Gå til innhold

Seksuell frustrasjon og ville fantasier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ekstrem sexlyst. Ofte klarer jeg ikke tenke annet enn sex, jeg er kåt hele dagen, tilfredsstiller meg selv når jeg har tid og drømmer om det, sånn skikkelig vilt. Har dessverre ingen partner, og er for blyg til å møte fremmede for sex. Av og til skjer det, men det er ikke nok, og jeg fantaserer om at det skal bli mer og villere mens vi har sex. Det blir aldri godt, bare kjedelig.

Det er fryktelig frustrerende å være så seksuell, og aldri få dekket behovet. Jeg later som det ikke er et problem, men det er. Hva gjør jeg`? Finnes medisiner?

Anonymkode: 05ece...dc6

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har ekstrem sexlyst. Ofte klarer jeg ikke tenke annet enn sex, jeg er kåt hele dagen, tilfredsstiller meg selv når jeg har tid og drømmer om det, sånn skikkelig vilt. Har dessverre ingen partner, og er for blyg til å møte fremmede for sex. Av og til skjer det, men det er ikke nok, og jeg fantaserer om at det skal bli mer og villere mens vi har sex. Det blir aldri godt, bare kjedelig.

Det er fryktelig frustrerende å være så seksuell, og aldri få dekket behovet. Jeg later som det ikke er et problem, men det er. Hva gjør jeg`? Finnes medisiner?

Hvor gammel er du?

Jeg var sånn da jeg var typ 16-19. så gikk det over.

Anonymkode: f232f...b26

Skrevet

Akkurat derfor det skulle vært lovlig med prostitusjon i Norge, fatter ikke at det ikke er lovlig enda…

Anonymkode: f0c30...aa6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Jeg var sånn da jeg var typ 16-19. så gikk det over.

Anonymkode: f232f...b26

27. Hatt det i årevis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

27. Hatt det i årevis.

Kanskje ta noen blodprøver? Kanskje du har høyt testosteron i blodet

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjære vene. Medisiner? Har du fullført i det minste grunnskolen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje ta noen blodprøver? Kanskje du har høyt testosteron i blodet

Jeg er kvinne på 31 og er på samme måten. Er ikke bare testosteron som gjør slikt.

Jeg løste det med å finne partner med tilsvarende behov. Når tilgangen er daglig så roer det seg i hverdagen slik at andre tanker også får plass.

Anonymkode: f169a...4b1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Gammelsmurfen skrev (28 minutter siden):

Kjære vene. Medisiner? Har du fullført i det minste grunnskolen? 

Haha, ja, for lengst. Er 27

Skrevet

Antipsykotika og antidepressiva vil kverke sexlysten din.

Skrevet

Jeg er lik, men jeg er en gift småbarnsmor med 3 små barn og har rundet 30 år. 
Eneste redningen for meg er mannen min som også har høy lyst. 

Anonymkode: 1e893...9b1

• Hjerte 1
Skrevet

Det er klart det er frustrerende når en har masse sexlyst, men ingen partner. Jeg prøvde en gang med et helgeknull med en jeg knapt kjente. Vi var begge steinkåte, men sexen ble ikke god. Selvfølgelig var det godt akkurate i det jeg tømte meg i henne, men etterpå ble det litt rar steming. Vi pratet en del sammen om erfaringen og gjennomførte samlete nummer to for natten, men igjen, ikke tilfredsstillende. Vi takket pent for oss og hadde fått ny erfaring begge to, men traff hverandre ikke igjen. Men selv om dette er mange år siden nå, tenker jeg av og til på henne og tenker at en må bli kjent med en person før sexen blir god.

Jeg har også vært aleine i perioder, og har onanert daglig, men synes ikke det gir god tilfredsstillelse. Nå har jeg hatt fast partner i mange år. Selv om vi ikke har sex hver kveld, ligger vi alltid nakne tett inntil hverandre. Jeg synes også det er kjempedeilig. Håper du finner en partner.

Anonymkode: de6e0...cc4

Skrevet

Beste er en partner med høy lyst. 

..finne noen ved behov er risky..

Ekte og god partner sex demper sex-suget lenger enn med egen alene-kos. 

Skrevet

Legg ned litt innsats, og finn en fast pulevenn, eller to. Alle er fremmede til man blir kjent. Ikke tukle med medisiner. 

Anonymkode: c7a87...224

Skrevet

Jeg legger inn sexdager, selvom jeg er singel Jeg har et ganske så stort utvalg av leketøy, og jeg har som sagt ganske jevnt og trutt dager hvor jeg har orgasmer i fleng gjennom hele dagen. Jeg har lært meg med alder at dette er fint og kombinere med annen velvære rutiner også, det blir helhetlig, og du gir deg selv omsorg på alle måter, ala peeling, barbering, hårmaske, ansiktismakse etc.. 

Trening med bekkenmusklatur etc. Hele pakka!

Jeg går rundt i leiligheten i silkeundertøy, og har alle sexleketøy tilgjengelig, jeg rydder å tenner lys og får skikkelig påfyll! 

Tror ikke det bare handler om det seksuelle, du er sikkert litt tappet, på den omsorgsbiten også. Så fyll opp, så blir det litt bedre. 

Ellers er det jo bare å onanere når du føler for det, det er jo egentlig ikke noen problem. Men, prøv det jeg sa, iforhold til å fylle opp på mere enn bare det seksuelle også :) 

Anonymkode: f1368...399

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 17.16):

Ta to RÅE Sexinger...  morgen og kveld..........

M@ster

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 18.33):

Jeg er kvinne på 31 og er på samme måten. Er ikke bare testosteron som gjør slikt.

Jeg løste det med å finne partner med tilsvarende behov. Når tilgangen er daglig så roer det seg i hverdagen slik at andre tanker også får plass.

Anonymkode: f169a...4b1

Hvorfor fjerne sexlysten? Det blir jo som å bytte ut Louis Vuitton veske med en Rema1000 pose😉

Ingen er avhengig av sex.. de fleste løser det lille problemet med onani.. eller sex i skjul🤫

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (39 minutter siden):

Hvorfor fjerne sexlysten? Det blir jo som å bytte ut Louis Vuitton veske med en Rema1000 pose😉

Ingen er avhengig av sex.. de fleste løser det lille problemet med onani.. eller sex i skjul🤫

🥱🥱🥱

Anonymkode: 267e8...d86

Skrevet
On 2/6/2024 at 5:16 PM, AnonymBruker said:

Aldri dekket behovet? Er du en kvinne tar det jo typ 30-60 min å skaffe deg et knull med en mann som til og med ser bedre ut enn deg. 

Er man mann derimot så ser det særdeles dårlig ut.

Anonymkode: 1d05d...eb1

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Aldri dekket behovet? Er du en kvinne tar det jo typ 30-60 min å skaffe deg et knull med en mann som til og med ser bedre ut enn deg. 

Er man mann derimot så ser det særdeles dårlig ut.

Anonymkode: 1d05d...eb1

Dumt at ikke kvinner benytter seg av tilbudet seksuell frustrasjonsfjerner.. samme konseptet som Foodora.

"Vi kommer kjapt, trygt og gratis" som slagord.. Tenk å fått kuken på døra iløpet av 10 minutter🤔(søndagshumor)😅Forresten.. Tinder har jo samme konseptet..

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 39 nå selv og har nær alltid hatt det på samme måte, noen ganger kan det være litt slitsomt ja, andre ganger er det bare superdeilig og jeg bekymrer meg mer for den gangen den lysten skulle bli borte😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...