AnonymBruker Skrevet 6. februar #1 Del Skrevet 6. februar For å ikke snakke om søtsuget🙈 Jeg har jo nesten fått ulvehunger, føler det nesten som en desperat følelse, og leter huset rundt etter godteri🤷♀️😳 Det er verre enn før🤔 Skal jeg fortsette med dem, eller skal jeg droppe dem?🤷♀️🙄 Anonymkode: b2e70...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Del Skrevet 6. februar Du må fortsette. Det kan ta opp til 1 år før den begynner å virke, i følge produsenten selv. Jeg stod på den 15 måneder uten effekt, da 2.4 mg i i hvertfall 10 måneder. Like sulten som før. Funker ikke for alle, men du har jo såvidt begynt. Vær tålmodig! Anonymkode: c0767...3d1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordensparadis Skrevet 20. februar #3 Del Skrevet 20. februar Jeg hadde virkning dagen etter. Men, jeg er fortsatt usikker på hvor stor grad det var faktisk virkning og hvor stor grad det var en slags placebo. Altså, jeg har en stor motivasjon for å slanke meg, og når medisinen er såpass dyr så tror jeg at hjernen var veldig klar for at det skulle virke, og da gjorde det det med en gang. tror jeg... Nå har jeg gått på den siden midten av desember, og kan definitivt konkludere med at den virker. En evt. blanding av placebo og viljestyrke hadde for lengst gått over nå dersom det var kun det som drev virkningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #4 Del Skrevet 21. februar Jeg merka veldig lite av den ønska effekten før etter en stund på høyeste dose. Jeg måtte også trappe saaaakte opp pga bivirkninger så det tok meg 8 mnd å komme dit, på de månedene greide jeg å gå ned 11 kg i rykk og napp men da med hele måneder uten vektnedgang. Wegovy er en medisin man må regne med å bruke i flere år, selv etter at man har nådd målvekt må man fortsette å vedlikeholde i lang-lang tid. Anonymkode: 4ed5e...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #5 Del Skrevet 21. februar Jeg ga opp på 1,7mg. Merket ingen forskjell på hverken vekt eller sult. Gikk en liten f... i meg og tenkte at jeg skulle klare det "selv" i stedenfor. Går sakte nedover nå. Tror nesten jeg forventa mer av sprøyta enn det den kunne tilby. Anonymkode: d69a1...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå