AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Er det mange her som har opplevd brudd fordi deres partner konstant sitter på mobil/data/skjerm? Jeg føler selv at når man sitter og prater med kjæresten, og personen sitter og ser ned i tlf, så føler man seg lite respektert og interessant. Man føler seg heller ikke ønsket. Det er og en uting at internett er på 24/7. Før ble tv-sendingene skrudd av klokka 11 på kvelden. Anonymkode: 15f63...943 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Vi er sammen ennå, men dette irriterer meg veldig. Hun sitter i tlf hele tiden, scroller meningsløst, og spiller hjernedøde spill, og det som gjør det verre er at hun er helt tragisk til å multitaske, så når hun er på tlf, så hører hun ingenting av omverden rundt seg. Prøvd å ta det opp, føler meg jo veldig nedprioritert, men hun blir bare hissig Anonymkode: b9df8...aa7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vi er sammen ennå, men dette irriterer meg veldig. Hun sitter i tlf hele tiden, scroller meningsløst, og spiller hjernedøde spill, og det som gjør det verre er at hun er helt tragisk til å multitaske, så når hun er på tlf, så hører hun ingenting av omverden rundt seg. Prøvd å ta det opp, føler meg jo veldig nedprioritert, men hun blir bare hissig Anonymkode: b9df8...aa7 Hva er det som gjør at du holder ut med det? Anonymkode: 15f63...943 1
Helene Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Forholdet vårt tok slutt den dagen mannen fikk iPad. Han var opptatt av tv før denne tid. Paden tok resten. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er det som gjør at du holder ut med det? Anonymkode: 15f63...943 Tja, vi har det fint ellers da, og sexen er bra, men merker det tærer litt på ja. Synes også det er litt rart at en 43år gammel dame scroller så mye på tiktok, samt alle disse spillene. Men hun sier selv at det er en måte for henne å koble av i alt stresset Anonymkode: b9df8...aa7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 Vi legger begge bort telefonen når vi kommer hjem. Hører hvis noen ringer. Ingen pad ligger framme. Hvis jeg skal jobbe, eller ordne noe praktisk på pc, går jeg inn på arbeidsrommet. Vi har av og til på tv, men synes ikke det forstyrrer så mye. Vi snakker sammen hver dag, med hverandre og med barna. Anonymkode: 19975...910 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 Helt enig med deg ts! Har samboer som bruker stort sett hele kveldene på tik tok og ubrukelige spill. Noen ganger så opptatt med spill at h*n ikke får med seg når barnet gjør noe. Men er det grunn nok for et brudd? Anonymkode: 75bd4...c32
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 Dette har vært en irritasjon hos meg lenge, samboer sitter på mobilen sin hele j***** kvelden, og når vi går og legger oss. Har sagt fra til han men han mener det ikke er noe problem. Dette har mest vært de siste 4 til 5 mnd før var ikke dette så stort problem. Noen ganger har jeg bare lyst til å pakke en bag og stikke og aldri se meg tilbake. Anonymkode: 0bd7e...625
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 Du skylder på samfunnets forandringer, og ytre påvirkning. Vi er mange som har et utmerket forhold selv om det er flere skjermer i hus. Vi skrur på TV for å se et gitt program. Telefonene er alltid på lydløs. Telefonene ligger et annet sted når vi spiser, eller gjør noe annet sammen. Når han setter seg i sofaen for å prate om noe klapper jeg sammen Macen jeg nå sitter på. VI har begge en del hjemmekontor, men har da satt opp dette på egne rom, slik at de ikke er en del av hverdagslivet selv om jobben skjer hjemme. Men...man må jo være to med vilje og ønske om slike regler. Vet ikke hva jeg hadde gjort om han ikke selv ønsket å ha det slik. Anonymkode: 8691e...86a
Litamy Skrevet 12. februar 2024 #10 Skrevet 12. februar 2024 Jeg og samboeren slettet alt av sosiale medier, utenom Facebook, da vi ble kjærester. Vi mener begge at sosiale medier bare stjeler tid, i tillegg til å lett skape usikkerhet og sjalusi mellom oss. Livet uten det evige jaget etter å svare på alt mulig av snap og å scrolle på Instagram/tiktok, er helt fantastisk. Vi leser av og til nyheter samtidig på hver vår mobil, ellers blir mobilene som regel liggende i fred. Er skikkelig usexy med en partner som har nesen ned i mobilen hele tiden🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå