkode: ac53f...55c Synes bare det er rart at den bilen lukter hasj hver gang, og at den tydeligvis ikke har blitt fiksa siden sommeren. Da trodde jeg at motoren hadde nok bare havarert (og da skal man jo stoppe bilen, ikke bare kjøre videre) - det kan jo skje hvem som helst... men at den kjøres fortsatt, og så i tillegg ganske uforsvarlig... ville nok ikke lagt på noe ekstra, men tenker kanskje si ifra om det. Føler st jeg har gitt hvem ennndet er som kjører mange nok sjanser nå, og er ganske irritert etter i dag, når jeg satt med begge barna i bilen, pluss en baby i magen og hadde min egen bil full av eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Del Skrevet 7. februar 2024 Jeg ringte en gang jeg lå bak en bil som vinglet veldig og holdt på å ta hele siden med autovernet flere ganger. Men det var visst travelt, for jeg fikk aldri svar. Bilen kjørte inn til en bensinstasjon og da så vi at det var to stk i bilen og de kranglet så busta føyk. Anonymkode: 04422...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Del Skrevet 7. februar 2024 Anmelde? Mener du ringe politiet? Anonymkode: 7490b...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Del Skrevet 7. februar 2024 katties skrev (4 timer siden): Har dere noen gang ringt politi angående biler som er annet enn f.eks. så feilparkert at de stenger for dere slik at dere ikke kan kjøre ut, og dere ikke får tak i fører? I dag vurderte jeg det: bil kjøhrte ut rett foran meg i 60-sone, slik at jeg måtte bråbremse på isen. I tillegg røk det som fy av den de 3 km jeg kjørte bak den. Det er forsåvidt ikke første gangen dette har skjedd - har møtt på den 2 andre ganger siden i sommer. Som alltid når jeg har truffet på denne bilen så lukter den i tillegg hasj... Hadde dere anmeldt eller ikke når dette ser ut til å kanskje være normalen for denne bileieren? Hadde ringt inn om denne bilen. Gitt reg nr til politiet, og sagt personen kjører farlig, og stinker hasj. De vil nok holde utkikk etter den da. Muligens er det allerede en bil ( fører) de har kjennskap til. Anonymkode: 0956c...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Anmelde? Mener du ringe politiet? Anonymkode: 7490b...b17 Nei, anmelde. Alt på KG skal anmeldes. Anonymkode: 8ada4...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 7. februar 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Anmelde? Mener du ringe politiet? Anonymkode: 7490b...b17 Ja, mener anmelde til politiet på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #10 Del Skrevet 7. februar 2024 katties skrev (2 minutter siden): Ja, mener anmelde til politiet på en eller annen måte. Hvis det var farlige situasjoner kunne jeg vurdert å ringe politiet/varsle, men.jeg ville overkatt til politiet å vurdere om det var grunnlag for en anmeldelse. Anonymkode: f11f9...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #11 Del Skrevet 7. februar 2024 Sannsynligvis bortkastet tid uansett. Politiet kaster vel sånne anmeldelser rett i søppeldunken, så snart anmeldelsen har kommet til dem. Anonymkode: 158ef...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 7. februar 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det var farlige situasjoner kunne jeg vurdert å ringe politiet/varsle, men.jeg ville overkatt til politiet å vurdere om det var grunnlag for en anmeldelse. Anonymkode: f11f9...394 Ja, sikkert greit å bare ringe dem og høre. Har hatt lite med politiet å gjøre annet enn å fikse pass, så vet ikke mye om en del ting rundt slikt 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #13 Del Skrevet 7. februar 2024 katties skrev (4 timer siden): Har dere noen gang ringt politi angående biler som er annet enn f.eks. så feilparkert at de stenger for dere slik at dere ikke kan kjøre ut, og dere ikke får tak i fører? I dag vurderte jeg det: bil kjørte ut rett foran meg i 60-sone, slik at jeg måtte bråbremse på isen. I tillegg røk det som fy av den de 3 km jeg kjørte bak den. Det er forsåvidt ikke første gangen dette har skjedd - har møtt på den 2 andre ganger siden i sommer. Som alltid når jeg har truffet på denne bilen så lukter den i tillegg hasj... Hadde dere anmeldt eller ikke når dette ser ut til å kanskje være normalen for denne bileieren? Jeg har sendt inn anonym melding til politiet. Da var det en bil som hadde stått parkert midt i vegen rett foran et gangfelt ved en barneskole hele helgen. Når mandagen kom sendte jeg inn melding da jeg så at den forsatt sto der. Tenkte når alle bilene skulle drive å kjøre forbi og alle barna som gikk til skolen Anonymkode: f3091...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå