AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Mannen har alltid vært litt flørtepus. Men i fjor var han utro 7-8 mnd bak ryggen min. Sier det ikke var sex, men de har møttes bak ryggen min så jeg synes det er vanskelig å tro på. Han har gjort alt for å bevise at han angrer og virkelig forandret seg. Jeg fant det ut selv, og har egentlig ikke alle fakta på bordet føler jeg. Tenker han tror han skåner meg ved å la være å fortelle alt, men det er egentlig motsatt effekt. Noen dager går fint, mens som i dag kjenner jeg på et enormt sinne for at han kunne såre meg på den måten. Etter over 10 år sammen og barn. Så da synker jeg lavt og vurderer å sende en mld fra en annen insta elle noe. Og skrive noe som «savner deg» elle noe. Jeg vet det er lavmål, men jeg vil se om han viser det til meg eller holder det skjult. Jeg er fortsatt usikker på om jeg klarer å leve med dette. Anonymkode: 29a03...334 5
Melus Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Det er vanskelig å legge utroskap bak seg. Jeg hadde heller ikke trodd på at de ikke hadde sex. Jeg opplevde også utroskap, prøvde å tilgi, men det spiste meg opp. Har det mye bedre nå etter bruddet. 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Du tror ikke han lukter lunta, om det kommer en helt random "savner deg" fra en nyopprettet profil han ikke har noen kjennskap til? Anonymkode: 86bfd...6ac 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Synes faktisk ikke det er lavmål i en sånn situasjon. Heller prøve det, enn å la seg «lure» videre også finne ut at det har skjedd igjen. Jeg valgte å overse tegn flere ganger for det var så mye som talte imot. Han hadde det gøy i flere år bak min rygg han. Anonymkode: 23d13...4af 1
Akkarogg Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen har alltid vært litt flørtepus. Men i fjor var han utro 7-8 mnd bak ryggen min. Sier det ikke var sex, men de har møttes bak ryggen min så jeg synes det er vanskelig å tro på. Han har gjort alt for å bevise at han angrer og virkelig forandret seg. Jeg fant det ut selv, og har egentlig ikke alle fakta på bordet føler jeg. Tenker han tror han skåner meg ved å la være å fortelle alt, men det er egentlig motsatt effekt. Noen dager går fint, mens som i dag kjenner jeg på et enormt sinne for at han kunne såre meg på den måten. Etter over 10 år sammen og barn. Så da synker jeg lavt og vurderer å sende en mld fra en annen insta elle noe. Og skrive noe som «savner deg» elle noe. Jeg vet det er lavmål, men jeg vil se om han viser det til meg eller holder det skjult. Jeg er fortsatt usikker på om jeg klarer å leve med dette. Anonymkode: 29a03...334 Hvordan skal du sende meldingen fra instaen til damen han har møtt? Vet du passordet hennes eller noe? Endret 6. februar 2024 av Akkarogg
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mannen har alltid vært litt flørtepus. Men i fjor var han utro 7-8 mnd bak ryggen min. Sier det ikke var sex, men de har møttes bak ryggen min så jeg synes det er vanskelig å tro på. Han har gjort alt for å bevise at han angrer og virkelig forandret seg. Jeg fant det ut selv, og har egentlig ikke alle fakta på bordet føler jeg. Tenker han tror han skåner meg ved å la være å fortelle alt, men det er egentlig motsatt effekt. Noen dager går fint, mens som i dag kjenner jeg på et enormt sinne for at han kunne såre meg på den måten. Etter over 10 år sammen og barn. Så da synker jeg lavt og vurderer å sende en mld fra en annen insta elle noe. Og skrive noe som «savner deg» elle noe. Jeg vet det er lavmål, men jeg vil se om han viser det til meg eller holder det skjult. Jeg er fortsatt usikker på om jeg klarer å leve med dette. Anonymkode: 29a03...334 Han tror han skåner seg selv. Anonymkode: 16f96...43a 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 Bevise at han angrer? 7-8 ganger? Hadde angeren vært ekte, hadde han stoppet etter første gangen. Ikke fortsatt 6-7 ganger til. Eneste han synes er kjipt, er at han ble oppdaget. Anonymkode: a948e...935 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 Er det en kollega han har vært utro med? Anonymkode: 70f74...78f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Bevise at han angrer? 7-8 ganger? Hadde angeren vært ekte, hadde han stoppet etter første gangen. Ikke fortsatt 6-7 ganger til. Eneste han synes er kjipt, er at han ble oppdaget. Anonymkode: a948e...935 Måneder, ikke ganger. det er jo sykt lenge. Og så uten sex? Aldri om jeg hadde trodd på det. så vondt dette må være for deg ts. Dra han med til parterapi og snakk sammen der. Kanskje du burde gått alene også for å sortere tankene dine. Håper det ordner seg for dere, men tror dette vil ta år for å fikse opp i. Han har ødelagt mye for deg og dere som familie. Anonymkode: 117f0...200 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #10 Skrevet 7. februar 2024 Ja, det er helt jævlig. Like vondt enda som når jeg fant utav det. Det var ikke kollega, men en nabo. Som også er samboer. Anonymkode: 29a03...334
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #11 Skrevet 7. februar 2024 PAR TERAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har garantert ikke fått vite all sannheten. Tillit må bygges opp igjen, litt for litt.... Du har blitt såra på verst tenkelig måte av partner. Dere må få pratet ordentlig om det. HELST i samråd med en 3 part som er HELT UAVHENGIG fra deg, din partner og dere. Om dere ikke gjør det, så kommer du aldri til å stole på han igjen. Og da er det ingen grunn til å bli i forholdet. Anonymkode: e6ef1...2cb 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #12 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er helt jævlig. Like vondt enda som når jeg fant utav det. Det var ikke kollega, men en nabo. Som også er samboer. Anonymkode: 29a03...334 Jeg har en mannlig kollega som høres ut som din mann. Han småflørter med alle og sjarmerer folk av begge kjønn, men han pleier å stoppe der. Men så er det denne ene kvinnelige kollegaen flere av oss har stusset på kjemien med. Det har vært spesielt tydelig når vi har hatt fester og det er merkelig at de begge drar tidlig eller ikke er å finne over lengre tid. Uten at jeg vet det sikkert, tror jeg det skjedde noe der på hjemmebane hos han, for stemningen ble plutselig annerledes mellom dem og han begynte å snakke mer om kona på jobb, men nå ser det ut som om han har gått tilbake til gamle synder. Tydelig at han ikke angret lenge nok, eller så er han faktisk forelskelse. Anonymkode: 70f74...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå