AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Hei! Jeg er betatt av min kollega. Vi har hatt flørtete tone og for en stund siden kysset vi på jobbarrangement. han har sagt veldig tydelig at han er ikke så interessert fordi «jeg er alt for snill og for ordentlig jente for han, og han vil ikke innvolvere seg med noen seriøst nå» Jeg synes det er veldig vanskelig og klarer ikke helt å være meg selv på jobben.. hvordan komme seg videre? 🥹 Anonymkode: d4831...ad1 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Jeg er mann og har opplevd det samme selv, aldri skøy og bli sittende i det å omgåes en person man aldri kan få. Men trøsten er at det går over, må bare ta tiden til hjelp. Dra "ut" å møt andre eller gjør ting som gjør at du får tankene på noe annet😁 Anonymkode: 7caa5...db3 1 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Han har rett ut sagt han ikke har følelser for deg. Beste er å forholde deg minst mulig til han og date andre.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Er dere begge single i det minste? Anonymkode: e5d1b...aaf
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 WhisperingWind skrev (14 timer siden): Han har rett ut sagt han ikke har følelser for deg. Beste er å forholde deg minst mulig til han og date andre. Ja, jeg vet. Det som er rart er jo at på den festen var han tilsynelatende glad for å høre at jeg liker han litt. Og han kysset meg tilbake.. jeg hadde kanskje ikke kysset noen jeg ikke likte sånn. Men men - uansett «jeg er ikke klar for noe» betyr jo at «du er ikke helt min type». Er ikke dum og skjønner at jeg må bare komme meg videre ja. vi er begge single ja! Men han har vært singel i «bare» 6-7 mnd. Han sa vel at han har «mange baller i luften» og vil være litt singel. ts Anonymkode: d4831...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg vet. Det som er rart er jo at på den festen var han tilsynelatende glad for å høre at jeg liker han litt. Og han kysset meg tilbake.. jeg hadde kanskje ikke kysset noen jeg ikke likte sånn. Men men - uansett «jeg er ikke klar for noe» betyr jo at «du er ikke helt min type». Er ikke dum og skjønner at jeg må bare komme meg videre ja. vi er begge single ja! Men han har vært singel i «bare» 6-7 mnd. Han sa vel at han har «mange baller i luften» og vil være litt singel. ts Anonymkode: d4831...ad1 Dette er jo kjipt for deg, men veldig mange har veldig lav terskel for å kysse folk i fylla når de er single. At han virket glad for at du likte han, kan også gå på hans eget ego. De fleste syns jo innerst inne det er stas å være tiltrekkende for andre. Utfra hvordan du beskriver det, så syns han du er helt ok attraktiv, sannsynligvis den mest attraktive på jobb, men ikke noe mer enn det. Bare å gå videre. Aldri lurt å involvere seg med en kollega uansett. Anonymkode: eadd5...66c 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg vet. Det som er rart er jo at på den festen var han tilsynelatende glad for å høre at jeg liker han litt. Og han kysset meg tilbake.. jeg hadde kanskje ikke kysset noen jeg ikke likte sånn. Men men - uansett «jeg er ikke klar for noe» betyr jo at «du er ikke helt min type». Er ikke dum og skjønner at jeg må bare komme meg videre ja. vi er begge single ja! Men han har vært singel i «bare» 6-7 mnd. Han sa vel at han har «mange baller i luften» og vil være litt singel. ts Anonymkode: d4831...ad1 De fleste blir jo flattert om noen liker dem. Og med litt innabords lar en seg gjerne rive seg litt med. Men du fortjener en som forguder deg og viser med alt han gjør at han vil ha deg. Ikke godta noe mindre.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 Tusentakk! ❤️ føler det slipper litt taket når jeg jobber hjemmefra og ikke ser han! Når jeg kommer på jobb blir jeg liksom dratt litt i det igjen - altså kjipt å se han og ja. Han oppfører seg tilsynelatende helt normalt og er ikke så annerledes etter det som skjedde - det er jo enda godt at han er «voksen» og gjør det ikke «kleint» og rart for oss.. takk for støtten! Det er veldig godt å lufte tankene på en slik fora ❤️ Anonymkode: d4831...ad1 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #9 Skrevet 8. februar 2024 Siden han sa at han har «mange baller i luften», regner jeg med han holder på med andre. Det er sikkert ikke uvanlig for han å kline litt i øst og vest, og om han kun har vært singel i noen mnd, så har han nok behov for å være fri. Det har ikke noe med deg å gjøre. Like lurt at det ikke blir noe mer mellom dere. Tenk så ille det hadde vært å møte han på jobb da, om dere hadde gått videre men så funka det ikke Anonymkode: 53788...ae8 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #10 Skrevet 8. februar 2024 WhisperingWind skrev (På 7.2.2024 den 16.12): De fleste blir jo flattert om noen liker dem. Og med litt innabords lar en seg gjerne rive seg litt med. Men du fortjener en som forguder deg og viser med alt han gjør at han vil ha deg. Ikke godta noe mindre. Fortsettelsen! Altså.. nå har han spurt meg ut. Jeg er bare så forvirret.. hva hadde dere gjort?… jeg forstår meg rett og slett ikke på han. Kanskje han vil bare «beklage» eller noe.. altså kysset. Ah, menn altså! ts Anonymkode: d4831...ad1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. februar 2024 #11 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fortsettelsen! Altså.. nå har han spurt meg ut. Jeg er bare så forvirret.. hva hadde dere gjort?… jeg forstår meg rett og slett ikke på han. Kanskje han vil bare «beklage» eller noe.. altså kysset. Ah, menn altså! ts Anonymkode: d4831...ad1 Om han har spurt deg ut på date så er han interessert i to ting. Enten sex eller et forhold. Vær krystallklar på hva du er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 Du fortjener noen som vil ha DEG. Som vil vise verden at de elsker deg. Gå fremover, og ikke se deg tilbake. Du er verdifull og fortjener alt det beste. Anonymkode: 5249e...3ea
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fortsettelsen! Altså.. nå har han spurt meg ut. Jeg er bare så forvirret.. hva hadde dere gjort?… jeg forstår meg rett og slett ikke på han. Kanskje han vil bare «beklage» eller noe.. altså kysset. Ah, menn altså! ts Anonymkode: d4831...ad1 Hva har han bedt deg på? Er det typ middag på en ukedag, eller fredag kveld? Han høres jo ut som et virrehue, men du liker ham jo – hva om du bare tar regi og foreslår middag på restaurant en ukedag? Hvis han prøver legge opp til noe useriøst så kan du jo bare si at det ikke er det du er interessert i (som middag hjemme hos ham ...). Så, finn på noe "ordentlig" sammen, men ikke la ham ta på deg eller kysse 😂 Kanskje det kan være bra for deg å ta kontroll over situasjonen. Anonymkode: 451d4...134 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #14 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 9.2.2024 den 3.18): Hva har han bedt deg på? Er det typ middag på en ukedag, eller fredag kveld? Han høres jo ut som et virrehue, men du liker ham jo – hva om du bare tar regi og foreslår middag på restaurant en ukedag? Hvis han prøver legge opp til noe useriøst så kan du jo bare si at det ikke er det du er interessert i (som middag hjemme hos ham ...). Så, finn på noe "ordentlig" sammen, men ikke la ham ta på deg eller kysse 😂 Kanskje det kan være bra for deg å ta kontroll over situasjonen. Anonymkode: 451d4...134 Han har spurt om vi skal ta en brunch/kaffe sammen. Altså - veldig uformell, hyggelig greie! Vi får se! Jeg skal oppdatere dere 😛 han har også sagt at han er veldig forsiktig med å involvere seg med noen fra jobben - og det skjønner jeg. Kan bli veldig kjipt liksom om det går veldig feil… ts Anonymkode: d4831...ad1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå