Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er i reklamen for side 2 (gikk på tv2 nettopp) . Har hørt den mange ganger før men finner aldri ut hva den heter.. Er det et stykke som heter Dovre? Veldig "mektig" musikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som heter "Dovregubbens hall". Det er Griegs musikk til Peer Gynt. Men jeg har ikke sett reklamen så jeg vet ikke om det er den.

Skrevet

Nei det er ikke Dovregubbens hall. Ser ikke så mye på tv, så jeg har aldri sett den reklamen før jeg heller... Hehe skulle ønske det gikk ann å skrive inn noter her! Å forklare det nå blir liksom: dam-da dam-da da dam dam dam da osv :digge::ler:

Skrevet (endret)
dam-da dam-da  da dam dam dam da osv  :digge:  :ler:

Det lignet veldig på slik jeg ville skrevet Dovregubbens hall. Prøvde å finne et sted der det var mulig å lytte til en liten lydfil, men fant ingen.

Vanguards har noe som heter I Dovregubbens hall.

Endret av Skravla
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Dovregubbens hall begynner i alle fall saaakte og relativt stille og øker både tempo og lydstyrke etterhvert.

Og den har den rytmen som *Anaïs* beskriver.

Skrevet

Nå kan du ihvertfall sende mail til de/det reklamen er for, og spørre! DE VET DET!

Skrevet

Hehe den dam dam greien var bare på spøk for å vise hvordan det hadde vært å synge med tastaturet :) . Det er ikke Dovregubbens hall... Sender en mail til side 2 kanskje de har peiling. Kan være jeg er litt for oppsatt på fjell her, men er det noe som begynner på Jotun? :forvirra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...