AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Vi trenger en billig barnevogn til baby som vogn nr 2 som blir stående utenfor. Tenker å kjøpe denne brukt da den kommer til å bli utsatt for mye sol, regn osv. men hvilke merker bør vi søke etter på Finn som er billige i utgangspunktet? Tips tas imot med takk! Anonymkode: 45343...548
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Jeg er veldig glad i babyjogger city elite som sovevogn, den er stor men samtidig praktisk. Jeg har både kjøpt og solgt babyjogger for rundt 1000 lappen. Virker ikke som du tenker å kjøre den særlig mye så da kan du sikkert finne en billig som kan ha noen defekter. Anonymkode: 477d2...31e 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Britax smile er ganske rimelig. Selv hentet jeg en Smile 2 for 500 kroner og ble veldig positivt overrasket. Ellers er babyjogger gode billigvogner. Anonymkode: 932db...4c1 1
Ariande Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Bugaboo buffalo kan du få ganske billig! Den er veldig god!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Spørs hva du er ute etter. Ei "god gammel simo-vogn" er helt gull. Tåler allslags vær og vind, stødig med 4 hjul og er i fremtiden en av di bedre sovevognene for bhg. Evt emmaljunga edge duo! Hvis du ønsker ergonomisk vil jeg sjekka stokke trailz eller bugaboo (begge har god plass og kn også anbefales som sovevogn I bhg). Bugaboo mister ekstremt fort farge og blir raskt stygg hvis den står I sola. Men ellers opplever jeg at den holder i "evigheter". Har en bugaboo buffalo som nå er i bruk på 4. Ungen og er fremdeles helt gull, uten feil! Kun solbleka. Anonymkode: 630d8...b62 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 Ariande skrev (9 timer siden): Bugaboo buffalo kan du få ganske billig! Den er veldig god! Tull, det er den mest overprisede vognen, nest etter Fox. Ser stadig folk selge vogner fra 2016-17 også videre til flere tusen. 😳 Anonymkode: 932db...4c1
myMa Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 Emmaljunga edge duo. God sovevogn som du sikkert kan få nesten gratis på finn. Har også hatt smile 2 som noen nevner over her. Anbefaler ikke den som sovevogn, sittedelen er ganske liten og det er lite padding i den. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #8 Skrevet 7. februar 2024 myMa skrev (1 time siden): Emmaljunga edge duo. God sovevogn som du sikkert kan få nesten gratis på finn. Har også hatt smile 2 som noen nevner over her. Anbefaler ikke den som sovevogn, sittedelen er ganske liten og det er lite padding i den. Ja, kjøpte brukt og likte Emmaljunga Edge Duo så godt at vi like godt kjøpte en til så vi har både i barnehagen og hjemme. Anonymkode: 7c5cf...da0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå