AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #61 Del Skrevet 23. februar 2024 Jeg hadde norsk skogskatt i 10 år, veldig fint selskap da jeg var singel i perioder. Likte seg godt ute om sommeren. Var inne å koste seg på fanget om vinteren. Fin personlighet. Var ren da jeg fikk henne i uke 20. Men det koster jo litt med idmerking og kattemat. Nydelig personlighet. Levde 11 år❤️ Anonymkode: cbdca...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #62 Del Skrevet 24. februar 2024 Vi har en sibirkatt som er helt fantastisk. Supersosial med kjente, men skeptisk nok til fremmede, spes når han er ute. Følger etter oss inne, vil helst at vi skal være ute sammen med ham også. Hopper gjerne opp på fanget eller inntil når man sitter i sofaen, vil også sitte på egen stol ved bordet når vi spiser og se på. Nyedelig pels, må stelles en del og han sliter dessverre periodevis med hårballer. Fikk ham da han var 13 uker, vært stueren fra dag en, og veldig renslig. Lett å ta med til veterinær, på hytta, osv, og aksepterer også fint å gå turer i bånd selvom han også er ute på egenhånd når det er lyst og vi er hjemme. Vår katt er imidlertid ikke allergivennlig, ihvertfall ikke for de i familien med katteallergi, men kjenner andre som ikke reagerer på sin sibirkatt. Det eneste negative er at han er veldig god til å jakte og vil gjerne ta med byttet inn hvis det fortsatt lever. Anonymkode: 26d9e...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå