Gå til innhold

Barn som kjøper hudprodukter mot rynker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper deres jenter anti-age produkter?

Jeg jobber i en Normal butikk og de som kjøper kosmetikk hos oss er primært jenter under 20 år, og salget av anti age produkter er den type produkter som har økt mest det siste året.

Ukentlig har vi småjenter innom som spør etter "antirynke produkter" som retinol o.l

Min veninne jobber i kosmetikk avdelingen hos Cubus, og de selger masse anti rynke produkter til smårips.

Jeg visste ikke hva rynker var for noe da jeg var tenåring, og hadde ikke det ordet i mitt vokabular engang.

Helt galskap at småjenter er redd for rynker og dessuten ikke bra at de påfører huden sin produkter med aktiva ingredienser som den ikke trenger og har godt av.

Dere foreldre må våkne opp!

Anonymkode: 6880b...dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan gå bra. Som barn leste jeg Kvinner og Klær med stor interesse og ønska meg rynkekremer og vet ikke hva. Nå er jeg 45 og bruker sjeldwn krem og sminke.

Anonymkode: 654fc...ec8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan gå bra. Som barn leste jeg Kvinner og Klær med stor interesse og ønska meg rynkekremer og vet ikke hva. Nå er jeg 45 og bruker sjeldwn krem og sminke.

Anonymkode: 654fc...ec8

Da du var barn/tenåring for 30-35 år siden fantes det ikke sosiale medier, og verden var fullstendig annerledes enn den er for barn og unge i dag.

Kan ikke sammenlignes.

Skrevet

Ingen foreldre som bryr seg og det er ingen overraskelse.

Mødre i dag synes vel sikkert det er stor stas når deres barn begynner med hudpleie og sminke 🙄

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...