AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #21 Del Skrevet 6. februar 2024 Sofakona skrev (15 minutter siden): Prostatakreft er noe som kan gå fort om man ikke oppdager det tidlig. Pluss om han må igjennom cellegift etc er der spørs hvor mye han kan tåle Det er absolutt ikke noe som går fort. De aller fleste overlever dette. Anonymkode: a17bc...5ff 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #22 Del Skrevet 6. februar 2024 Siden Harry satte seg på flyet samme dag, så er det nok mer alvorlig enn de sier. Anonymkode: 7ad88...d9f 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuppidu Skrevet 6. februar 2024 Forfatter #23 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men de har gått ut og sagt at kreften ble oppdaget tidlig, så da er ikke det sannsynlig. Anonymkode: f8c99...b6d Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #24 Del Skrevet 6. februar 2024 Nuppidu skrev (2 minutter siden): Hvor? https://www.nrk.no/urix/kong-charles-viste-seg-offentleg-etter-kreftdiagnosen-1.16752019 Sitat Kreften blei oppdaga då kongen nyleg fekk behandling for forstørra prostata. Kreften skal ha blitt oppdaga på eit tidleg stadium. Anonymkode: f8c99...b6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #25 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De har vel sagt at kreften ble oppdaget tidlig, så da er det neppe snakk om spredning. Anonymkode: f8c99...b6d Kreft i skjelettet behøver ikke være spredning. Anonymkode: 2aef3...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #26 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nærliggende å tenke det er kreft i urinblæren eller rektum/tykktarm. Anonymkode: 8c641...8d4 urinblærekreft kan man leve godt med. Kjenner en som har hatt det i nærmere tyve år og lever fortsatt Anonymkode: 8c641...8d4 Anonymkode: a17bc...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuppidu Skrevet 6. februar 2024 Forfatter #27 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) At kreften ble oppdaget på et tidlig stadium trenger ikke å bety at den ikke er alvorlig/farlig. Det sprøs jo på hvilken type kreft det er, og mannen er jo 75. Endret 6. februar 2024 av Nuppidu 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 6. februar 2024 #28 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg tenkte bukspyttkjetelkreft. Ofte oppdaget for sent, nesten 100% dødlig og utvikler seg raskt. Anonymkode: 0daf6...12b Men kreften ble jo oppdaget tidlig, ble det skrevet. https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/2024/02/06/sunak-sier-at-kong-charles-kreft-ble-avdekket-pa-et-tidlig-stadium/ Endret 6. februar 2024 av DelvisPresley 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #29 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Men de har gått ut og sagt at kreften ble oppdaget tidlig, så da er ikke det sannsynlig. Anonymkode: f8c99...b6d Tja, de har sagt så mye igjennom historien.. Anonymkode: 0daf6...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #30 Del Skrevet 6. februar 2024 DelvisPresley skrev (Akkurat nå): Men kreften ble jo oppdaget tidlig, ble det skrevet. Ofte* oppdaget sent. Anonymkode: 0daf6...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #31 Del Skrevet 6. februar 2024 Herregud, dere sitter her og skriver og spekulerer i alt mulig, er dere virkelig så følelsesløse at dere tenker ikke på andre enn kun dere selv? Tragisk🙄 Anonymkode: 30faa...03e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #32 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud, dere sitter her og skriver og spekulerer i alt mulig, er dere virkelig så følelsesløse at dere tenker ikke på andre enn kun dere selv? Tragisk🙄 Anonymkode: 30faa...03e Det er ingen her som ønsker verken han eller familien vondt. Han har av fri vilje tredd inn i en av verdens viktigste roller, da vil verden engasjere seg. Anonymkode: 0daf6...12b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #33 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tja, de har sagt så mye igjennom historien.. Anonymkode: 0daf6...12b Nei nei, klart, hvis man har bestemt seg for at han er døende uansett, så er det jo det samme hva de som vet noe om det sier. 🙄 Hvem bryr seg om fakta, det er kjedelige greier. Anonymkode: f8c99...b6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #34 Del Skrevet 6. februar 2024 Jentamedtekopp skrev (57 minutter siden): Jeg og tror det er alvorlig. Men de vil informere nærmeste først. Mtp at Harry har kommet over fra statene, må det være ille. Det var det jeg også tenkte. Så snart Harry kommer over, da er det alvorlig! Anonymkode: e07f5...17f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #35 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Nærliggende å tenke det er kreft i urinblæren eller rektum/tykktarm. Anonymkode: 8c641...8d4 En kollega fikk kreft i penis og en bekjent i anus, kreft kan ramme hvor som helst. God bedring, til Kong Charles hva nå det nå enn er som har rammet ham. Anonymkode: 5afb0...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #36 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei nei, klart, hvis man har bestemt seg for at han er døende uansett, så er det jo det samme hva de som vet noe om det sier. 🙄 Hvem bryr seg om fakta, det er kjedelige greier. Anonymkode: f8c99...b6d Jeg har ikke bestemt noe som helst jeg, har kun sagt hva jeg har tenkt. Om jeg kommer med fakta så skal jeg legge ved link eller kilder til deg. Det meste jeg sier på dette forumet er mine tanker eller oppfatninger som er summen av det jeg får servert av media. Anonymkode: 0daf6...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 6. februar 2024 #37 Del Skrevet 6. februar 2024 Det er fint at slottet opplyser om at han har fått en alvorlig sykdom, og det gjør nok til at han blir sett på som mer folkelig. Det som var merkelig var at Kate lå på sykehus en måned, men de kunne ikke informere hva som feilte henne eller hvorfor hun er sykmeldt til mai. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Londonjenta Skrevet 6. februar 2024 #38 Del Skrevet 6. februar 2024 Det må jo ikke være alvorlig fordi Harry kommer hjem. Harry er vel interessert i å gjøre et bedre inntrykk på britene, og kanskje få informasjon han kan bruke i nye podkaster, foredrag og intervjuer. I følge engelske aviser så var det et kort møte mellom far og sønn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 6. februar 2024 #39 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså man kan mene mye om Charles. Han har gjort forårsaker mange skandaler og oppført seg som en drittsekk oppigjennom, men dette fortjener han ikke. Tenk å vente og begynne å jobbe i en alder av 75, for å så få kreft et år på tronen, og kanskje dø Anonymkode: dca60...bd6 Har han oppført seg som en drittsekk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 6. februar 2024 #40 Del Skrevet 6. februar 2024 Tough cookie skrev (24 minutter siden): Det er fint at slottet opplyser om at han har fått en alvorlig sykdom, og det gjør nok til at han blir sett på som mer folkelig. Det som var merkelig var at Kate lå på sykehus en måned, men de kunne ikke informere hva som feilte henne eller hvorfor hun er sykmeldt til mai. Jeg leste et eller annet sted, så ikke nødvendigvis korrekt selvfølgelig, at hennes operasjon var alvorlig, tror det stod noe om koma og døden nær også, men som sagt, ikke fra en kilde man nødvendigvis kan stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå