Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det å komme over noen?

Det er ikke snakk om noe langt forhold, men vi har holdt på og hatt en greie i snart 1,5 år. Jeg føler meg dypt involvert i dette, det går på bekostning av mye i livet mitt. Han gir meg mye i perioder, og kan bli «off» i andre perioder. Veldig slitsomt. Oppleves uutholdelig innimellom. 

Hva er din erfaring med hvor lang tid det går før man begynner å bli glad igjen, slutter å tenke på vedkommende 24/7 og hva bør jeg gjøre for at denne prosessen skal gå raskest mulig? 

Anonymkode: 7d523...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett, blokker og ikke ta kontakt.

Det er hardt, brutalt, og for mange et vanskelig steg å ta, men det eneste som hjelper. Det var det som endelig fikk meg over min eks, og jeg brukte flere år. Når jeg endelig tok steget med å ignorere fullstendig så merket han at han ikke lengre hadde meg surret rundt lillefingeren. Det gav meg en følelse av makt over eget liv, og det gjorde det ekstremt mye lettere. 

• Hjerte 2
Skrevet
powerpuffen skrev (6 minutter siden):

Slett, blokker og ikke ta kontakt.

Det er hardt, brutalt, og for mange et vanskelig steg å ta, men det eneste som hjelper. Det var det som endelig fikk meg over min eks, og jeg brukte flere år. Når jeg endelig tok steget med å ignorere fullstendig så merket han at han ikke lengre hadde meg surret rundt lillefingeren. Det gav meg en følelse av makt over eget liv, og det gjorde det ekstremt mye lettere. 

Det er flere ganger jeg har tenkt at nå er tiden inne for å blokkere/slette etter noe han har skrevet, eller hatt dårlig oppførsel mot meg, men jeg klarer ikke å slette. Jeg går og venter på at det skal bli bedre… og ofte blir det bedre igjen. I en periode. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er flere ganger jeg har tenkt at nå er tiden inne for å blokkere/slette etter noe han har skrevet, eller hatt dårlig oppførsel mot meg, men jeg klarer ikke å slette. Jeg går og venter på at det skal bli bedre… og ofte blir det bedre igjen. I en periode. 

Du må kutte trådene. Tro meg, det er det eneste som hjelper. Jeg var som deg, lenge, helt til jeg endelig greide å ta det steget alle hadde sagt at jeg måtte gjøre fra dag 1

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...