AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Avansert klinisk allmennsykepleie (AKS), er dette en master verdt å satse på? Jeg føler den liksom ikke gir deg et konkret sted å jobbe, som feks operasjonssykepleier hører jo til i operasjon liksom. Hvor jobber en AKS? Hva gjør de? Selve informasjonen om studiet høres jo veldig spennende ut, men finnes det noe spesielt sted de kan jobbe? Anonymkode: baa89...859
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Synes alle jobber i hjemmesykepleien. Føler det er så diffust, man vet liksom ikke helt hva de kan og ikke. Selv på faggruppemøtw der de snakket om seg selv var vi like kloke etterpå. De kan litt mer om alt? De er litt ekstra flink sykepleier liksom? Anonymkode: 3e443...48f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Ja, diffust er ordet jeg tenker på når jeg leser tittelen. Utstudert ikke-eksakt. Som om man er enda mer ekspert på litt av hvert enn en helt vanlig spesialist i allmennmedisin. Får kløe av intetsigende begreper, og av selvmotsigende begreper, som "helseforebyggende" 🥴 Anonymkode: 478d3...90f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Ja når jeg leser emnebeskrivelsene høres det jo kjempe spennende ut, men samtidig får jeg jo inntrykk av at det bare er mer av «alt»? Ikke noen konkret retning liksom? Spesialisert generalist? Generell spesialist? Selvmotsigende hele beskrivelsen liksom… ikke noe opplagt sted å jobbe.. men gøy å lære mer da, absolutt 🤷♀️ Anonymkode: baa89...859 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå