AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Jeg og samboer har et barn sammen. Vi har ingen i familien som kan være barnevakt, egentlig ikke noen venner som kan det heller. Foreldrene hans er for dårlig fysisk, mens min mor er fraværende og min far er dement. Vi har heller ingen søsken. Vi klarer oss veldig fint og trenger ikke barnevakt akkurat nå, men på et senere tidspunkt. Jeg savner at vi kan dra på arrangement sammen, eventuelt en romantisk helg på hytta. Hvor kan man finne barnevakt? Er det vanlig at ungdommer ønsker å sitte barnevakt? Noen som er i lignende situasjon, eventuelt har noen ideer? Anonymkode: 674ef...9f9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 På den lokale fb-gruppen her jeg bor søkes det titt og ofte etter barnevakter, de får som regel veldig god respons. Så det kan jo være noe? Anonymkode: 20f69...5f5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): På den lokale fb-gruppen her jeg bor søkes det titt og ofte etter barnevakter, de får som regel veldig god respons. Så det kan jo være noe? Anonymkode: 20f69...5f5 Takk for tips! Jeg har tenkt tanken, men har ikke sett noen slike innlegg i lokale grupper, så tenkte kanskje det ble litt teit av meg. Anonymkode: 674ef...9f9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): På den lokale fb-gruppen her jeg bor søkes det titt og ofte etter barnevakter, de får som regel veldig god respons. Så det kan jo være noe? Anonymkode: 20f69...5f5 Hadde ALDRI latt noen tilfeldige fra en fb side ta ansvaret for barna mine!! Kanskje dere kjenner noen, som en god nabo, noen via barnehagen, noen fra jobb som har en ungdom. Da har du iallefall litt mer sikkerhet på at du kjenner vedkommende. Jeg har ytterst få jeg lar passe barna mine, men de som får, stoler jeg på. Og det er viktig synes jeg. Anonymkode: 33d10...2ee 1
Helene Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Jeg bor i et lite borettslag. Om jeg hadde små barn hadde jeg spurt de nærmeste rundt meg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 Helene skrev (7 minutter siden): Jeg bor i et lite borettslag. Om jeg hadde små barn hadde jeg spurt de nærmeste rundt meg. Jeg har ikke kontakt med naboene mine, vi bare hilser på hverandre. Føler det blir rart å spørre om de kan passe barnet mitt. Anonymkode: 674ef...9f9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde ALDRI latt noen tilfeldige fra en fb side ta ansvaret for barna mine!! Kanskje dere kjenner noen, som en god nabo, noen via barnehagen, noen fra jobb som har en ungdom. Da har du iallefall litt mer sikkerhet på at du kjenner vedkommende. Jeg har ytterst få jeg lar passe barna mine, men de som får, stoler jeg på. Og det er viktig synes jeg. Anonymkode: 33d10...2ee Regner jo med at de blir kjent FØR det er snakk om barnevakt da! Anonymkode: 20f69...5f5
Helene Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 Da barnet mitt var barn ansatte jeg en 14 åring som fast barnevakt. Selv var jeg barnevakt som 12 åring. Jeg fant en oppegående tenåring. Hun var fast barnevakt gjennom 5 år. Gi litt kred til dagens ungdom.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #9 Skrevet 7. februar 2024 Jeg la ut ett ønske om barnevakt på lokale «nabolagssiden» på fb og har nå en hyggelig 17-årig jente som har en fast dag i uken hun tar barnet mitt med ut en tur. Jeg pratet med foreldrene hennes også var jeg med ut de første to gangene. Hun får betalt 125 kr i timen og har tenkt bruke henne på kveld så vi får spist en romantisk middag sammen og kanskje sett en film på kino. ☺️ anbefales. Anonymkode: cf6a2...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå