Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er student, og tar meg ikke råd til å kjøpe dyre velværeprodukter. Har alltid hatt Kerastaste som favoritt hårprodukt (i hvertfall shampoo og balsam).

Noen som vet om noen billigere alternativ som ikke er mye parfymert, rett og slett ligner litt mer på frisørprodukter? Shampoo og balsam, altså.

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Frisørprodukter kjøpes billig på Lookfantastic.com

Skrevet

Har faktisk kjøpt den nye rosa serien til Elseve fra L'Oreal og er kjempefornøyd. Tror den heter NutriGloss.

Skrevet
Har faktisk kjøpt den nye rosa serien til Elseve fra L'Oreal og er kjempefornøyd. Tror den heter NutriGloss.

Den har jeg sett rost opp i skyene på andre forum. :) Kerastase er ikke så veldig billig på Lookfantastic, i forhold til andre merker. Man sparer kanskje 30-40 kroner pr. produkt.

Skrevet

Ja, NutriGloss er faktisk virkelig god og rimelig. Tror nok den blir en ny favoritt! Litt usikker på om den fås i Norge da? Hvis ikke må jeg huske å kjøpe med når jeg skal tilbake.

Skrevet
Ja, NutriGloss er faktisk virkelig god og rimelig. Tror nok den blir en ny favoritt! Litt usikker på om den fås i Norge da? Hvis ikke må jeg huske å kjøpe med når jeg skal tilbake.

Jeg har sett den hos Vita. Typisk nok at det tar ett år før nye serier kommer til Norge. Hvis de i det hele tatt kommer. :frustrert: Tror nesten jeg må prøve; den er blitt sammenliknet med den rosa Kerastase-serien, og den er jo bra.

Skrevet

Har også kjøpt denne, og liker den veldig godt. Liker også volumserien fra samme merke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...