AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Etter mange års pause har jeg begynt å brenne telys igjen. Jeg brukte først opp en gammel pose jeg hadde i skapet, de brant med fin synlig flamme. Men de nye jeg etterpå kjøpte på vanlig matbutikk (merke Unik tror jeg?) var helt elendige, med en knapt synlig flamme, mer som en glo i ferd med å slukke hele tiden. Er alle telys sånn nå, eller har du noen bra du kan anbefale? Anonymkode: a0a96...be9
skreppamedleppa Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Jeg har alltid vært en ivrig telys brenner og jeg har ikke merket noe til dette. Gjerne et og annet lys men ikke en hel pakke. Så kjipt du har vært utenfor dette Kjøpte en pakke med 100 telys på Nille før jul og synes de brenner helt fint med fin og klar flamme. Sikkert ikke av ypperste kvalitet men de duger for meg så lenge flammen er klar og fin. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 skreppamedleppa skrev (5 minutter siden): Jeg har alltid vært en ivrig telys brenner og jeg har ikke merket noe til dette. Gjerne et og annet lys men ikke en hel pakke. Så kjipt du har vært utenfor dette Kjøpte en pakke med 100 telys på Nille før jul og synes de brenner helt fint med fin og klar flamme. Sikkert ikke av ypperste kvalitet men de duger for meg så lenge flammen er klar og fin. Takk for tips, Nille er notert! Jeg lurte nesten på om det var en ny miljøvennlig type eller noe, for det har vært ganske gjennomført med hele pakken ja. De to siste brenner ved siden av meg her nå, og det er så vidt jeg ser dem! Veldig irriterende. Anonymkode: a0a96...be9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Jeg har ikke testet så mange typer men veldig fornøyd med IKEA sine 😊 Rimelige er de også 👍🏻 Anonymkode: 021bc...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tips, Nille er notert! Jeg lurte nesten på om det var en ny miljøvennlig type eller noe, for det har vært ganske gjennomført med hele pakken ja. De to siste brenner ved siden av meg her nå, og det er så vidt jeg ser dem! Veldig irriterende. Anonymkode: a0a96...be9 For flere år siden kjøpte jeg også Unik telys med samme elendige kvalitet som du beskriver. Utrolig at ikke produsenten har endret lysene, noen må vel ha klaget? Uansett; aldri mere Unik telys Anonymkode: 0385b...73a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For flere år siden kjøpte jeg også Unik telys med samme elendige kvalitet som du beskriver. Utrolig at ikke produsenten har endret lysene, noen må vel ha klaget? Uansett; aldri mere Unik telys Anonymkode: 0385b...73a Nyttig info, takk! Aldri mer Unik telys. Alle er herved advart. Anonymkode: a0a96...be9 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 Kjøper kun lys på Kremmerhuset, telys og kronelys. Anonymkode: e0832...3e1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 https://www.europris.no/catalog/product/view/id/1549139/s/p-telys-40-pk-8-timer-stearin-vie-eco-209325/category/2/ Disse er jeg godt fornøyd med, de brenner lenge og fint. Men jeg har aldri opplevd det du beskriver med noen type telys. Anonymkode: 8ac20...379
lalaB Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 Jeg brenner mye lys, og har ikke vært borti det du beskriver. Men jeg har heller ikke brukt de vanlige telysene fra unik, men jeg er fornøyd med de store telysene derfra. Av vanlige telys er jeg fornøyd med ikea sine og europris sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå