Cecilie82 Skrevet 6. februar #1 Del Skrevet 6. februar Selv glad i true crime/fra virkeligheten. Siste var «Mysteriet Adam» på Nrk radio. syntes også «the drop out» var bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 6. februar #2 Del Skrevet 6. februar Akkurat nå hører jeg på Derelicht. Audio drama. Ganske bra, men må vente i en evighet på episoder 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 26. mars #3 Del Skrevet 26. mars "Tingenes tilstand" med Alexander Sandtorv og Kristopher Schau er soleklar favoritt 🥰 Fabelaktig duo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsimax_dama Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Har slukt det meste av Tower 4 og venter på nye episoder 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. november #5 Del Skrevet 3. november LORE. Folklore, rolig ste,,e med fin rolig musikk. Og jeg hører på Noble Blood. Og Cabinet of curiosities. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 3. november #6 Del Skrevet 3. november Jeg hører på Loinlander, en podcast om Outlander. Den skiller seg fra de fleste andre podcaster om TV-serier på at den ene av de to ikke liker serien, så det er ganske underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 3. november #7 Del Skrevet 3. november Two Hot Takes og Ear Bisquits er de jeg hører på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 20 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 20 timer siden Sesong 3 svarttrost operasjon charlie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Har også hørt Operasjon Charlie og mange andre fra Svarttrost. Liker true crime og scammer-podcaster, samt ulike historier fra virkeligheten. Nå hører jeg på "På innsiden av psykohoder" og "Murder with my husband" Har også hørt en del på "Killer Psyche", og har hørt mye på både "Real Survival stories" og "Scamfluensers". Hørt også litt på ulike podcaster fra "Tortoise investigates", blant annet "Scamanda". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå