AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #1 Skrevet 7. februar 2024 Helt siden juleferien den 23.desember , så har jeg stått opp hver morgen og alltid vært veldig forkjølet. Jeg hoster ekstremt mye (aldri gjort før) samt som at jeg også må snyte meg noe jævlig. Nesen renner som bare faen. Ellers er jeg frisk og sunn (såvidt meg bekjent). Jobber normalt og en vanlig jente. Ikke noe andre unormale symptomer. Flere som opplever det? Anonymkode: e1481...b3b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #2 Skrevet 7. februar 2024 Sikker på at du bare er forkjølet? Anonymkode: fcb2e...a95
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikker på at du bare er forkjølet? Anonymkode: fcb2e...a95 I 2 mnd? Anonymkode: e1481...b3b
Maskinfører Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 (endret) Du har ikke vinduer som trekker vel ? jeg våkner opp hver morgen med rennende nese og følelse av å være forkjølet og skal vel få skiftet vinduene selv som er fra 1978 i løpet av sommeren/neste sommer Endret 7. februar 2024 av Maskinfører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå