Gå til innhold

Kong Charles har fått påvist en «form» for kreft.

Nuppidu

Anbefalte innlegg

Selfølgelig syns jeg dette er ufattelig trist, og under han virkelig ikke dette. Men hvor ille kan det være mon tro? slik jeg har oppfattet det britiske kongehuset skal den som sitter på tronen ikke fremstille seg som svak, da det på mange måter vil være dårlig reklame for monarkiet- hvis dere forstår. jeg personlig tror dette er en ganske omfattende kreft, og at han kanskje er sykere en man tror. hadde BP virkelig gått ut med slik type info dersom kreften ikke var like omfattende og farlig? Jeg er redd det blir enda en begravelse på 2 milliarder snart.. men håper jo selvsagt ikke det.

Endret av Nuppidu
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jentamedtekopp

Jeg og tror det er alvorlig. Men de vil informere nærmeste først. Mtp at Harry har kommet over fra statene, må det være ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostatakreft er noe som kan gå fort om man ikke oppdager det tidlig. Pluss om han må igjennom cellegift etc er der spørs hvor mye han kan tåle

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (Akkurat nå):

Prostatakreft er noe som kan gå fort om man ikke oppdager det tidlig. Pluss om han må igjennom cellegift etc er der spørs hvor mye han kan tåle

Var det prostatakreft da? Jeg tolket det som de hadde oppdaget en form for kreft under undersøkelse av forstørret prostata, ikke nødvendigvis at det var prostataen kreften lå. Men jeg er enig. en kan vel fort mistenke at det er et alvorlig tilfelle, ettersom de velger å gå ut med det. Om det hadde vært en veldig overflatisk og lett helbredelig variant, hadde de neppe offentliggjort det.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker også det er alvorlig, siden Harry reiser hjem umiddelbart og kongehuset ikke vil informere om hva slags kreft det er. 

Sofakona skrev (2 minutter siden):

Ja, men de har sagt at det ikke er prostatakreft. 

Anonymkode: 2aef3...e6a

• Liker 9
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Det er ikke prostatakreft

Anonymkode: 57da9...dba

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Altså man kan mene mye om Charles. Han har gjort forårsaker mange skandaler og oppført seg som en drittsekk oppigjennom, men dette fortjener han ikke. Tenk å vente og begynne å jobbe i en alder av 75, for å så få kreft et år på tronen, og kanskje dø 

Anonymkode: dca60...bd6

• Liker 8
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nærliggende å tenke det er kreft i urinblæren eller rektum/tykktarm.

Anonymkode: 8c641...8d4

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prostatakreft er en av de snilleste kreftformene man kan ha og noe man kan leve med i flere tiår. Min egen morfar har hatt det i 15 år.

Grunnen til at de ikke har gått ut med kreftformen er sikkert fordi det er en svært hissig type. De vil nok la beskjeden synke en stund hos de nærmeste før de offentliggjør mer. 

Anonymkode: 63d70...1f1

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det ble spådd at han ikke kom til å sitte lenge som konge.

Anonymkode: 62fbd...26a

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuppidu skrev (13 minutter siden):

Selfølgelig syns jeg dette er ufattelig trist, og under han virkelig ikke dette. Men hvor ille kan det være mon tro? slik jeg har oppfattet det britiske kongehuset skal den som sitter på tronen ikke fremstille seg som svak, da det på mange måter vil være dårlig reklame for monarkiet- hvis dere forstår. jeg personlig tror dette er en ganske omfattende kreft, og at han kanskje er sykere en man tror. hadde BP virkelig gått ut med slik type info dersom kreften ikke var like omfattende og farlig? Jeg er redd det blir enda en begravelse på 2 milliarder snart.. men håper jo selvsagt ikke det.

Du har nok et poeng.

Se på dronning Elisabeth som var på jobb den ene dagen og fem dager senere var hun død. Elisabeth, Prins Phillip og dronningmora ble svært gamle og det har vel kanskje vært en forventning og et håp om at Charles også blir det. Kongelige er bare mennesker av kjøtt og blod, og er ikke fritatt alvorlige sykdommer som kreft. Tenker også at når Prins Harry kommer fra Statene i hui og hast så er det mer alvorlig enn en operasjon med gode utsikter til å bli kreftfri... Men det blir jo enn så lenge en spekulasjon. 

Endret av K_mb
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nærliggende å tenke det er kreft i urinblæren eller rektum/tykktarm.

Anonymkode: 8c641...8d4

Eller skjelettet. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke sier alt, når de først går offentlig. Den eneste grunnen jeg kan komme på er at prognosen er dårlig. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette bildet minner meg litt om hvordan meida framstillet dronning Elisabeth siste tid. Det var vell på dagen at de annonserte at  legene mente hun var syk, så døde hun samme kveld? Jeg sier ikke at Charles vil dø innen kort tid, men jeg syns det er oppsiktsvekkende 

Endret av Nuppidu
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble spådd at han ikke kom til å sitte lenge som konge.

Anonymkode: 62fbd...26a

Det tror jeg på også, desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller skjelettet. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke sier alt, når de først går offentlig. Den eneste grunnen jeg kan komme på er at prognosen er dårlig. 

Sant. Hvorfor skulle de gå ut med slik info dersom prognosen var bra? Da kunne de bare latt vær

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan vel tenkes at Charles har et ønske om å endre kongehuset. Han har jo vært kontroversiell på en del områder hele veien, og kan se dette på en måte å få åpenhet inn i kongehuset på. 

Anonymkode: 76c66...c6a

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De har vel sagt at kreften ble oppdaget tidlig, så da er det neppe snakk om spredning.

Anonymkode: f8c99...b6d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (4 minutter siden):

Du har nok et poeng.

Se på dronning Elisabeth som var på jobb den ene dagen og fem dager senere var hun død. Elisabeth, Prins Phillip og dronningmora ble svært gamle og det har vel kanskje vært en forventning og et håp om at Charles også blir det. Kongelige er bare mennesker av kjøtt og blod, og er ikke fritatt alvorlige sykdommer som kreft. Tenker også at når Prins Harry kommer fra statene i hui og hast så er det mer alvorlig enn en operasjon med gode utsikter til å bli kreftfri... Men det blir jo enn så lenge en spekulasjon. 

Enig ja. Sier litt når harry kommer. Men meghan blir nok ikke med, som alltid

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenkte bukspyttkjetelkreft. Ofte oppdaget for sent, nesten 100% dødlig og utvikler seg raskt.

Anonymkode: 0daf6...12b

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenkte bukspyttkjetelkreft. Ofte oppdaget for sent, nesten 100% dødlig og utvikler seg raskt.

Anonymkode: 0daf6...12b

Men de har gått ut og sagt at kreften ble oppdaget tidlig, så da er ikke det sannsynlig.

Anonymkode: f8c99...b6d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...