Gå til innhold

Evig tramping å lyder fra nabo over.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei. Jeg blir sliten i hodet av andres lyder hver eneste dag. 
Hvordan bli vant til det.? 

Anonymkode: 8a37a...57e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir ikke det, du burde flytte. 

Anonymkode: 84c7d...fec

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er så lei. Jeg blir sliten i hodet av andres lyder hver eneste dag. 
Hvordan bli vant til det.? 

Det bor ett menneske over men hun går veldig hardt å lager veldig mye lyder hele tiden.Jeg blir så sliten v dette stedet. 

• Hjerte 1
Skrevet

Du kan jo undersøke muligheten for å isolere bedre mellom leilighetene. Ellers er det vel ikke så mye annet å gjøre. Man jo ikke nekte folk å gå rundt i leiligheten sin.

Skrevet

Flytt til et hus i skogen evt kjøp en øy.

Anonymkode: a9262...17b

Skrevet

Er samme her, jeg lurer virkelig på når dette mennesket sover, for det er tramping, dunk og ulyd døgnet rundt 🙈

Anonymkode: e9524...16c

Skrevet

Det er sånt man må regne med når det bor andre mennesker under samme tak, bare noen centimeter unna på andre siden av taket eller veggen.

Anonymkode: 386d5...362

• Liker 2
Skrevet

Klag til styret

Anonymkode: 54c98...e14

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sånt man må regne med når det bor andre mennesker under samme tak, bare noen centimeter unna på andre siden av taket eller veggen.

Anonymkode: 386d5...362

Nja.. måtte bo i 10 leiligheter og bli nesten 50 år før jeg opplevde det en tydeligvis må regne med og har det slik ts har det nå. Er ikke så enig i at man må regne med det, eller at man venner seg til det, så løsningen min blir og flytte. 

Anonymkode: 201cd...173

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Flytt til et hus i skogen evt kjøp en øy.

Anonymkode: a9262...17b

Eller flytt til en annen leilighet. Jeg har aldri bodd i hus i skogen eller øde øy, men etter at det flyttet inn nye i leiligheten over meg skjønner jeg at det er forskjell på folk. Hjemmet mitt ble jo forandret til et helvete. Har hatt naboer over meg i 48 år uten evig tramping, så jeg tror ikke det er sånn at alle har begynt og trampe 18 timer i døgnet og på natten, slik at det ikke skal være mulig og sove igjen uten og flytte til en øde øy 😅 

Anonymkode: 201cd...173

• Liker 2
Skrevet

Enig med flere her, det er forskjell på naboer, og evt naboers besøk. Har alltid bodd i leil, og opplevd alt fra å aldri høre et pip til tramping og smelling og ommøblering midt på natta - sistnevnte var naboens gjest, førstnevnte flyttet heldigvis, så da gikk det over :) nå hører vi litt smålyder her og der, som jeg tenker er innenfor det man må tåle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...