Gå til innhold

Bdsm og fetlife

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å møte menn som kan bdsm, ikke de som tror de vet hva det er. Jeg ønsker å møte en med erfaring, som jeg kan leke med over tid. Jeg har ikke kjæreste, men har behov for sex og den type sex jeg foretrekker. 

Problemet er bare at de som har erfaring der inne, ser alle ut til å være gift (og notorisk utro). De andre som sier de kan bdsm er single. 

Anonymkode: e8e61...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ønsker å møte menn som kan bdsm, ikke de som tror de vet hva det er. Jeg ønsker å møte en med erfaring, som jeg kan leke med over tid. Jeg har ikke kjæreste, men har behov for sex og den type sex jeg foretrekker. 

Problemet er bare at de som har erfaring der inne, ser alle ut til å være gift (og notorisk utro). De andre som sier de kan bdsm er single. 

Det finnes mange single der inne i alle aldre som både kan og praktiserer bdsm. Flere av dem har flere kvinner de leker med. Ellers er det flere gifte som er i åpne forhold og ønsker kvinner som «play partner». 

Anbefaler deg å finne lokale treff, da vil du garantert møte noen 😊

Anonymkode: 94c85...f40

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det finnes mange single der inne i alle aldre som både kan og praktiserer bdsm. Flere av dem har flere kvinner de leker med. Ellers er det flere gifte som er i åpne forhold og ønsker kvinner som «play partner». 

Anbefaler deg å finne lokale treff, da vil du garantert møte noen 😊

Du kan ha mye rett her, men at de gifte er åpne om det stemmer ikke. 

Jeg har truffet tre gifte menn siste årene og de lever i skjul. De tar kun kontakt når de er på jobb, bruker låste kanaler eller ekstra Snapchat for å ikke avsløre seg hjemme. De ringer fra jobb, men med streng beskjed om at han ringer når det passer han. Jeg må ikke ringe tilbake, i såfall bare når han har sagt det er greit. Vi treffes når de sier de er å trener, har lange kvelder på jobb, møtes i annen by om de reiser med jobb, osv. Alt er mulig, men de har alt å risikere.

Begge de to første ble avslørt. Han glemte å logge av, den andre ble avslørt av at kona ante noe og spionerte på han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har truffet tre gifte menn siste årene og de lever i skjul. De tar kun kontakt når de er på jobb, bruker låste kanaler eller ekstra Snapchat for å ikke avsløre seg hjemme. De ringer fra jobb, men med streng beskjed om at han ringer når det passer han. Jeg må ikke ringe tilbake, i såfall bare når han har sagt det er greit. Vi treffes når de sier de er å trener, har lange kvelder på jobb, møtes i annen by om de reiser med jobb, osv. Alt er mulig, men de har alt å risikere.

Begge de to første ble avslørt. Han glemte å logge av, den andre ble avslørt av at kona ante noe og spionerte på han.

Hvordan vet du de ble avslørt?

Anonymkode: f6fe5...c9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg sier ikke at alle gifte er slik, men at det finnes flere gifte/par som søker eller har «play partners», altså at de har ekstra kvinne eller mann de bruker sammen eller hver for seg. Dette ser du tydelig i bioen deres. De tryggeste er de som enten har felles profil eller separate profiler hvor det står tydelig at de har partner og at de søker noen å leke med. 

Skrevet

har du vurder real life møter? Altså treff i bdsm forening? 

Finnes det gifte som er utro? Ja. 
Finnes det gifte i åpne forhold? også ja. 

Så noen gifte er altså ikke åpne om at de driver med bdsm og sex med andre, mens andre gift er. Det trenger ikke være ene eller den andre. 

Ellers så er fetlife ikke lagt opp til å være en dating side, selv om mange bruker siden til det. Så kanskje du har bedre lykke på faktiske dating sider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...