AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Kjøper deres jenter anti-age produkter? Jeg jobber i en Normal butikk og de som kjøper kosmetikk hos oss er primært jenter under 20 år, og salget av anti age produkter er den type produkter som har økt mest det siste året. Ukentlig har vi småjenter innom som spør etter "antirynke produkter" som retinol o.l Min veninne jobber i kosmetikk avdelingen hos Cubus, og de selger masse anti rynke produkter til smårips. Jeg visste ikke hva rynker var for noe da jeg var tenåring, og hadde ikke det ordet i mitt vokabular engang. Helt galskap at småjenter er redd for rynker og dessuten ikke bra at de påfører huden sin produkter med aktiva ingredienser som den ikke trenger og har godt av. Dere foreldre må våkne opp! Anonymkode: 6880b...dac
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Det kan gå bra. Som barn leste jeg Kvinner og Klær med stor interesse og ønska meg rynkekremer og vet ikke hva. Nå er jeg 45 og bruker sjeldwn krem og sminke. Anonymkode: 654fc...ec8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan gå bra. Som barn leste jeg Kvinner og Klær med stor interesse og ønska meg rynkekremer og vet ikke hva. Nå er jeg 45 og bruker sjeldwn krem og sminke. Anonymkode: 654fc...ec8 https://www.nrk.no/ostfold/hudlege-advarer_-barn-etterspor-anti-aging-produkter-1.16718569 Ts Anonymkode: 6880b...dac
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan gå bra. Som barn leste jeg Kvinner og Klær med stor interesse og ønska meg rynkekremer og vet ikke hva. Nå er jeg 45 og bruker sjeldwn krem og sminke. Anonymkode: 654fc...ec8 Da du var barn/tenåring for 30-35 år siden fantes det ikke sosiale medier, og verden var fullstendig annerledes enn den er for barn og unge i dag. Kan ikke sammenlignes. Anonymkode: 6880b...dac
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 Ingen foreldre som bryr seg og det er ingen overraskelse. Mødre i dag synes vel sikkert det er stor stas når deres barn begynner med hudpleie og sminke 🙄 Anonymkode: 6880b...dac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå