Gå til innhold

Morgengave til mannen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg for morgengave enda. Men regner med å få selv. Han snakker om at han vet hva han skal kjøpe...

Men et vennepar av oss kjøpt seg skikkelig fotoapparat slik at de sammen kunne forevige hele brylluppet. Det var jo veldig lurt synes nå jeg... I alle fall om fotoapparat er mangelvare i huset... :roll:

Min søster gjorde noe jeg synes var tøft. Hun lage et minnefotoalbum fra tiden deres sammen. De hadde vært sammen i 10 år hadde derfor masse minner fra forskjellige tider og steder. Tror han ble veldig glad for det. Og etter brylluppet så satt de sammen og lagde de siste delene sammen, nemlig utdrikningslag og bryllup. :D

Jeg ønsker meg en hund i morgengave jeg. For meg så er dette et tegn på fellesskap og samarbeid i tiden som kommer. En fin start på resten av livet sammen. Dette har jeg også sagt til ham, så jeg er litt spent da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg for morgengave enda. Men regner med å få selv. Han snakker om at han vet hva han skal kjøpe...

Men et vennepar av oss kjøpt seg skikkelig fotoapparat slik at de sammen kunne forevige hele brylluppet. Det var jo veldig lurt synes nå jeg... I alle fall om fotoapparat er mangelvare i huset... :roll:

Min søster gjorde noe jeg synes var tøft. Hun lage et minnefotoalbum fra tiden deres sammen. De hadde vært sammen i 10 år hadde derfor masse minner fra forskjellige tider og steder. Tror han ble veldig glad for det. Og etter brylluppet så satt de sammen og lagde de siste delene sammen, nemlig utdrikningslag og bryllup. :D

Jeg ønsker meg en hund i morgengave jeg. For meg så er dette et tegn på fellesskap og samarbeid i tiden som kommer. En fin start på resten av livet sammen. Dette har jeg også sagt til ham, så jeg er litt spent da...

Skrevet

Min mann fikk en gullklokke (ja, vet det er dyrt).

Grunnen til relativt flott morgengave var fordi han hadde fødselsdag 10 dager etter, så istedet for 2 halvgode gaver fikk han en knallgave.

Han ble kjempeglad!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Min mann fikk playstation 2 og jeg angrer! :)

Nei da! var glad for at jeg gav han noe som han virkelig ønsket seg. En del av bryllupsgavene var vel mer rettet mot meg..

Men jeg skal love at jeg har vært forbannet på meg selv når han bare skal spille litt til...

Kan jo ikke si så mye, det er jeg som har dratt det i hus.. 8)

Usaklig kommentar slettet - moderator:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...