AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Altså etter hengt her inne en stund føler man seg nesten unormal fordi man IKKE har sexlyst. Folk hyler ut om kåtskap og fantasier🙈 Finnes det andre enn meg da som en sjelden gang joda er skikkelig kåt,men fint kan gå en 1mnd uten onanering og hvis singel månedvis av fri vilje uten sex og ikke ønske oppsøke heller🤷 Og jeg er definisjon pen. Slank og alt på stell ,ingen skavanker eller usikkerhet rundt kropp. Kan få flere orgasmer under sex osv. Har en kjæreste som jeg elsker uffatelig høyt. Kan se på han ,kysse han og bare drømme meg bort i øynene hans. Han er en fantastisk elsker også. Allikevel er jeg sjelden sånn kåt klar og vill. Må varmes opp veldig mye. Onanerer sjelden,orker ikke. Alltid vært slik ,ingenting med alder å gjøre. Har slitt med mye traumer,psykisk osv da. Gjør det enda. Men sukk lurer på hva som er årsaken. Er det normalt være KÅT hver dag da? Føler meg nesten unormal siden jeg så sjelden blir kåt. Singel eller kjæreste, sommer eller vinter,ingen forskjell. Anonymkode: 70d81...260 1
Sander33 Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Jeg er dritkåt, 10x orgasmer på timer. Elsker sex. Vel mye lyst. Men jeg må startes opp. Går ikke rundt som en spent stålfjær. Er som en dieselmotor, må glødes før start. Tungstartet. Hva som tenner meg, vet jeg. Du må finne ut hva som tenner deg. Mulig du har noe bagasje som hindrer deg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Sander33 skrev (9 minutter siden): Jeg er dritkåt, 10x orgasmer på timer. Elsker sex. Vel mye lyst. Men jeg må startes opp. Går ikke rundt som en spent stålfjær. Er som en dieselmotor, må glødes før start. Tungstartet. Hva som tenner meg, vet jeg. Du må finne ut hva som tenner deg. Mulig du har noe bagasje som hindrer deg. Du er vel mann Sander? Uansett jeg ønsket svar om noen var like meg🤷 Vet mine fantasier. Blir ikke kåt av de heller oftest,av og til. Er liksom inntørket. Anonymkode: 70d81...260
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Kan ikke skryte på meg særlig med sexlyst. Kan gå flere år uten sex eller onanering. Litt mer lyst når jeg har tilgang til sex. Og blir mest kåt, dagen etterpå. Syns sex fort kan bli kjedelig, så trenger masse variasjon Anonymkode: ea7c1...bd8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 Jeg er nok litt som deg, men det følger da syklusen min til en viss grad. Rundt eggløsning kan jeg være spinnkåt, ellers bare sånn derre... ja, la oss få det gjort. Får orgasme under sex og det er deilig og alt sånt når vi først er i gang, men særlig kåt er jeg ikke ofte. Jeg foretrekker å "spre beina" ei gang eller to i uka selv om jeg egentlig ikke har lyst, og når vi først er i gang, så er det jo deilig. Det er aldri ubehagelig eller noe som helst sånt, men jeg blir sjeldent mer enn tent. Tent er godt nok for meg til å ha sex. Jeg gjør det ikke bare for mannens skyld, jeg er veldig glad i nærheten og nærheten er livsviktig for meg. Jeg har litt bagasje i form av traumer, jeg også. Jeg vet ikke om det har noe å si da. Anonymkode: d9520...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå