Gå til innhold

Hvilken "policy" har du på FINN?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette stemmer ikke. Man skriver en kode på pakken. 

Anonymkode: 61d09...78c

Ikke de gangene jeg har gjort det. Kan det være pga størrelse? Da kan jeg godt gå over til fiks ferdig igjen.

Jeg trodde også det skulle være kode, men så var det sendelapp og jeg måtte ut av min vei for å låne offentlig printer og det ble for mye styr. 

TS

Anonymkode: 584ae...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du hatt noe på gis bort? Tror jeg ødela for meg selv der, for der var det mye tull. Og det har ødelagt litt synet mitt på kunder som kjøper også, men når jeg tenker meg om har nesten alltid gått veldig bra. 

Ts

Tror det er en del folk som bare vil ha ting fordi det er gratis ja, så unngår å bruke det. Bedre å selge billig 😅

Anonymkode: 07c48...58b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiaMe skrev (4 minutter siden):

Fiks ferdig er Postnord og Posten. Og ingen sendelapp trengs.

Så rart, jeg fikk ingen kode, men måtte printe ut sendelapp selv. Om man bestiller på Posten direkte, så printer de ut postelappen, men med fiks ferdig kunne de ikke det en gang hos posten, så jeg måtte finne printer. 

Kanskje jeg kan prøve meg igjen på det. Er jo mye enklere! 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror det er en del folk som bare vil ha ting fordi det er gratis ja, så unngår å bruke det. Bedre å selge billig 😅

Anonymkode: 07c48...58b

Ja! Så skal tenke litt på det fremover, at jeg må gi slipp på det gamle synet for det var pga gis bort ikke kjøpere. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske «fleksibel» type at heg møter alle potensielle selgere og kjøpere på samme måte. Svarer på spørsmål og forholder meg til pruting. 

Men om noen ikke holder avtale, eller kommunikasjonen er dårlig blokkerer jeg. I håp om at jeg en dag vil sitte igjen med bare påliteligere selgere og kjøpere i min Finn😅

Anonymkode: f3c0d...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (18 timer siden):

heh.. Har liten erfaring der, men husker jeg undret meg: 80-100 spurte om greia jeg la ut for salg - var til salgs :) Første som skrev "jeg tar'n" fikk den. Gjør det enkelt.

Jeg har aldri skjønt at det klages så voldsomt på de som innleder med å spørre om varen er tilgjengelig. Det er jo et naturlig åpningsspørsmål. Ting kan jo bli solgt ganske fort, og mange selgere er notorisk sløve med å merke annonsen som solgt. 

Anonymkode: 996c3...9a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan la slikt gå EN gang, OM jeg har tid. Ellers sier jeg også ifra om det er andre interesserte, at hvis tingen ikke blir hentet i tide, så går den kanskje til noen andre. Synes jeg generelt er grei, men jeg er ikke interessert i mye frem og tilbake, og føler jeg at det blir slik så sier jeg at personen gjerne kan betale for de tingene de trenger, så legger jeg dem et sted de kan hente når enn de får det til, hjemme hos meg, helst, for da kan de antakeligvis få tak i meg enkelt OM det skulle være noe (har aldri skjedd før). Har ljørt samme prosedyre med henting hos meg hvis jeg finner bankkort, førerkort o.l. og ikke er i nærheten av en politistasjon. 

Endret av katties
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så vanskelig, jeg selger til førstemann som sier at han tar den og avtaler tid og sted. Kan sende hvis det er ønskelig men liker best at de ser over det de skal kjøpe sånn at jeg er helt sikker på at alle er fornøyde, spesielt når det er større og dyrere ting. Men har aldri fått en klage. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette var ikke så dum idé med tanke på å unngå folk som ikke kommer. Jeg bor i et tett befolket sted, så ser for meg at det vil være fare for at noen stjeler det. Hvordan forholder du deg til det? 

TS

Dette må du jo vurdere ut i fra området du bor i. Selv har jeg gjennomført flere dusin handler hvor kjøper har forhåndsbetalt varen og jeg har hengt den utenfor uten problem, men jeg bor i et trygt område med egen inngang og video-overvåkning med bevegelsessensor. Så her har det rett og slett ikke vært en utfordring. 

Anonymkode: 0a480...96f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...