AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Det er sjeldent det går så lang tid mellom hver gang jeg og typen har sex, men nå har vi vært fra hverandre for noen uker. Vi hadde sex igjen og jeg måtte stoppe vaginalt sex etter en stund siden jeg ble super sår. Jeg beklaget men kjæresten sa jeg ikke trenger å beklage det. Men tror han ble litt skuffet. Jeg gikk ned på han etterpå da Men er det vanlig at dette skjer? Anonymkode: 359f9...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #2 Skrevet 8. februar 2024 Hvor er du i syklusen din? Anonymkode: 18813...5ed
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #3 Skrevet 8. februar 2024 Jeg vet, jeg blir det etter bare 1-2 dager uten egentlig... Følger med i tilfelle du får noen fornuftige svar! Anonymkode: 5a3f4...5b4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 Jeg har slitt med det samme problemet, får vondt dagen etter sex, å er helt umulig å gjennomføre et samleie to dager på rad. Var et rent smerte mareritt, så vondt at jeg gråt i smerter. Var våt i tillegg til masse glidemiddel, men helt forferdelig vondt, så måtte avbryte gang på gang. For min del var smertene ved skjedeinngangen. Googlet rundt å leste om mange som hadde hatt god effekt av å smøre skjedeinngangen med Xylocain salve før sex, jeg var skeptisk, men det funket for min del. Så absolutt verd et forsøk☺️ Anonymkode: ce416...a36 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Er du tent nok? Mange kvinner har sex uten at de er tent nok. Når dere onanerer, så kan dere selv kjenne at skjeden "åpner" seg og nærmest drar en finger inn. Så klar skal skjeden være før den penetreres av noe som helst. Ofte bruker man alt for kort tid på oppvarmingen, og det fører til at kvinner sliter med smerter, vaginisme og vestibulitt. Anonymkode: d0c0b...30c 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har slitt med det samme problemet, får vondt dagen etter sex, å er helt umulig å gjennomføre et samleie to dager på rad. Var et rent smerte mareritt, så vondt at jeg gråt i smerter. Var våt i tillegg til masse glidemiddel, men helt forferdelig vondt, så måtte avbryte gang på gang. For min del var smertene ved skjedeinngangen. Googlet rundt å leste om mange som hadde hatt god effekt av å smøre skjedeinngangen med Xylocain salve før sex, jeg var skeptisk, men det funket for min del. Så absolutt verd et forsøk☺️ Anonymkode: ce416...a36 Bare en heads up: Hvis man bruker det mye kan man få mindre sensitive nerver. Blir ikke han også bedøvet om du smører før forresten? Jeg har gjort det etter, nemlig. Anonymkode: 5a3f4...5b4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #7 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare en heads up: Hvis man bruker det mye kan man få mindre sensitive nerver. Blir ikke han også bedøvet om du smører før forresten? Jeg har gjort det etter, nemlig. Anonymkode: 5a3f4...5b4 Han har ikke merket noe om at han blir bedøvet/mindre følsom. Vi ses kun to uker i måneden, pga jobb og avstand, så er ikke noe jeg bruker hver dag. Anonymkode: ce416...a36
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #8 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har ikke merket noe om at han blir bedøvet/mindre følsom. Vi ses kun to uker i måneden, pga jobb og avstand, så er ikke noe jeg bruker hver dag. Anonymkode: ce416...a36 Hadde jeg ikke smørt meg med krem på forhånd før sex, hadde jeg ikke klart å få penis inn engang Anonymkode: ce416...a36
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #9 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke merket noe om at han blir bedøvet/mindre følsom. Vi ses kun to uker i måneden, pga jobb og avstand, så er ikke noe jeg bruker hver dag. Anonymkode: ce416...a36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg ikke smørt meg med krem på forhånd før sex, hadde jeg ikke klart å få penis inn engang Anonymkode: ce416...a36 Mente det ikke som kritikk, negativt eller noe, men til meg sa de det ikke før jeg hadde brukt det ganske mye (i en annen kontekst da), så tenkte bare å si ifra i tilfelle du ikke var klar over det. Det går nok bra om du bruker det såpass sjeldent! Anonymkode: 5a3f4...5b4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #10 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har slitt med det samme problemet, får vondt dagen etter sex, å er helt umulig å gjennomføre et samleie to dager på rad. Var et rent smerte mareritt, så vondt at jeg gråt i smerter. Var våt i tillegg til masse glidemiddel, men helt forferdelig vondt, så måtte avbryte gang på gang. For min del var smertene ved skjedeinngangen. Googlet rundt å leste om mange som hadde hatt god effekt av å smøre skjedeinngangen med Xylocain salve før sex, jeg var skeptisk, men det funket for min del. Så absolutt verd et forsøk☺️ Anonymkode: ce416...a36 Dette høres jo mer ut som vaginisme eller vestibulitt😳 Det skal ikke være så smertefullt å ha sex at du må bruke bedøvelsessalve😓 Anonymkode: f1020...ace 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #11 Skrevet 9. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde jeg ikke smørt meg med krem på forhånd før sex, hadde jeg ikke klart å få penis inn engang Anonymkode: ce416...a36 Har dere skikkelig forspill, eller er det rett på? Anonymkode: 4d26a...d9e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #12 Skrevet 9. februar 2024 Kan også være sopp. Det gir ofte veldig såre slimhinner Anonymkode: 34991...608 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #13 Skrevet 9. februar 2024 Da er det jo bare en ting å gjøre: Ha sex oftere. Anonymkode: 02b51...ac2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 Samme her. Føler at skjeden blir «herdet» på en måte. Av å ha sex jevlig altså. Anonymkode: 10015...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå