AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Jeg merker synet mitt er blitt dårligere. Hvor anbefaler dere å sjekke synet? Har ikke råd til å betale nærmere 10.000 for briller. Hvilke kjede har best tilbud? Anonymkode: 9b7aa...295
Gjest jegerrinne Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Her bruker vi speactsaver . Hvis en kan klare seg med standar glass kan en få synstest og briller for 2000kr.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Specsavers! Hva du må betale for briller kommer an på styrke etc. Det er brilleglassene som kan koste dyrt. Anonymkode: c05ed...614 1
Millimani Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 (endret) Det varierer. Nå er det februar, og kanskje det er salg. Jeg har god erfaring med Brilleland når det kommer til priser. Selve testen på Brilleland koster f.eks. 450 kr mindre enn på Interoptik, selv om det gjøres akkurat det samme. Du kan be om å få betale i flere omganger, men vær klar over at noen kjeder krever et depositum på brillene. Dette betaler du sammen med synstesten, og Interoptik har på rundt 2000 kr. Altså vil du måtte betale opp mot 3000 kr den dagen du tar synstest, hvis de krever depositum på briller. Resten betaler du når du henter brillene. Pris på innfatning varierer, og glassene varierer også i pris avhengig av styrke/korreksjoner som legges i dem. Jeg har ingen erfaring med Specsavers som de to over meg nevner, men da er sikkert de gode. Jeg har primært valgt Brilleland, av den enkle grunn at jeg kjenner en som jobbet der tidligere. Men som du sikkert skjønner av forrige avsnitt har jeg også vært på Interoptik. Endret 14. februar 2024 av Millimani 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå